Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הגדרת גיל של "ילד" בחוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למטה יש ציטוט מתוך החוק לגבי "חובת חגירה לילדים"

(נושא שכבר עלה בפורום מספר פעמים).

 

אחד החידושים - שילד מעל גיל 8 יכול לשבת ללא מושב וגם מקדימה.

אבל - בסעיף 4 כתוב - לא להסיע "ילד" מול כרית אוויר.

אבל מהי הגדרה של: "ילד"

האם בחוק זה מעל גיל 8 אינו מוגדר ילד ??

 

 

83א. חובת חגירת ילדים ברכב.

 

(1) ילד שטרם מלאו לו 3 שנים, אלא אם כן הוא רתום במושב בטיחות המתאים לגובהו ומשקלו של הילד;

 

(2) ילד שמלאו לו 3 שנים וטרם מלאו לו 8 שנים, אלא אם כן הוא רתום במושב בטיחות או במושב מגביה המתאים לגובהו ומשקלו של הילד.

 

(ג) לא יסיע אדם ברכב ילד שטרם מלאו לו שנה, אלא אם כן גבו של מושב הבטיחות מופנה לחזית הרכב.

 

(ד) לא יסיע אדם ילד במושב הבטיחות במקום שיש מולו כרית אוויר, אלא אם כן נותק המנגנון להפעלתה.

פורסם

לפי מה שציטטת - ילד מוגדר עד גיל 18.

מה לא ברור אני לא מבין.

בכל מקרה וגיל שבו חייבים בהתקן, ההתקן לא יושם מול כרית אוויר כשהיא במצב פעיל. זה הכל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הכוונה שלך לילד בסעיף ד

היא ילד במושב בטיחות שזה עד גיל 3

מגיל 3-8 זה רק אם הילד עדין נוסע בכיסא בטיחות בגלל גובה ומשקל.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
לפי מה שציטטת - ילד מוגדר עד גיל 18.

מה לא ברור אני לא מבין.

בכל מקרה וגיל שבו חייבים בהתקן, ההתקן לא יושם מול כרית אוויר כשהיא במצב פעיל. זה הכל.

 

 

איך הגעת לגיל 18?

לפי ההגיון שלך מי שלומד נהיגה צריך התקן :shock:

 

 

אסף

פורסם

אריאל.

מה זה משנה.מה אומר החוק לגבי גיל הילד,אם זה מסוכן ,אז שלא ישב ילד מול כרית האויר,מה כל כך לא מובן?

בוא נניח, שהחוק אומר ילד זה עד גיל 8,אז אתה מוכן להושיב ילד בן 9 במושב הקידמי מול כרית האוויר? , למרות שאומרים לך שזה מסוכן?

פורסם

נצל"ש:

לפעמים אני צריך להסיע שלושה ילדים ברכב (שניים שלי + אחד החברים שלהם, סביבות גיל 4-5).

הילדים שלי יושבים בבוסטרים במושב האחורי, ולגבי הילד השלישי יש לי שתי ברירות:

1. למקם את הבוסטר שלו ביניהם במושב האחורי

2. להושיב אותו בבוסטר במושב הקדמי (אחרי שניטרלתי את כרית האוויר)

 

אני מתלבט איזו ברירה בטוחה יותר, מכיוון שחגורת הבטיחות האמצעית במושב האחורי היא חגורת מותניים בלבד.

 

מה דעתכם?

פורסם

הכוונה היא עד גיל 8.

 

שים לב: "לא יסיע אדם ילד במושב הבטיחות במקום שיש מולו כרית אוויר"

 

מושב בטיחות - על פי הסעיף - עד גיל 8.

 

בקיצור - מושב הבטיחות קובע - לא הילד.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
איך הגעת לגיל 18?

לפי ההגיון שלך מי שלומד נהיגה צריך התקן :shock:

LOL...

זו הייתה בדיחה למי שלא הבין.

לפעמים אני צריך להסיע שלושה ילדים ברכב (שניים שלי + אחד החברים שלהם, סביבות גיל 4-5).

ואם אתה נהג חדש מותר לך להסיע רק 2?:shock:

סתם תהייה...:lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...