Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אני יכול לעשות חלונות ממוגני אבנים?

אני מאזור המרכז.

אודה אם מישהו יוכל להכווין אותי לבעל מקצוע ספציפי.

אשמח אם מישהו יודע על מחיר.

 

תודה על העזרה.

פורסם

אני לא מאמין שהציפוי הזה מבטיח הגנה מפני אבן שנזרקת מרמאללה לעבר רכב שנוסע במהירות 110 קמ"ש בכביש 443 (וגם לא כ"כ מקטין את הסיכויים).

 

רק רכב ממוגן ירי מבטיח הגנה של 700% מפני אבנים.

Xbox12341

פורסם

בזמנו, היתה דרישה של הצבא, שלכל תושבי מעלה אדומים שיש להם רכב, שיהיה ממוגן אבן. לפי מיטב ידיעתי הם שלחו לא.א. גלס בי-ם. הם עושים עבודה מצויינת

 

מועצת בנימין שולחת לאילן זגגות רכב במרכז. יש לו סניף בת"א הנה טלפון:

אזור המרכז: אילן זגגות רכב בע"מ - 03-6534444 שלוחה 113;

סניף ת"א - רח' ישראל בק 5 (מנהל הסניף בהמן נוראיל 03-5617076)

 

הערה - יש צורך לתאם טלפונית לפני ההגעה...

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

בזמנו, אכן מחליפים החלונות זכוכית בחלונות מפוליקרבונט עם רמת שקיפות נמוכה ומותר היה להתקינם רק במכוניות של תושבי השטחים. חלונות אלו היו גם עבים יותר, נשרטו מהר והזיקו למסילות בדלתות ולמנגנוני החשמל לחלונות.

כמי שעבד, בזמנו, עם הרבה מכוניות מהשטחים (גם של צה"ל) ראיתי היטב את התקלות והבעיות האלו.

להלן 2 סרטונים המראים את עמידות החלונות, שממוגנים עם פילמים יעודיים ואת הקטנת הנזקים לאדם שבתוך המכונית:

http://www.llumar.com/en/AutoSafety.aspx

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום ! אכן רפי ידידי צודק.

מנסיון אני עובד הרבה במסגרת מס רכוש בהערכת נזקי איבה לתושבי יהודה ושומרון !

לתושבי האזור ניתן אישור למגן רכב למיגון מלא שזה אומר:

א. חלונות צד פוליקרבונט

ב. שמשה חזית ושמשה אחורית ממוגנת אבנים.

 

הבעיה הגדולה שכרגע במשרד הביטחון אין תקציב למיגון רכבים אזרחיים

בשבוע שעבר מיגנו 5 רכבים אחרונים גם אילן זגגות וגם אוטו גלס.

 

כל המיגון באופן פרטי עלה בין 2500 ל 4000 ש"ח בהתאם לרכב/מס' חלונות וגודל.

 

בקשר לבלאי של השמשות פוליקרבונט התושבים זכאים למיגון חוזר בעקבות השרטות או חוסר ראות .

 

ניתן לקבל הנחנה מסויימת אצל הזגגים.

פורסם

כן, ברכבי הישן שאותו קניתי מתושב שגר בשטחים היה ממוגן אבנים.

השמשה הקידמית שקלה המון והייתה בסנמטימטר עבה יותר משמשה רגילה,

חלונות הצד היו עשויים מחומר הדומה לפלסטיק שנחתך או שויף בקצוות בצורה מגעילה ומזעזעת.

החלונות היו עבים יותר גם כן וכבדים יותר, מנועי הדלתות היו עייפים כ"כ שהיו בקושי זזים.

פורסם

כשהייתי אצל משומר, ברח' לישנסקי ברשל"צ, הוא הראה לי שנשאר לו מלאי גדול של חלונות פוליקרבונט לכל מיני רכבים, למשל וואנדורה וסוואנה. אולי שווה לך להתקשר ולשאול אם יש לו משהו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...