Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלא יובן אחרת, גם אני משוכנע שהאקליפס הוא אחד המכשירים האיכותיים ברמתו בשוק, הממשק שלו "מאתגר" מעט - אך בר הרגל - כבכל דבר, והמסך הקטן והפונטים הקטנים -בעוכריו. לזה לא מתרגלים נראה לי. היה פה מישהו ששאל לגבי מכשיר זה אשר יותקן בגובה הדש, זה כבר אחרת. מעבר לזה, מכשיר מעולה.

 

לדעתי יש שוני בין לומר ולמנות את היתרונות באופן תיאורטי, ולחוות פרקטית את המכשיר בשימוש יומיומי. לי יש "קצת" "קילומטרז'" עם ה7200 הזה אצל dannyg. לא הייתי ממהר להמליץ עליו לאדם שלא חווה את זה - בעיקר בשעות היום, ובעיקר אם זה לא יותקן אצלו קרוב לפנים.

 

איתמר, לו רק היית מכבד אותנו בנוכחותך במפגש, הייתה לך הזכות לחרוש על זה קצת.. אין לאף אחד בבן גוריון אקליפס כזה?:wink:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור בעל אקליפס הרגשתי כי אני חייב להגיב אז אני אנסה למנות קצת יתרונות וחסרונות ואנסה לפרט דוגמאות:

 

חסרונות:

1.שמש - אי אפשר להתרגל לזה ואני אתן דוגמא (אחת מיני רבות), אתמול יום שבת נסעתי לי ברכב וניסיתי לראות איזה שיר אני שומע, כרגיל ברגע שיש טיפת שמש המסך פשוט הופך להיות בלתי קריא ואני נאלץ להתחיל לנחש באיזה טרק אני נמצא, במצב של שמש ישירות על המכשיר זה כמו להיות בלי מסך ואני לא מגזים פשוט אין מסך, לא חצי קריא ולא רבע אפילו, לעומת זאת בלילה הוא נראה ממש טוב.

(אפשר להתגבר על זה בעזרת מיקום טוב יותר של המכשיר אצלי הוא פשוט ממוקם גבוהה ומקבל חשיפה ישירה לשמש, עיין ערך ההתקנה שלי).

2. גודל מסך - מילא הגודל של המסך, אני יכול להבין שזה נובע מחוסר מקום ואילוצים כאלו ואחרים, לזה אפשר להתרגל.

אבל למה הפונטים כל כך קטנים?!? למה שאני משנה ווליום הוא לא מגדיל על כל המסך? הוא פשוט מציג אותו בפונטים סופר סופר קטנים ביחד עם השם של השיר + הדקות + עוד מידע לא מעניין, הייתי מצפה ממכשיר ברמה כזו שיגדיל למסך מלא את הווליום ואחרי כמה שניות יחזור בחזרה לתצוגה רגילה, וזו רק דוגמא אחת, ככה זה בעצם ברוב הפונקציות אלא אם אתה נכנס לתפריט.

3. השליטה - הצורה שבה הדברים ממוקמים קצת לא הגיונית, לדוגמא למה אין FADER? אני צריך להיכנס לתוך ה-TC בשביל להנחית אלמנט, שליטה על הסאב? גם היא ממוקמת בתוך ה-TC והפאזה נמצאת במקום אחר, למה? למה אין תפריט אחד לפאזה + ווליום של סאב כמו באלפיין? אבל לכל הדברים האלה מתרגלים די מהר.

 

יתרונות:

1. 8V PRE OUT - כמו שכולם יודעים למכשיר הזה יש 8V PRE OUT מה שעושה את העבודה של המגברים קלה במעט.

2. BT+USB - שניהם עובדים בצורה פשוטה ונוחה.

3.רדיו - שינוי תדרים בלחיצת כפתור מה שבעצם מאפשר לנו לרכוש את המכשיר הזה בחו"ל מבלי לדאוג.

 

סה"כ מכשיר טוב מלבד החסרונות שציינתי, מקווה שעזרתי איתמר. :)

פורסם

התנסתי עם הנקמיצי קצת בערך שבוע אני חייב לומר שהוא מכשיר נחמד , אבל לא רואה פאונטה לקנות אותו הוא פשוט לא גמיש בככל ונטול כל פיצ'ר .

 

אקליפס !!

פורסם

לא מבין

אם באמת המסך בעייתי להחריד באקליפס אז לא היתי מתקרב אליו אפילו

אחד הדברים החשובים היא נוחות , אני הייתי משתגע עם טקסט קטן

פורסם

סוס מנצח לא מחליפים.

 

הפיוניר נותן לך את כל מה שאתה צריך וגם מעבר לכך.

סך הכל אתה עובר ממנו כי אתה מחפש חידוש ושינוי ,כי נמאס לך מהחברה.

יכולים להיות שעוד תתאכזב בעתיד מזה שהחלפת.

פורסם

בתור בעלים של אקליפס, אני אישית יכול להמליץ עליו.

הנקודות שדני רשם נכונות אבל לפונט הקטן\ווליום מתרגלים, אני לפחות התרגלתי (דני אתה מוזמן לבחון אותי P: ).

 

בקיצור ולעניין ואמרתי את זה כבר, לדעתי המכשיר נותן את ה BEST VALUE FOR MONEY כיום בשוק.

לטעמי היתרונות שלו עולים בהרבה על כל החסרונות שלו ובתמורה למחיר אתה מקבל מוצר נפלא.

פורסם

גם ה 775 \ 785 ממש רחוק באיכויותיו מסדרות ה 9 וה 8 הישנות יותר

 

באיזה פרמטר? איכות רכיבים? ממשקיות? פונקציות? אמינות?

מתחדשת*

פורסם

איתמר



 

אם אתה טוען שהפיוניר נשמע יותר טוב מהקלריון למה לך בכלל להחליף אותו?

 

ההתלבטות שלי היתה נופלת בין האלפיין שציינת לבין האקליפס, למען האמת מכל השמיעות שלי עם מערכות שיש בהן אקליפס - הוא כנראה לא קולע לטעם שלי.

 

האמת היא שהאודיו אצלך ברכב תמיד היה נשמע טוב מאוד, מאוד אהבתי גם את תחום הבאס - אולי אני גם אשקול את הPRS קצת יותר ברצינות :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המכשיר הנ"ל לא תומך ב MP3 :shock:, כמה פרימיטיביים אפשר להיות? ציינג'ר??? פג תוקפו לפני כמה שנים.

בטח שהוא ב"סייל", מנסים להיפטר ממנו.

 

אני לא רוצה להמשיך עם הפיוניר, בא לי לגוון. מה גם שמאז ומעולם לא הסתדרתי עם החוסר בכפתורים בחזית הפאנל (כאילו, מה עבר לכם בראש? מה היה כל כך קשה לתקוע שישה כפתורים קטנים כדי להעביר תחנות רדיו בזמן הנהיגה???).

העברת תחנות ברדיו היום כוללת כניסה לתפריט דרך סיבוב כפתור, סיבוב כפתור לבחירת תחנה ולחיצה נוספת ע"מ לשמוע את התחנה הנבחרת (אם בכלל רואים את תדר התחנה במסך האינפנטילי של המכשיר). זה אולי נשמע די פשוט, אבל שזה לוקח בערך פי 800 יותר זמן מאשר לחיצה על כפתור פשוט, ובטח ובטח שלא בטיחותי. באמת שאני לא מבין מה עבר להם בראש.

 

לגבי המסך הנוראי של האקליפס שכל הזמן מזכירים כאן - המסך של ה 880 הוא בין הגרועים שאי פעם יצאו לשוק. לדעתי הוא קטן אפילו יותר מהמסך של האקליפס, וגם בו לא רואים שום דבר באור יום (תצוגה לבנה). לא ממש ברור מה היה הקטע כאן.

 

אני רואה שרוב הדעות מכוונות לאקליפס ואת האמת שגם אני כיוונתי אליו מלכתחילה. אני בטוח שגם הנקמיצ'י CD500 לא רע, אבל האקליפס בנוי טוב, משתמש בחלקים איכותיים ובעל USB ודיבורית בלוטוות'. כנראה שאקח אותו.

 

אגב, האם למישהו יש מידע טכני מדוייק מה קורה בזמן חיבור דיסק-און-קי למחבר USB של המכשיר? איפה בדיוק נעשה עיבוד המידע? האם ייתכן ששיר MP3 על דיסק און קי יישמע טוב יותר מדיסק MP3 שכן יש פחות המרה בדרך?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...