Jump to content

.T.

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

הנקודות של .T.

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. פורד A ?
  2. .T.

    Fifth Gear חוזרת לעונה חדשה (15)

    חייב תרגום לשני הפרקים .
  3. .T.

    חיפושית, מולטי פאוור

    אז אל תאמינו מה אתם עושים טובות .
  4. .T.

    חיפושית, מולטי פאוור

    למכירה בEBAY ..
  5. בכל אופן יש כבר חוק התיישנות . תתחדש מותק . שיהיה בהצלחה בשיפוץ .
  6. מזל טוב גבר , עד 120 המון בריאות והצלחה בחיים ,
  7. יכול להיות שיערכו לי את התגובה הזאת , ( אני מקווה שלא ) אין תקווה הייתר נמחק בני,מנהל הפורום
  8. כתבה מעניינית . הרקורד שלך יפה אמרתי כבר ? אמרתי , ואם לא אז אני חוזר שוב , הרקורד שלך יפה .
  9. .T.

    Fifth Gear חוזרת לעונה חדשה (15)

    כן התכוונתי לתרגום .
  10. .T.

    התחדשתי בCAMERO 1974

    אני לא מדבר על ה"בייבי" ( הסונומה ) . אני מדבר על תלת שהוא בנה לאחותו כמתנה ליומולדת . עם שמה ושם כל נכדיה . וכיסא לכל נכד . שתראה את זה תבין , חוץ מזה , גילוי נאות : בעל מוסך "המגרש"מוסך שמתמחה בתיקון ומכירת טרקטורונים ואופנועים .
  11. .T.

    הוולבו ביקש להצטלם

    הוולבו ביקשה ? או הבעלים שלה ? הלכתם חזק פה בפורום על הקטע של האנשת רכבים רכב מדהים עדי שמור עליייו .
  12. .T.

    Fifth Gear חוזרת לעונה חדשה (15)

    יש למישהו תרשום לפרק הראשון ?
  13. .T.

    Fifth Gear חוזרת לעונה חדשה (15)

    כבר בהורדה מהTL .
  14. .T.

    התחדשתי בCAMERO 1974

    שיהיה במזל איציק . בהצלחה ! את הסוף , אני כבר חוזה . המכונית תצא מדהים , יש לו ידי זהב לבחור ! אני הספקתי לראות עבודה שלו .
  15. .T.

    הרקורד ביקש להצטלם...

    יפייפיה
×
×
  • תוכן חדש...