Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחצו על הדגל שלנו כדי להטות סקר של CNN לטובתנו!!

 

חשוב מאד שכל אחד מאתנו ישלח לכמה שיותר ממכריו ושכל אחד מהם ידאג להצביע כדי להטות את הכף בהצבעה שעורך CNN בין תומכי ישראל ופלסטין (כרגע היחס הוא מעל 50% לטובת הפלסטינים!!!).

אנא לחצו על הלינק המצ"ב ודאגו להצביע בהקדם האפשרי !

http://www.israel-vs-palestine.com/gz/

העבירו לכל מכריכם על מנת שננצח במאבק על דעת הקהל העולמית!!

 

 

תקרו איזה תגובות הטורקים החולרות האלה משאירים

יש להחרים אותם חזק השנה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

ומה זה יעזור ? מלבד לתת לאתר כסף על זה שהבאנרים שלו נחשפים ליותר צופים מה הלחיצה שלי תתן ?

היא תשנה את דעת הקהל ?

היא תשנה את דעת העולם ?

היא תחסל את פלסטין או את החמאס או הטרור העולמי ? ברור שלא...

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

עזוב.

דעת הקהל העולמית היא מדד מעולה ליעילות או צדק הפעולות הישראליות.

ככל שהעולם יהיה יותר נגדנו, משמעות הדבר היא שאנחנו בכיוון הנכון.:-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בזמן האחרון CNN מעלים סקרים שלא במקום, בשביל מה זה טוב? הריי ברורה לכולם מה תהיה התוצאה.

 

אני בעד שצה"ל יתקוף גם את CNN.

פורסם
בזמן האחרון CNN מעלים סקרים שלא במקום, בשביל מה זה טוב? הריי ברורה לכולם מה תהיה התוצאה.

אני בעד שצה"ל יתקוף גם את CNN.

 

+1

 

מה שהם עושים זה רק להוסיף עוד עצים למדורה.

זה כמו סקר של מי לדעתכם תנצח,

ישראל VS. פלסטין

רוסיה VS. אוקראינה

וכו'...

 

מיותר מאוד.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

בינתיים ע'פ הסקר הם משמידים אותנו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפשר להגיד שיצאנו הכי טמבלים והכי אידיוטים לגבי כל מי שציפה שנהרוס הכל.

במקום להמשיך להיכנס ולהרוס שם את חצי עזה הלכנו אחורה כי פחדנו מהעולם.

שלאיזה בריטי מפגר או טורקי אידיוט ייפול גראד על הבניין נראה אם הוא יגיב בהפגנות נגד מדינת ישראל.

כנ"ל לגבי שמאלנים , אותם אני משווה לערבים פלסטינאים או גרוע מכך תומכיי הטרור הישראלים.

מישהו דיבר שרוסיה השמידה את חצי גרוזיה (גיאורגיה) ? לא זכור לי.

 

והנה אתמול הם המשיכו עם הקסאמים , מטענים שנהרג בהם גשש צה"ל ואנחנו ? כלום כרגיל נהיה פחדנים ונראה להם שאת רק מרתיעים וזהו , יש פאקינג הרג במלחמה הזאת , אלה טילים לכל דבר ולטילים יש משפט אחד , הכרזתם מלחמה - אנחנו נגן על עצמנו ונתקוף בחזרה.

פורסם

זה בכלל לא סקר של CNN..

סתם חברה פרטית שכל שבוע מעלה סקר כזה על נושא בוער אחר, חלקם מכוונים למדינות/איזורים ספציפיים וחלקם יותר גלובליים, ועושה מליונים של דולרים מהכמויות העצומות של האנשים שנכנסים לזה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הצבעתי והגבתי.

זה מה יש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...