Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא ואן 7 מקומות מארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אחי הגדול בעזרת השם מתכוון לעשות עליה לארץ מארצות הברית. הוא צריך רכב בעל 7 מקומות שישרת אותו בארץ.

עלה הרעיון של כדאיות יבוא רכב מארצות הברית, דבר שאני כבר בעל נסיון מסוים איתו (ייבאתי פורד מוסטנג).

אחי בעל זכויות של קטין חוזר,אז אפתח בשאלה האם מישהו יודע אם קטין חוזר יש לו את הזכויות המקבילות לעולה חדש?

 

ועכשיו בנוסף ברצוני לברר לגבי כמה רכבים והם: שברולט אפלאנדר, קרייזלר טאון קאנטרי.

 

אני רוצה לברר לגבי אישור ורשיון יבוא, נתוני צריכת דלק, מנועים ודגמים,זמינות חלקים בארץ,עלות ביטוח וכל מידע נוסף שיכול לשפוך אור על הנושא.

 

 

תודה מראש,

אורי.

פורסם

על פי אתר רשות המיסים בישראל (טוב שיש מי שמחפש במקומך ונותן לך לישון בשקט :wink:).

הציטוטים כאן הינם חלק מהמידע באתר: http://www.mof.gov.il/taxes/ > מדריכים > יבוא אישי > עולה ותושב חוץ

___________________________________________________________________

 

"עולה-קטין חוזר"

מי שעזב את ישראל לפני היותו בן 14 שנים בלוויית הורה, או הצטרף להורה שהתגורר מחוץ לישראל, ומתקיימים לגביו כל התנאים הבאים:

א)אף אחד מהוריו לא הועסק במשך 5 שנים שקדמו לכניסתו הקובעת מטעם מדינת ישראל או רשות מרשויותיה, ההסתדרות הציונית העולמית או רשות מרשויותיה, או מטעם כל תאגיד הרשום בישראל או המתנהל בישראל על פי דין. ב)הוא שב לישראל על מנת להשתקע בה בהיותו בן 17 שנה, לפחות. ג)הוא התייצב לשירות סדיר-חובה בצה"ל תוך שנה מיום כניסתו הקובעת, או הוכיח כי הוא פטור מהתייצבות על פי דין. ד)הוא והוריו שהו לפחות 4 שנים ברציפות מחוץ לישראל (ביקורים בארץ של עד

4 חודשים בשנה אינם מפסיקים את הרציפות).

 

"קטין"

קטין הוא מי שגילו, בעת כניסתו לישראל, פחות מ - 18 שנים.

  • עולה המייבא רכב לישראל על שמו או רוכש אותו בארץ ממחסן-רשוי של יבואני הרכב, פטור מתשלום מס-קניה, אך חייב בתשלום מכס בשיעור הנקוב להלן, וכן בתשלום מע"מ - זאת בתקופת הזכאות, ובתנאי שיציג בפני גובה-המכס:

שני רשיונות נהיגה בתוקף:

1)מארץ המגורים האחרונה לפני כניסת העולה לישראל (רשיון נהיגה זר שהוצא בחו"ל לאחר כניסת העולה לישראל, לא יהיה קביל לצורכי הפטור).

2)רשיון ישראלי.

 

- רשיון נהיגה בינלאומי יוכר כרשיון נהיגה זר, רק אם הוצא בארץ המגורים האחרונה של הזכאי.

(לעניין פסקה זו "ארץ מגורים אחרונה" - הארץ שבה שהה הזכאי ערב כניסתו הקובעת, לפחות שנה).

- קטין-עולה, המחזיק ברשיון נהיגה, שמצויין בו תנאי הקובע, שהרשיון ייכנס לתוקף כשימלאו לקטין 18 שנה - ימציא לעובד המכס את האישור על המרת הרשיון ממשרד הרישוי, תוך 60 יום מיום כניסתו לארץ.

 

 

מסים על רכב חדש

הערך לצורך חישוב המסים ביבוא אישי נקבע על פי מחירון יבוא אישי לרכב, המופק בהנהלת רשות המסים בישראל, לפי תקנות המכס (חישוב ערכם של טובין שיובאו לשימוש עצמי, התשס"ו-2006). שיעור המס המוטל על רכב הינו 50% + מע"מ.

 

מסים על רכב משומש

ערכו של רכב משומש מחושב בניכוי פחת קבוע מערכו כרכב חדש מאותו דגם, ומשנת הייצור האחרונה. הפחת משתנה בהתאם לתקופת השימוש, דהיינו מהיום שהרכב נרשם לתנועה בדרכים בחו"ל ועד ליום שחרור הרכב בישראל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני יודע כבר בוודאות שאחי נחשב קטין חוזר , הוא בירר בסוכנות היהודית הם עוזרים לו שם.

השאלה אם הוא יכול להביא רכב מאיזה שנה שהוא רוצה.

 

 

יש לכם המלצה ליבוא ואן טיפה יותר חסכוני ממה שהצגתי? משהו שעדיין יהיה כדאי לייבא?

הוא רוצה להשקיע עד 80 אלף שקלים ביבוא

פורסם

תקנו מכונית משומשת בת שנה.

זה הזמן הכי טוב לקנות משומשות בארה"ב.

יש גם מכרזים של חברות הליסינג.

 

ואן אמריקאי חסכוני?

המשפט הזה נראה לך הגיוני?

 

 

יש מיניואנים צרפתים קטנים עם 7 מקומות ומאוד חסכוניים.

אייל

פורסם

מתוך כללי הפורום סעיף 14: http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד!

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד. הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש במידע בפורום. הסבר המוצג בפורום הינו תיאורטי בלבד, אינו בגדר המלצה ולא בא להחליף בדיקה וטיפול מקצועיים מבעל מקצוע מוסמך במוסך מורשה.

 

מתוך אתר רשות המיסים: http://www.mof.gov.il/taxes/ > מדריכים > יבוא אישי > עולה ותושב חוץ

מדריך זה כולל מידע כללי בלבד; לשם קבלת מידע ספציפי, עליך לפנות לבית המכס ומע"מ הקרוב למקום מגוריך.

אין להסתמך על המידע המופיע במדריך זה בלבד, אלא יש להתעדכן בהוראות החוק כפי שהן משתנות מעת לעת.

 

מתוך אתר משרד התחבורה: http://www.mot.gov.il/wps/pdf/HE_RECHEV/PrivateImportPersonalCar08.pdf

 

עולים חדשים - הרכב הוא מדגם מאושר לצורך צו יבוא חופשי התשס"ו 2006 או מדגם שלגביו הוצאו הוראות רישוי כלליות מטעם אגף הרכב במשרד התחבורה ונתקיימו בו הוראות תקנות התעבורה.

הערה - על המיבא לדאוג שהרכב יגיע לארץ בטרם מלאו לו 4 שנים ממועד יצורו על מנת שתהיה בידו שהות מספקת לבצע את כל הפעולות הכרוכות בשחרור הרכב, הכנתו לרישום (החלפת פנסים במידת הצורך, בדיקות ע"י מחלקת התקינה, מבחן כשירות ועוד) בטרם רישומו

לידיעתכם החלפת הפנסים והמסכה (GRILL) כרוכה בהוצאה כספית גבוהה.

 

וגם כאן יש למשרד התחבורה מה להגיד: http://www.mot.gov.il/wps/pdf/HE_RECHEV/M1CarImportLicenseProcedure.pdf

 

 

עכשיו אחרי שהבנת הכל, ואחרי שבאתרים רשמיים של רשויות המדינה מדגישים שהמידע הוא בע"מ, לא הייתי מציע לך לסמוך רק על אינפורצמיה מהפורום ולצאת לדרך רק על סמך המידע כאן.

אם אתה לא רוצה לפנות למשרד שמסייע ביבוא אישי, יהיה נכון יותר שתפנה לרשויות המדינה ותבקש תשובה בכתב ספציפית לשאלותיך. המסמכים שתאסוף מהם, יתנו לך את האסמכתאות למה מותר ומה אסור. יתרה מכך, אם יש לך מסמכי רכב מסויים בארה"ב, תוכל לברר ספציפית לגביו בטרם תיבא.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
מתוך כללי הפורום סעיף 14: http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules

 

 

מתוך אתר רשות המיסים: http://www.mof.gov.il/taxes/ > מדריכים > יבוא אישי > עולה ותושב חוץ

 

 

מתוך אתר משרד התחבורה: http://www.mot.gov.il/wps/pdf/HE_RECHEV/PrivateImportPersonalCar08.pdf

 

 

 

וגם כאן יש למשרד התחבורה מה להגיד: http://www.mot.gov.il/wps/pdf/HE_RECHEV/M1CarImportLicenseProcedure.pdf

 

 

עכשיו אחרי שהבנת הכל, ואחרי שבאתרים רשמיים של רשויות המדינה מדגישים שהמידע הוא בע"מ, לא הייתי מציע לך לסמוך רק על אינפורצמיה מהפורום ולצאת לדרך רק על סמך המידע כאן.

אם אתה לא רוצה לפנות למשרד שמסייע ביבוא אישי, יהיה נכון יותר שתפנה לרשויות המדינה ותבקש תשובה בכתב ספציפית לשאלותיך. המסמכים שתאסוף מהם, יתנו לך את האסמכתאות למה מותר ומה אסור. יתרה מכך, אם יש לך מסמכי רכב מסויים בארה"ב, תוכל לברר ספציפית לגביו בטרם תיבא.

.

 

אהלן אמיר תודה כל הפירוט הרב, אני יודע שעלי לפנות לגורמים הרשמיים אך חשבתי שאולי למישהויש מידע שהוא על פי חוויה אישית.

 

כפי שכתבתי כבר ייבאתי רכב אחד לארץ ואני די בעניין.

 

הייתי מעוניין לדעת אם מישהו יודע אם UMI נותנים אישורים לייבא אפלאנדרים , והאם מכשירי תנועה מביאים אישור לטאון קאנטרי?

אם היבואן לא מנפיק אישור הבנתי שכיום לא חייבים אישור של יבואן רשמי אלא יש פרוצדורה אחרת, מישהו יכול לפרט לי על כך? חיפשתי בפורום אך לא מצאתי תשובה חדה וברורה לגבי נושא זה.

 

תודה מראש,

אורי.

פורסם

אנחנו יותר מכוונים על תקציב של 70-80 אלף ש"ח אחרי הכל.

 

גם אין לאחי צורך בSUV אלא בואן, יש לו חמישה ילדים קטנים.

פורסם
אנחנו יותר מכוונים על תקציב של 70-80 אלף ש"ח אחרי הכל.

 

גם אין לאחי צורך בSUV אלא בואן, יש לו חמישה ילדים קטנים.

 

חפש רכב בארץ!!!:roll:

פורסם

האפלנדר מיובא לארץ (או לפחות יובא עד לא מזמן). זוועה מוטורית אמיתית. מומלץ להימנע.

הטאון אנד קאונטרי זהה לוויאג'ר אאל"ט, אם כן - אפשר לייבא גם אותו די בקלות.

 

מה עם איזה הונדה תוצרת ארה"ב?

פורסם
האפלנדר מיובא לארץ (או לפחות יובא עד לא מזמן). זוועה מוטורית אמיתית. מומלץ להימנע.

הטאון אנד קאונטרי זהה לוויאג'ר אאל"ט, אם כן - אפשר לייבא גם אותו די בקלות.

 

מה עם איזה הונדה תוצרת ארה"ב?

 

כן אני גם חושב שאנחנו נרד מהשברולט. אנחנו נוטים יותר לכיוון הקרייזלר.

 

הבעיה בהונדה זה שהדגמים של הואנים שמיוצרים שם לא קיימים בארץ ועדיף להמנע מכמה סיבות.

×
×
  • תוכן חדש...