Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השימוש ברפה בנד היה כי נשאר גליל אחד, אז דוחפים אותו בכול מיני מקומות בתוספת לדיינמאייט, בעקרון עד עכשיו יש ברכב 53 יריעות של אקסטרים 5 גלילים של DYNALINER בעובי של 2ס"מ ועוד 2 של חצי ס"מ 2 גלילים של DYNAPAD ו2 HOODLINER

ולגבי הרכב כאשר הגג סגור הוא מרכב קופה לכול דבר הגג הוא קשיח ולכן אין כניסה של רעש יותר מרכב רגיל.

והמחיר ישאר לדמיון הפרוע של כול אחד ...

 

והGT-28 אכן יפעיל את הזוג IDMAX 10" בתיבת של 25.5 ליטר אטומות

הדבר שהכי מפריע לי כרגע זה המגברים של הסט קומפוננט כרגע אני בשיקולים לגבי אולי HELIX או משהו בסגנון ...

הרכב הקודם פורק ויצא למכירה ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

כולם נקנו בחו"ל ועברו התאמה בפיבר בארץ, לדוגמא בתי הפנסים של האודי בטמבון הקדמי וחיתוך/בנייה מחדש של הקנפיים של הטמבון הקדמי, כנ"ל גם לגבי החצאיות שנבנתה להם תוספת על מנת שיגיעו עד לסף דלת של הרכב ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

תתחדש איש

מאוד יפה..התקנה יפה אני אוהב כאלו...תמשיך לעלות תמונות אני אוהב לראות בניות 8)

 

 

אם בא לך תבנה לי לאוטו לכבוד היום הולדת שיש לי עוד מעט :lol: סתם אני צוחק

 

שיהיה בהצלחה ושוב כל הכבוד

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

רבותי, לא צריך להתרגש ממידן, הוא כנראה קרא באיזה פורום שרפא בנד זה לא איטום ולכן הוא החליט, אם הוא היה יוצא קצת לאוויר העולם, ולא מתרכז בהערות ציניות מאחורי המקלדת, אז אולי לתגובות שלו היו קצת משמעות.

 

סה"כ נראה פרויקט ברמה גבוהה.

בשיפוצים

פורסם

אני אותו בחור, הרכב הוחלף למנוע 2.0 בין היתר בגלל המשקל הנוסף של הרכב קיבל ויקבל, בהיתר בגלל זה הותקנו ברכב השבוע בלשטיין&אייבך שיוכלו לספוג את העומס של המערכת בין השאר הרכב בניגוד לקודם שונה חיצוני לחלוטין ועבר צבע כללי יסודי מאוד, מערכת בפנים השתנת גם היא בין היתר הסט הקדמי ובניות בקורות/דלת/באג'ז וכ'ו

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

אתה ממש שרוף אל CC אני רואה?

תחילה הייתה 206CC לאחר מכן הכל עבר ל- 307CC ועכשיו אתה חוזר ל- 206CC רק עם מנוע יותר רציני.

 

נראה אחלה!

תתחדש.

 

אבל יש עוד רכבים בעולם.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

זה תהליך בניית קיק פנאל למיד ראנג' (L4ׂ )

 

המיקום ברגליים למטה, במקום הזה הוצאתי את מדרס הרגל והשטחת צמות חוטים

photo0048gm5.jpg

 

 

הבסיס

 

photo0065pd7.jpg

 

הטבעת למיד

photo0066wv8.jpg

 

כיוון של הטבעת וקיבוע

photo0068uw2.jpg

 

עטיפה בבד נמתח

photo0070ey8.jpg

 

אחרי פיבר ושיוף בנייר 80 ו120

photo0081cp2.jpg

 

photo0077zj5.jpg

 

וזה הסיום הטבעות לפני צביעה בשחור מטאלי כמו הגג של הרכב ...

photo0100sc9.jpg

 

לא הספקתי לצלם את התהליך השפכטל והחלקה, וריפוד, אגב הריפוד הוא לבד שחור עבה, וזה מכוון שזה יושב למטה ברגלים ולא רציתי שזה יבלוט בתמונה הכללית

רוב התמונות לא באיכות טובה אני יצלם בדיגיטלית ויעלה בהמשך, של האלמנט בתוכם וזויות.

שבת שלום

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD


×
×
  • תוכן חדש...