Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי אצל מישו מאביזרי רכב שאלתי אותו על הP3 לא sd לא shallow הוא אמר לי שיש שתי סוגים אחד אפור שעולה בסביבות 950 עם תיבה אני רוצה בלי אז זה 700

ויש אחד שהוא בצבע שחור שהוא אמר לי זה הדגמים החדשים והוא רוצה עליו 1300 עם תיבה אמרתי לו שאני לא רוצה כי בחיים לא שמעתי על סוג אחר חוץ מהאפור

האם יש כזה דבר או שהוא ניסה לחרטט ?

הוא אמר שהשחור הוא דגם חדש של השנה והאפור הוא הישן יותר

האם זה נכון?

ודווקא המגבר של הרוקפורד p600.1bd הוא הציע לי אותו במחיר של 1750 ש"ח שהכי זול שראיתי זה 1900

מוזר העניין..

פורסם

הראשון זה לא הsd הshallow ??

ואם אפשר לדעת מה ההבדלים ביניהם ומה המחיר הממוצע לצרכן לסאב החדש ולסאב הישן

תודה רבה לעונים..

פורסם

סאב P3 הישן

עוצמה : 1000וואט\500RMS

רגישות : 87DB

 

סאב P3 החדש

עוצמה 800וואט\400RMS

רגישות : 86DB

 

קישורים :

P3 הישן:

חנות בארץ :

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=8048

 

P3 החדש :

חנות בארץ :

http://www.bombbass.co.il/ProductPage.aspx?CatID=ro212

אתר רוקפורד:

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=11&item_id=108289&locale=en_US&p_status=

 

אני לא יתפלא אם הסאב הישן טוב יותר בכמה רמות מהחדש, כמו תמיד אצל רוקפורד.

 

בהצלחה.

פורסם

יותר זול ב500 שקל ויותר מתקדם בכמה רמות אין בעייה מחר יוזמן הישן 1000 שקל עם תיבה של רוקפורד 800 בלי כמובן שאני יקנה בלי תיבה ויבנה לה אחת (אבא נגר)

אז אתם מציעים רק את הישן נכון??

(נערך)

1000 שקל אם תיבה משתלם ובלי תיבה 800?

לא הסתכלתי בכלל בתמונות ועכשיו שאני מסתכל בתמונות החדש שהראתה לי זה הshallow הוא התכוון רק לרגיל לא הsd שיש 2 דגמי אחד שחור אחד אפור לא הshallow

פורסם

כן בדיוק זה נראה לי הדגם החדש יש הבדל בין החדש לישן? מה אתם מציעים לקנות זה הבדל של 500 שח ואם יש סאבים שדופקים כמו הרוקפורד במחיר הזה ואם יש חריגה של 100 שח 200 זה בסדר התקציב הוא עד 900 שקלים סאב באותו הספק כמו של הרוקפורד מדויק לא מרוח איכותי הקיצר משתלם תודה לעונים

פורסם

תשמע את הסאבים, רק ככה תוכל להחליט.

 

אם תוכל למתוח את התקציב טיפה (מציע לך בתשלומים) יש לך מבצע עכשיו על סאב IDQ ב1350 ש"ח , סאב מעולה . על איזה מגבר אתה מגביר את הסאב?.

פורסם

כנראה על המונו של סאן דאון 1000 או על המונו של רוקפורד ‏p600.1bd‏ אני יבדוק על הסאב הזה שאמרת איזה עוד סאבים יש בתקציב הנ"ל ושוב פעם תודה לעונים

×
×
  • תוכן חדש...