Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרנזיט- עכשיו זה רשמי.


gluk
שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אכן, אחד הייבואים היותר הזויים שהיו פה.

תתחדש!

 

גם 30 א' זה לא הרבה בשביל "חלום".

 

 

צודק בשביל חלום זה לא הרבה ,

אבל זה גם לא מעט .

תסכים איתי ? :roll:

מחפש אנג'ל אייז לפיג'ו 206 .

לחצו פה בשביל לשלוח לי הודעה פרטית .

או במייל : [email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר הייתי מגדיר את זה כ"לווטקיסט":lol:, הלוואי, ו-30 אלף זה לא היה הרבה בשבילי! בעיקרון זה היה סכום הרבה יותר גבוה, ממה שתוכנן (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בהלחלת הרכישה, בגלל ההטעיה שהייתה בעניין מחירי ההובלה. אבל בכל מיקרה- גם אם בסופו של דבר הייתי מוצא אחד כזה בארץ במחיר הרבה יותר נמוך- כדי להגיע איתו לפחות לרמה כזאת, הייתי צריך להשקיע הרבה יותר מ-30 אלף. נכון, שהאוטו הזה ממש לא מושלם, ועדיין צריך אי-אילו עבודות פחחות, אבל עדיין, אין מה להשוות עם מצב של מסחרית הישנה בארץ...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב, אהבתי.

איזה רשיון נהיגה דרוש לטרנזיט הזה?

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגיל... לפחות, משקל הכולל שלו משהו כמו 3 טון- אין כל סיבה לרישיון מיוחד!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר הייתי מגדיר את זה כ"לווטקיסט":lol:, הלוואי, ו-30 אלף זה לא היה הרבה בשבילי! בעיקרון זה היה סכום הרבה יותר גבוה, ממה שתוכנן (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בהלחלת הרכישה, בגלל ההטעיה שהייתה בעניין מחירי ההובלה. אבל בכל מיקרה- גם אם בסופו של דבר הייתי מוצא אחד כזה בארץ במחיר הרבה יותר נמוך- כדי להגיע איתו לפחות לרמה כזאת, הייתי צריך להשקיע הרבה יותר מ-30 אלף. נכון, שהאוטו הזה ממש לא מושלם, ועדיין צריך אי-אילו עבודות פחחות, אבל עדיין, אין מה להשוות עם מצב של מסחרית הישנה בארץ...

 

סיבכת אותי גנא .:twisted:

מחפש אנג'ל אייז לפיג'ו 206 .

לחצו פה בשביל לשלוח לי הודעה פרטית .

או במייל : [email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שראיתי שאינך קורא גרמנית אני מצרף תרגומון שיעזור לך ולאחרים לתרגם טקסטים מכל שפה לכל שפה כולל עברית.

 

http://translate.google.com/translate_t#submit

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגיל... לפחות, משקל הכולל שלו משהו כמו 3 טון- אין כל סיבה לרישיון מיוחד!

 

 

מה שאומר שאני יכולה לקחת את הרכב לסיבוב.:lol:

 

:wink:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו השאלה, ששכחתי לשאול: על האוטו מותקן וו גרירה. אני מאמין, שהיה מותקן לפחות 30 שנה. בעמדה מס' 1 סרבו לאשר לי אותו. הם אמרו, שצריך ללכת למתקין מורשה, שייתן אישור. אבל מה: אף מתקין מורשה לא מוכן להתעסק באישור של הוו, שלא הוא התקין. מה אני עושה? אני לא רוצה להוריד את הוו, חבל לי! ראיתי רכבי אספנות, שהגיעו עם הוו- מה הם עשו? למישהו יש רעיונות?:roll:

תעיף את וו הגרירה הזה.

בשביל מה אתה צריך אותו.

 

חס וחלילה רכב ייכנס ברנזיט מאחור ואתה צפוי לפגיעה מה שנקרא צליפת שוט מכה חזקה בצוואר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...