Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

rover 216 SI 1600 אוטומט 99 מקפצת בראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

ברשותי ROVER 216 1999 אוטומט הרכב עבר 38000 (שלושים ושמונה אלף מספר אמיתי לחלוטין נרכש מזוג מבוגרים לפני כחצי שנה)

הבעיה היא שבזמן עצירה לפני רמזור או בכלל כשהרכב בהילוך ראשון ואני עוזב את הגז לא תמיד אבל קורה הרבה שיש קפיצות של הרכב קדימה קפיצות קטנות לא כמו קנגורו (לפעמים כשהוא "מתפרע" הוא מתנהג כמו קנגורו)

לפני חודשיים החלפתי ברכב צלחת מומנט (בין הגיר למנוע) בעלות של 2400 ש"ח כולל עוד כמה דברים קטנים

החלפתי חוטי הצתה+פלאגים מקוריים לרכב בעלות של 560 ש"ח. לאחר החלפת חוטי ההצתה והפלאגים הבעיה הפסיקה כשבוע

ושוב אני מתחיל להרגיש את הקפיצות אבל לא כמו שהרגשתי לפני ההחלפה.

בנסיעה רגילה עירונית ובינעירונית הרכב מתנהג יפה מאוד לא מקרטע או משחק בטורים הבעיה היא נראה שרק בהילוך

הראשון כשהרכב בסביבות ה20 קמ"ש קצת מקפץ לי

מישהו נתקל בבעיה מהסוג הזה? הרצתי חיפוש בפורום לא ממש מצאתי לי תשובה שיכולה לענות לי

אני לא מחפש משהו ודאי אבל נמאס לי להכנס למוסך לשלם ולצאת עם התקלה

תודה רבה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...