Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

מדובר במאזדה לאנטיס 1800 סמ"ק אוטומטית שעברה 160 אלף ק"מ

בזמן נהיגה רגילה יש ריח חזק של ריח שרוף, יותר קרוב לריח של צמיגים.

לפני כמה ימים גם יצא עשן/אדים מכיוון המנוע שהרכב עמד דולק.

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה לפני כניסה למוסך?

תמיר.

פורסם

יתכן נזילת שמן שמגיעה אף לאגזוז/סעפת פליטה

 

יתכן זליגה של אדי נשם מנוע

 

יתכן (אם כי ריח שונה לחלוטין) טעינת יתר (ריח של חומצה).

 

יתכן דליפת אדי מיים ממע' הקירור

 

אם הריח כאשר הרכב עמד, אך נסע שניות קודם לכן, גם יתכן ברקסים תפוסים חלקית.

 

ועוד.

 

לכל אחד מאלה, מאפיין ריח שונה, אולם אינני יכול להתרשם דרך המסך מהריח המדוייק.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה דני על התשובה המפורטת

שאלה נוספת, הרכב שלי בעבר התחמם והמחוג הגיע עד הסוף. קרה מצב שלא יכולתי לעצור

והמנוע היה חם משהו כמו 3-5 דקות. במוסך אמרו שלא הלך הראש מנוע אך לא נראה לי שביצעו בדיקה.

אם המנוע מתחמם מדי פעם לכמה שניות (בנוסף יש ריח שרוף) וחוזר למצב הרגיל זה יכול להעיד אולי על בעיה בראש או במנוע?

תמיר.

פורסם

המשך כך עד שהאוטו יעצר ויתקע.

 

נו באמת?.. האוטו רותח ואתה ממשיך לנסוע מס' דקות?

 

אני לא יודע מי קבע שהלך או לא הלך ראש המנוע, ואם היית אצל מישהו, האם לא בדקו את עניין הריח, נשוא תלונתך?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כמה מתחמם? בגדול מנוע שמתחמם לסירוגין מעיד (בין השאר) על פאקונג גמור. תיתכן נזילה מהאטם עצמו על צנרת הפליטה.

האם חסר לך שמן\מים? האם יש סימני שמן במים? האם יוצא עשן לבן מהאגזוז?

פורסם

ראשית כל גש למוסך שיאבחן את התקלה, בדיקת האם בורחים גזים ואו מים ושמן מתערבבים בראש המנוע, או רדיאטור תקול מה שגורם להתחממות הזאת.

יכול להיות גם האנדברקס תפוס או ברקסים שלא הורכבו נכון ויש חיכוך בין הדיסק לרפידה גם שהאוטו נוסע.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

שלום.

קודם כול תבדוק שלא אספתה איזה נילון בגודל קילומטר והוא דבוק יופי יופי לאגזוז.

אחרי זה נמשיך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כנראה שלא הסברתי את עצמי נכון

לפני כחודשיים בערך עברתי תאונה עם הרכב ונכנסתי ברכב שהיה לפני

באותו יום בדרך הביתה הרכב לא התחמם וחשבתי שאני אוכל לנסוע למחרת למוסך ולא לגרור את הרכב

מה שהסבר שטעיתי והרכב התחמם בדרך למוסך (לא הייתי יכול לעצור כי נסעתי בכביש מהיר).

חשוב לציין שבהתחלה שופץ הרדיאטור אך הרכב היה מאבד מים והיה מתחמם לכמה שניות וחוזר למצב הנורמלי.

אחר כך הוחלף הרדיאטור לאחד משומש וגדול יותר. אז כרגע הרכב לא מאבד מים אך עדיין מתחמם ל10-20 שניות

וחוזר למצב הנורמלי. בנוסף לזה יש את הריח השרוף.

לעיתים רחוקות בהתנעה ראשונה בבוקר יוצא עשן לבן. (קרה גם לפני התאונה)

בכללי הרכב לא מעשן

בני, לפי מה שזכור לי לא דבוק ניילון לאגזוז:wink:

תמיר.

פורסם

לקחתי קרטון ושמתי מתחת למכונית כל הלילה וראיתי עכשיו שיש נזילות שמן משלושה מקומות שונים.

לא חסר מים והם נקיים.

לגבי טמפרטורת המנוע אני לא יודע כי לא רשום. אצלי יש מחוג שעובר מדי פעם קצת את החצי וחוזר למצב הנורמלי לאחר כמה שניות.

תמיר.

פורסם

צריך לנקות היטב את גוף המנוע ולקרות מאיפה בדיוק הנזילות. ייתכן וקיימת נזילת שמן ישירות על הסעפת פליטה ולכן הריח.

פורסם

לפי דעתי יש לך הזעות או נזילות ממכסה השסתומים (מקדימה); השמן נוזל ומצטבר על הסעפת הפליטה מתחת למגן, על הסעפת הפליטה בחלק העליון ממש מתחת לאטם השסתומים יש מקום בין הסעפת למנוע ששם מצטבר השמן ולא מתנקז ואז לאחר ההתחממות השמן מתחיל להישרף.

 

לי הייתה את אותה הבעיה, ראיתי שיוצא לי עשן מתחת למכסה המנוע ואחרי שהמנוע התקרר פירקתי את מגן הסעפת וראיתי שיש שמן על הסעפת, גם אם פותחים את המונע בזמן שיש עשן אז רואים בערך מאיכן הוא יוצא, כמובן שצריך להחליף אטם מכסה שסתומים במקרה כזה.

×
×
  • תוכן חדש...