Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לאחר שהושבת לי האוטו האחרון בטרם עת.. לצערי הרב

אני מחפש רכב ספורט עד 20K, הכוונה היא יותר לפוזה ספורטיבית ועל הדרך גם מנוע והתנהגות.

 

כרגע המחשבה העיקרית שלי היא ללכת על הונדה האצב'ק במידה ואמצא משהו במצב סביר ..

 

20K זה התקציב לקניית רכב ואין עוד אפשרות לתוספת של עוד שקל אחד אפילו.

 

מכוניות שלא ניראות לי ולכן הורדתי אותם :

106 על כל דגמיו (XSI, ראלי)

קולט

מגאן קופה

 

יש למישהו הצעות מעניינות או לחילופין חוות דעת על ההאצ'בק?

פורסם
האצ'בק זו גרסת מרכב ולא דגם של רכב, התכוונת להונדה סיוויק האצ'בק?

 

צודק, התכוונתי באמת לסיוויק האצב'ק,

מרוב התלהבות שכחתי את הפרט החשוב הזה.

תודה לך

פורסם

הרכב לא ספורטיבי,הוא רכב פוזה.

 

במחירים האלה רוב הסיכויים שתקנה רכב לימון שעבר המון ידיים לא טופל כראוי ויש לו אין ספור בעיות.

 

המלצה שלי תחסוך עוד או תחפש רכב עם פחות פוזה ויותר פרקטיות ויותר שמור

פורסם

קולט וסיוויק האצ'בק אלו לא מכוניות ספורט.מגאן קופה? זו מגאן עם שתי דלתות ומנוע 2 ליטר.תקנו אותי אם אני טועה.

לא נותר לך אלא לחפש ולמצוא צרפתיה.אפילו 306 XSI מהדגמים הראשונים אם לא בא לך על 106.

פורסם

ומה רע במיצובישי קולט ,אומנם לא ספורטיבית ,אבל המון אבל המון פאן וגם אמינות .

 

לשעבר בעלים של קולט דודו.

אני מאמין ואתם

פורסם

306XSI במצב "סביר" לעולם לא תיכנס בתקציב הזה.

 

האם יש לך כסף לביטוחים? קח בחשבון שכמעט בלתי אפשרי למצוא רכב עם יומרה ספורטיבית בתקציב הזה מבלי ליישר קו.

הרכבים היחידים עם התנהגות "ספורטיבית" שייכנסו לך בתקציב הם 106XSI או קליאו RSI.

ממליץ לך לחסוך עוד טיפה לפני שתיכנס להרפתקה שתהיה גדולה עלייך.

 

בהצלחה :-)

פורסם
מגאן קופה? זו מגאן עם שתי דלתות ומנוע 2 ליטר.תקנו אותי אם אני טועה.

אמנם "מגאן עם שתי דלתות", אבל עם התנהגות כביש טובה בהרבה משל הסיוויק והקולט.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...