Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, אבל בחצר לובינסקי גדל כבר עץ לימונים שמביטים עליו לקוחות כעוסים.

 

לימון או לא לימון, כשאני רואה דבר כזה אני נרתע, וזה בדיוק מה שגרם לי לא להעיז בכלל לגשת לסוכנות לובינסקי כדי לבדוק את ה- 207 החדשה לפני 3 חודשים. תודה, אבל אני לא מחפש צרות.

 

וואי אתה קשקשן.

קרא שוב את השרשור הזה, ותבין שגם באוטו המושלם שלך (חוץ מהשריטה בדש בורד) יש תקלות.

 

עכשיו גש למחירון לוי יצחק, בדוק ירידת ערך של הפאביה והשווה ל-307 (בעצם, אתה מוזמן להשוות את ה-307 לכל אוטו בשוק. כולל יפניות וכו').

 

תכל'ס, ירידת הערך היא הדבר האחרון שמעניין אותי באוטו (אני לא הייתי קונה את ה-307 עבורי גם אם הייתה מטילה ביצי זהב) אבל גם עבור "סופרי האפונים" - ה-307 נחשבת לאחת המוצלחות בשוק.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היו בפורום שרשמו שהם מאוכזבים שרכשו את הפאביה החדשה אז זה אומר שכל הפאביות מחורבנות?!!!אני חייב לציין שבעץ של צמפיון יש לא מעט לימונים..יקרים.

פורסם

אצל כל יבואן צומח עץ לימונים.. אצל אחד הוא שתיל רך שבקושי מניב פירות ואצל אחר מדובר בעץ עבות ומפואר שמניב לימונים בשפע...:wink:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

לא מזמן דברתי על מכוניות צרפתיות עם חבר שלי שגר בליטא. הוא אמר שכל המוסכים מפוצצים בכל דגם אפשרי של צרפתיות.

רצוי לציין שהוא עצמו נוסע בג'יפ בראבוס. גם רכב כזה לא תמיד יודעים אם המנוע יניעה לו בבוקר חורפי או לא.

זה לא תמיד קשור לאמינות המותג אלא גם לרמת מקצועיות של מוסכניקים שלא תמיד יודעים להתמודד עם משהוא יותר מסובך מאופניים.

בזמנו לפני שהזמנתי מגאן דברתי עם חבר שלי שהוא בכיר בשרות של קאראסו. הוא אמר לי משפט כזה:

- הצרפתי לא יפשל. אבל ברגע שידו של מתקין אביזרים ישראלי תגע ברכב או אחרי טיפול ראשון זה כבר רכב אחר.

עובדה. יש לא מעט חובבי צרפתיות שיודעים איפה ואך לטפל בהן ונהנים מכל רגע.

לי היה פולקסווגן שאכלתי איתו קש עד שלא החלפתי מוסך. ישר כל הבעיות נעלמו.

אבל בסופו של יום אין בעיה כזאת לבעלי יפניות.

פורסם
וואי אתה קשקשן.

קרא שוב את השרשור הזה, ותבין שגם באוטו המושלם שלך (חוץ מהשריטה בדש בורד) יש תקלות.

 

עכשיו גש למחירון לוי יצחק, בדוק ירידת ערך של הפאביה והשווה ל-307 (בעצם, אתה מוזמן להשוות את ה-307 לכל אוטו בשוק. כולל יפניות וכו').

 

תכל'ס, ירידת הערך היא הדבר האחרון שמעניין אותי באוטו (אני לא הייתי קונה את ה-307 עבורי גם אם הייתה מטילה ביצי זהב) אבל גם עבור "סופרי האפונים" - ה-307 נחשבת לאחת המוצלחות בשוק.

 

ה307 היא אחת המכוניות האמינות ביותר. שמעתי עליה רק טובות ממוסכניקים , בוחני רכב בקומפיוטסט. וגם קראתי רבות עליה על גבי הפורום. שם רק שיבחו אותה. אני מכיר מספר אנשים עם 206 שיש להם הרבה בעיות ,בעיקר חשמל, גם חבר עם 407 , בעיות חשמל גם כן. יש ויש. מה שבטוח פג'ו הם לא שחור-לבן.

פורסם
כן, אבל בחצר לובינסקי גדל כבר עץ לימונים שמביטים עליו לקוחות כעוסים.

 

לימון או לא לימון, כשאני רואה דבר כזה אני נרתע, וזה בדיוק מה שגרם לי לא להעיז בכלל לגשת לסוכנות לובינסקי כדי לבדוק את ה- 207 החדשה לפני 3 חודשים. תודה, אבל אני לא מחפש צרות.

 

פשוט לא נכון. ובלי קשר ל-"רכב לימון" או לא, אני יכול להצביע לך (מניסיון) על פאביה או שתיים שראו יותר מוסך מאשר כביש.

 

יש אמת בסטיגמה(ות) על הצרפתיות הישנות, אם כי, כל הרכבים שהיו בבעלותי עד היום (והיו לא מעט) היו צרפתיות ומתוצרת פיג'ו. רכב שמטופל באהבה ובזמן (כן, גם צרפתי) יציג אמינות טובה. אגב - מעולם לא הייתה לי בעיית חשמל (בחיי!).

פורסם
וואי אתה קשקשן.

קרא שוב את השרשור הזה, ותבין שגם באוטו המושלם שלך (חוץ מהשריטה בדש בורד) יש תקלות.

 

עכשיו גש למחירון לוי יצחק, בדוק ירידת ערך של הפאביה והשווה ל-307 (בעצם, אתה מוזמן להשוות את ה-307 לכל אוטו בשוק. כולל יפניות וכו').

 

תכל'ס, ירידת הערך היא הדבר האחרון שמעניין אותי באוטו (אני לא הייתי קונה את ה-307 עבורי גם אם הייתה מטילה ביצי זהב) אבל גם עבור "סופרי האפונים" - ה-307 נחשבת לאחת המוצלחות בשוק.

 

המשפט עם הלימונים נכתב בצחוק עקב הסיטואציה, (חוש הומור אם תרצו), אבל תודה בכל אופן על ההתראה, פעם הייתי לוקח את זה קשה..:-)

אגב, מנהל, מלבד קודנית שהותקנה ע"י לובינסקי ועובדת מצויין- לרכב אין התקנות מקומיות. שום דבר, כלום, ואין שום אורות מהבהבים (?)

 

שמר היקר,

השריטה כבר נעלמה (כמעט), רק חבל שאני הייתי צריך להעלים אותה ולא היבואן, הריי בגללו היא נגרמה מלכתחילה.

אני קראתי את השרשור ההוא, אבל תשים לב שהוא מתלונן בעיקר על פגמים שרובם נגרמו מהתקנה מקומית.

אני מזמין אותך אישית אליי לנסיעת מבחן על הפאביה, אח"כ תרשום כאן מה דעתך על הרכב ואם יש לו בעיות או רשרושים כמו בשרשור ההוא. קבענו לסופ"ש? אני גר בצפון.

 

אני מסכים בהחלט עם ירידת הערך של הפאביה- הרכב אצלי 3 חודשים וכבר איבד מעל 12,000 ש"ח במחירון ("תודה" ללוי יצחק).

מצד שני, בעוד 25 שנה כשארצה למכור את הרכב הוא במילא לא יהיה שווה כלום.

 

ואם כבר בצרפתיות עסקנו:

בלימודים שלי בטכניון, לומדת מישהי שדוד שלה מנהל מוסך לובינסקי איזורי בצפון.

רק לפני כמה ימים ישבנו בהפסקה ודיברנו עם מישהו שרוצה לרכוש לעצמו 206 במקום סיטרואן קסארה שיש לו כרגע.

היא הזהירה אותו בתוקף לא להתקרב לפיג'ו, אבל אמרה שרק החדשות בעיתיות, בדגש על 207/307.

אני דווקא ישבתי בצד ולא סיפרתי על מקרה ה- 307 שלנו, אבל בכל מקרה- זה המצב, אבל שכל אחד ירכוש את הרכב המתאים לו.

פורסם

אז דוד שלה מנהל מוסך, וכשהם נפגשים בחגים הוא מקפיד לעדכן אותה מה בדיוק ממלא את שגרת יומו במוסך, והוא ספציפית מתייחס ל 207/307, אבל היא מזהירה בתוקף אנשים לא לקנות 206?

 

תגיד, יש סיכוי שתפנים בשלב כלשהו שפמפום השמועות במסווה של ידענות מעיד בסופו של דבר רק על הכותב?

או שבכוונתך להמשיך ולפזר סיפורי סיפורים כאלה שאין להם שום משמעות חוץ מבלאי למקלדת של המחשב שלך?

עובדה. יש לא מעט חובבי צרפתיות שיודעים איפה ואך לטפל בהן ונהנים מכל רגע.

לי היה פולקסווגן שאכלתי איתו קש עד שלא החלפתי מוסך. ישר כל הבעיות נעלמו.

אבל בסופו של יום אין בעיה כזאת לבעלי יפניות.

אני מבין.

כלומר התיאוריה שלך היא שרכב צרפתי צריך מוסך שמבין את מערכותיו המודרניות, אבל לעומתו בגיר רובוטי ממוחשב של קורולה אפשר לטפל גם במספרה או בחנות מכולת, כל עוד יש להם פטיש חמש ק"ג ודבק שלוש שניות?

 

תקלה במחשב ניהול מנוע של מאזדה 3 יכול לתקן המתדלק בתחנת הדלק, או אפילו זה שעומד לידך ברמזור. לא צריך מוסך שמבין עניין, לא צריך מחשב דיאגנוסטיקה, לא צריך כלום. זה רק עניין של מכוניות צרפתיות.

 

עכשיו הבנתי.

פורסם

ארנון. עכשיו שאני חושב על זה, המסקנה שכנראה מתבקשת שרכבים אירופאים וצרפתיים בפרט הם באמת זבל בעל ניחוח יוקרתי ואמינות מתחת לבלטה. אין לי הסבר אחר לפוסטולט שהצבת בפנינו.

פורסם

בשביל מה לך צרות עם רכב צרפתי? קנה לאנטיס ותהנה עד השמיים.

ואחר כך את כל ההפרש שחסכת תשלם לאורטופד וכירופרקט ובתור בונוס תצא עם כאבי גב לשנים באדיבות מאזדה.

אני אישית מעדיף אוטובוס על הקקמייקה הזאת.

אם הייתי מקשיב לכל ה"מומחים" שייעצו לי לפני שנה וחצי לפני שקניתי C4 היום הייתי בוכה פה בפורום שנדפקתי.

 

לסיכום נכון שפיג'ו סיטרואן פחות אמינים מהיפנים אבל אם זה כל כך מטריד אותך שאתה נכנס לפחד אל תקנה.

תהיה שלם עם עצמך זה הכי חשוב ותקנה רק מה שמתאים לך ותדע שעל כיף ודברים טובים בחיים משלמים.

לכל דבר טוב יש מחיר ובמקרה של פיג'ו סיטרואן זאת כבר הצרפתייה הרביעית שלי אחרי 205 ZX BX .

ואני יכול להגיד שהסטיגמות מוגזמות לחלוטין במקרה של רכב שמטופל ולא מוזנח ע"י הבעלים שחוסך "כמה שקלים" בכל טיפול.

תהנה.

פורסם

מי שקונה אירופאיות למיניהם קונה לרוב מתוך אמוציה , מודע למוניטין של הרכב ועושה החלטה כיוון שהוא מחפש ברכב משהו בעל ערך מוסף.

מי שקונה יפני יוצא מנקודת הנחה שהרכב ישמור על הערך ולא יתקלקל.

 

די ממצה לפי דעתי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אז דוד שלה מנהל מוסך, וכשהם נפגשים בחגים הוא מקפיד לעדכן אותה מה בדיוק ממלא את שגרת יומו במוסך, והוא ספציפית מתייחס ל 207/307, אבל היא מזהירה בתוקף אנשים לא לקנות 206?

 

תגיד, יש סיכוי שתפנים בשלב כלשהו שפמפום השמועות במסווה של ידענות מעיד בסופו של דבר רק על הכותב?

או שבכוונתך להמשיך ולפזר סיפורי סיפורים כאלה שאין להם שום משמעות חוץ מבלאי למקלדת של המחשב שלך?

 

דוד שלה אכן מנהל מוסך, והמקום שהם נפגשים בו הוא במוסך, מכיוון שלבחורה יש 206.

הרכב בעייתי, ולכן היא רצתה לשדרג ל- 207 והתיעצה עימו. הוא הזהיר אותה שיש בלאי מואץ לרכבים החדשים בעיקר של פיג'ו, ובעיקר על ה- 307/207 החדשות ולכן המליץ לא לרכוש- אז היא מעבירה את המידע הלאה.

אני חוזר: מנהל מוסך איזורי של פיג'ו/ סיטרואן, המליץ לקרובת משפחתו לא לרכוש רכבים חדשים של המותג אותו הוא משרת.

יעוץ יותר מבוסס מזה לא יכול להיות, בשילוב מקרה ה- 307 שלנו, למעשה הצגתי לך כאן עובדות. אני עשיתי את המוטל עליי במסגרת נושא השרשור, והזהרתי את פותח השרשור בנושא, גם מניסיון אישי וגם ממידע אמין שקיבלתי ממקור ראשון.

אם זה מוצא חן או לא בעיני כמה אנשים פה זה כבר ממש לא בשליטתי אבל יותר מזה באמת שאני לא יכול לעשות. כמו שרשמתי: שכל אחד ירכוש את הרכב המתאים לו.

בנושא ה- 307 הבעייתית- נבדקת אפשרות להחליפה בהונדה סיוויק חדשה.

פורסם
דוד שלה אכן מנהל מוסך, והמקום שהם נפגשים בו הוא במוסך, מכיוון שלבחורה יש 206.

הרכב בעייתי, ולכן היא רצתה לשדרג ל- 207 והתיעצה עימו. הוא הזהיר אותה שיש בלאי מואץ לרכבים החדשים בעיקר של פיג'ו, ובעיקר על ה- 307/207 החדשות ולכן המליץ לא לרכוש- אז היא מעבירה את המידע הלאה.

אני חוזר: מנהל מוסך איזורי של פיג'ו/ סיטרואן, המליץ לקרובת משפחתו לא לרכוש רכבים חדשים של המותג אותו הוא משרת.

יעוץ יותר מבוסס מזה לא יכול להיות, בשילוב מקרה ה- 307 שלנו, למעשה הצגתי לך כאן עובדות. אני עשיתי את המוטל עליי במסגרת נושא השרשור, והזהרתי את פותח השרשור בנושא, גם מניסיון אישי וגם ממידע אמין שקיבלתי ממקור ראשון.

אם זה מוצא חן או לא בעיני כמה אנשים פה זה כבר ממש לא בשליטתי אבל יותר מזה באמת שאני לא יכול לעשות. כמו שרשמתי: שכל אחד ירכוש את הרכב המתאים לו.

בנושא ה- 307 הבעייתית- נבדקת אפשרות להחליפה בהונדה סיוויק חדשה.

 

תרשה לי (וגם אם לא), ההודעה שלך מעלה היא במקרה הטוב אמירת דברים לא מבוססים ושמועות שבינן לבין האמת אין ולו כלום.

 

בלאי מואץ לרכבים חדשים.., על סמך מה המיידע הזה נאמר ?

בקושי 3 207 נמכרו בארץ, וגם בעולם מדובר על רכב חדש, אבל הגאון התורן מדבר על בלאי מואץ..

ה 207 היא אחת מ ה 5 הנמכרות ביותר באירופה, אבל התורה והחוכמה באות רק מהמוסך של הדוד של זו שלומדת איתך ..

 

מעבר לזאת, למי שמאמין בסקרי האמינות האחרונים , הצרפתיות מראות שיפור מתמשך לאורך זמן , ולמגינת ליבם של הרבה אנשים במיוחד סיטרואן מראה שיפור גדול מאוד אפילו, אבל היי אם אפשר להשמיץ על בסיס 307 אחת מסכנה, למה לא בעצם ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לנו הייתה 307 5 שנים ב2 דגמים שונים (2002,2005), לא היו בעיות מיוחדות והיה לנו מאוד כיף, הדבר היחיד שהיה מבאס זה לובינסקי והטיפולים הלא קשורים שלהם, אבל אני לא מוצא הבדל בין התק' עם ה307 לבין התק' הנוכחית עם הלאון או האיביזה, מה גם שלפני כן בין 98 ל2002, היתה לנו איטלקיה וחוץ מכך שיומיים אחרי שהגיע הלך מחשב דרך(החליפו והיא היתה יותר חזקה אח"כ) ובלמים לא רלוונטים בכלל היה גם סבבה

 

מסקנה: לא להיות קיצוני ולהשאיר את הסטיגמות מאחורה, בשנים אלו לא אמורה להיות שום תקלה מובנת שאמורה לגרור סטיגמה כזו או אחרת

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אודה לך מאוד אם תצטט את "אמירת הדברים הלא מבוססים".

המידע הזה נאמר כתוצאה מדבריו של מנהל מוסך מורשה של היבואן, שיודע מצויין מה הולך אצלו במוסך. יותר מבוסס מזה- אין.

המידע הנ"ל ממקור ראשון ואני שולל באופן גורף כל ניסיון לפסול אותו.

 

"בקושי 3 207 נמכרו בארץ" כתבת, 2 מהם כבר נתקעו, ראה כתבה מצורפת.

 

אתה תקנה רכב צרפתי, אני לא.

אני הוא זה שנסעתי לסוכנות כדי לרכוש ביחד איתם את ה- 307 הזאת, אני, "הגאון התורן" הוא זה שצריך לקחת אותו אח"כ למוסך לתיקונים ולהחלפת חלקים שונים, אני אח"כ צריך לחלץ את נוסעי הרכב הזה בכל פעם שהם נתקעים באמצע יום שבת.

אני הוא זה שצריך לקחת אותם כל פעם עם הפאביה לקניות, לסידורים, למספרה, להביא את הבת מתחנת האוטובוס כי האוטו "מתנהג מוזר", "לא מניע לי", "אני מפחדת לנסוע איתו".

 

להשמיץ על סמך 307 אחת? אני סה"כ סיפרתי מה עבר עליי עם הרכב הזה. את המסקנות לגבי הדגם הזה שכל אחד יסיק לעצמו.

 

זוכרים את הכתבה המוצלחת שלי על הפאביה? עוד מעט תגיע כתבה כזו גם ה- 307 הזאת. כולל תמונות של הרכב, כולל סריקת קבלות ממוסכים, כולל הכל, ואז תראה איזה אמינות הרכב מפגין.


×
×
  • תוכן חדש...