Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה רוצה הגנה למערכת יש לי רעיון שאני כנראה בדרך לביצוע,

מיקרו סוויץ' שלא קשור לאזעקה בתא מטען, מחובר לברז חשמלי שמבצע חסם על 3 מיכלים של גז מדמיע,

 

ואתה מחביא מתג באוטו איפשהו

פתחו תא מטען בלי לכבות את המתג לפני ? קיבלו ענן של גז מדמיע !!

אלי זה באמת יכול ליהיות מעניין בקניונים למיניהם ואז התגובה "בלאד פיזדץ סוכה" וכ'ו

זה אולי טוב למיקרה שאתה נימצא רחוק מאוד מהאוטו שזה גם לא יעזור לך ממש לי מתחת לבית ניסו ליפרוץ יום שישי האזעקה עבדה צעקתי לו מהחלון והוא ברח מה אתה חושב שהוא ינהל איתי שיחה קל וחומר גם לא איתך בטלפון זה המצב צריך להשלים עם זה

במחיר של האזעקה יכולת ליקנות סיני קטן שיודע איזה שהיא אומנות לחימה ופתרת הכל {תן לו שק אורז פעם בחודש ותישן בשקט כל החודש:-)}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
גורל, אתה קרימינל. :-D

 

 

תעשה גם לי..

 

עריכה:

 

אלי, יא מעתיקן :-), תתחדש על החתימה.

 

תודה רבה

נכון אבחנה דקה העתקתי ראיתי את רוב החתימות ושלך היתה הכי סולידית

אין לי כוח להיות יצירתי:wink:.

 

אלי

 

פורסם

עניין הטלפון לא רלונטי למי שחונה בחניון תת קרקעי בבית או בעבודה ושם אין קליטה.

 

לחבר שלי פרצו לבית, יש לו אזעקה שאמורה להתקשר למוקד, אממה, הפורצים התקשרו אליו הביתה לפני הפריצה והחזיקו את הקו שלו תפוס כדי שהמערכת לא תוכל להתקשר למוקד.

פורסם

eli_i כל עוד אין זכויות יוצרים זכותך להעתיק :wink:

רועי ניהיית קומבינטור אה ואתה לא מגלה לנו

כמה פיצוצים היו בלילה חבל"ז:-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
אני דווקא אשמח לראות גנב שמנסה להרים את התיבה של אליקו. :D

 

אהבתי 8)

 

 

מסתבר שיש עוד כמה יתרונות ל SPL

 

 

:wink:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ישראל, מי אמר לך שאין זכויות יוצרים?:wink: אלי, תתחיל לחסוך..:-D

בקיצור, נראה לי שעוד מעט יעבירו כבר את התרד לאופ טופיק ונמשיך שם..:-D

 

רק לגבי השקט הנפשי, לפעמים זה בדיוק ההפך. אני משוכנע שתתחיל להתקשר לרכב שלך ולדבר איתו כל היום, לבדוק שיש קליטה וכו'.

 

אם כבר, אני הייתי מביא לי את אחת מהמערכות שהבאתי לעיל עם המסך על השלט שבלחיצת כפתור אתה מעלה מצלמה, ושוב, גם שם - כל הזמן בטח הייתי מדליק ומכבה, מדליק ומכבה.. שלא נדבר, שכשכבר מתבצעת פריצה - נזק כבר יהיה לך. אולי העזרים האלו ימזערו את הנזק ואולי להפך - היתקלות עם גנב עצבני ומזוין. גם בכלי נשק הכוונה.

פורסם

אני באמת ובתמים חושב שבמקרה שיש לחץ נפשי הכי טוב ובטוח זה ביטוח ..

 

נכון זה עולה לא מעט , אבל אז לפחות אתה חי בשקט נפשי שזה דבר ששום אזעקה טובה ככל שתהיה לא יכולה לתת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

חברה אני חושב שצריך ללכת עם אזעקות בכיוון הפוך :p

המערכת מזהה כניסה לרכב משמיעה בפול ווליום במערכת סירנה של משטרה :D

בנוסף לאזעקה בחוץ + צופר

מי לא יברח :p

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

לא יודע מה העיניינים אם גז מדמיע וכו

אני דווקה אהבתי את הרעיון שבוצע באחד מהרכבים ברוסיה - 4 חורנים עוצמתיים בבג'ז + 2 בתוך הרכב , הרעש שהם עושים הוא פשוט בלטי נסבל ולא ניראה לי שמישהו ימות בגלל זה :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

אשמח לראות סרטון של ההורנים :-D.

 

רועי, הוא התקין לך גם את ההתנעה מרחוק?, לפי מה שאני זוכר קיימת גם פונקציה כזאת באזעקה.

 

והצעד הבא:

tesladownunders_car_theft_pevention.jpg

פורסם

4 חורנים ?

הסבר נמק :D

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אל תגזימו חברה; מי לא רוצה לשבת בפנאן ורגוע וידע מה הולך ברכב שלו, ולא סתם איזה אזעקה שמצפצפת ואפשר לנתק בקלות .

גנב עם ביצ...ם הכי גדולות לא יעיז לסכן את עצמו כשהוא נחשף.

 

בחודש הקרוב אני מעלה שרשור על אזעקה שאני בונה ברכב, היא תכלול:

חיישן X-REY (בועה מסביב לרכב- חיישן חודר קירות/פלטות מתכתיים)

חיישן אור לבגז

חיישן זעזוע (דואל) / דו מימדי

והוצאת שיחה אלי. (לבינתיים זה מקבל רק הודעות)

חיבור סירנה קולית לצופר הרכב שאני אתכנת מראש "הודעה קולית: תתרחק מהרכב משטרה בדרך או לך ת..ין אני בא"

 

זה סרטון שמראה באמצעות מה אני אבנה את האזעקה ואיך ואתכנת המיקרו מעבד שינחה את האזעקה. (אך הסרטון מתייחס ללקוח שעובד בחברת אזעקות לבית)

 

כמובן יש המון רעיונות יצירתיים שאפשר ליישם דרך הכרטיס הזה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WfF8tIBiNFQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

 

------

 

עניין הטלפון לא רלונטי למי שחונה בחניון תת קרקעי בבית או בעבודה ושם אין קליטה.

 

לחבר שלי פרצו לבית, יש לו אזעקה שאמורה להתקשר למוקד, אממה, הפורצים התקשרו אליו הביתה לפני הפריצה והחזיקו את הקו שלו תפוס כדי שהמערכת לא תוכל להתקשר למוקד.

 

כנראה חבר שלך מצויד באזעקה משנות ה- 80, היום יש טכנולוגיות מתקדמות (פרימיטיביות לעכשיו) שעובדות על GSM מסונכרן, ללא צורך בקליטה, יש קליטה אין קליטה או קו תפוס אתה מקבל את השיחה. זה כמו שיחות חירום למשטרה וכו' .

 

--------

 

צר לי לאכזב אתכם אבל רוב הפריצות לרכב - הפריצות הגדולות לרכב

 

מתבצעות בצורה "חוקית"

...

 

אל תגזים, מי שנוגע בחפץ אישי שהוא שלך או לשימושך הפרטי ללא רשות זה כבר עבירה

 

-----

 

רועי תתחדש, מדהים שזה גורם לבנאדם להיות רגוע בנוגע לרכב שלו


×
×
  • תוכן חדש...