Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם זה המקום, אבל לא מצאתי מקום אחר מתאים לשתף.

ליפני כחודש עשיתי סקירת שוק בין חומרי האיטום בשוק במטרה למצוא את הכי זול,

באחד האתרים "צ'יפר מערכות" שמתי לב שרשום מחיר שוק 1,000 ואילו מחיר מכירה 1,199 :?.

החלטתי להגיב לאתר ורק לאחר חודש קיבלתי תשובה, אבל לפחות יש יחס ואולי אפילו צ'ופר :wink:.

ולהלן השיחה.

 

----- Original Message-----

במוצר שמופיע למכירה אצלכם רשום: מחיר השוק 1,000 ש"ח, ובמחיר שלכם הוא נמכר ב 1,200 ש"ח.

אתם מכריזים בזאת שהצלכם יותר יקר?

נראה לי שיש לכם טעות, תקנו אותה. קישור לטעות.http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=613

 

 

תשובה:

 

שלום אבי.

 

תודה רבה על הערנות הרבה.

אכן היה בעיה עם המחיר שוק והוא תוקן.

את מוצרי DYNAMAT לא מוכרים יותר בארץ באופן מוסדר ולכן אין לנו את זה במלאי כבר מספר חודשים.

יש אצלנו חברת איטום חדשה (סקנד סקין - second skin audio ) הנחשבת למובילה בעולם בתחום, היא תגיע אלינו בימים הקרובים.

כמחווה ורצון טוב על הערנות תוכל לקבל את הערכה בהנחה.

במידה ותהיה מעוניין תחזור למייל הזה או תתקשר לשרות לקוחות ותבקש את טל.

 

בברכה ****.

שרות לקוחות - צ'יפר מערכות

היצירה 7, רעננה

טל-****

 

**** צינזורים.

 

מה דעתכם יש למה לצפות?

פורסם

אני מאמין שהייה לך הנחה לא גדולה, 5% בערך.

אבל אם גם כך אתה רצית לקנות את הבידוד אז למה לא?

שווה לבדוק כמה הם יעשו לך את החומר.

אבל אל תשכח שפה בפורום יש ספקים שמוכרים גם את החומר הזה בזול.

אז אחרי שתבדוק כמה יוצא לך כל יחידה באתר, כך נוכל לעזור לך אולי לא יהיה שווה לך לקנות מהם.

 

אבל יפה שהם החזירו לך מייל יש אתרים שפשוט היו מתקנים את המעווט, ולא היו מחזירים לך תשובה.

פורסם

מסכים איתך המחיר פה אצל כמה חברים נמוך ביחס למחיר באתר , אבל בכול זאת אני מעדיף לחכות לאחוז ההנחה,

אני משיג בסביבות ה 18% פחות, והאמת כשאני חושב על זה, הם לא יציעו משהו בכוון.

פורסם

מוצרי דיינאמט כן נמכרים ומיובאים לארץ באופן סדיר ע"י אודיו-סיסטמז.

 

לכן, חפש בחנויות שמחזיקות את מוצרי אודיסון,הרץ,אקליפס וכו' כי מדובר על אותו יבואן.

under construction..

פורסם

נקסט קנו בזמנו את אוטופרט כולל המלאי שלהם ולכן שיווקו את מה שנותר מדיינמאט.

 

כיום היבואן הוא אודיו-סיסטמז ומייבא את דיינאמט,הרץ,אקליפס,אודיסון,פיניקס גולד ועוד.

under construction..

פורסם

חברים אני חייב לציין שמאוד הופתעתי לא ציפתי למשהו מעניין, מסיבות מוצדקת התחייבתי שלא לפרסם.

אז בתשובה לשאלה "אם משתלם לנו" התשובה היא שלפעמים כן! 8)

פורסם

אמת אכן משתלם לפעמים,במיוחד אם אתה מדבר על בן אדם כמו טל,מהכירות אישית שלי איתו מאה אחוז בן אדם קודם כל, אחרי זה איש מכירות.

ג'ובני

×
×
  • תוכן חדש...