Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטיפול 10K האחרון החלפתי לחוטי הצתה 8 מ"מ אדומים (אני מתאר אותם כי אני לא זוכר את השם של החברה). עכשיו, הטיפול 10K הבא מתקרב ורציתי לדעת אם אני צריך להחליף אותם?

 

תודה.

 

דניאל

פורסם

חוטי הצתה לא מחליפים כל טיפול 10K!

חוטי הצתה מחליפים בדרך כלל אם יש בעיה כל שהיא בסחיבה או בהתנעה, או אם רוצים לעשות ישור קו כללי לרכב. הבלאי שלהם לא גבוה במיוחד והם יכולים לסחוב עשרות רבות של אלפי קילומטרים ולעשות עבודתם נאמנה.

פורסם
בטיפול 10K האחרון החלפתי לחוטי הצתה 8 מ"מ אדומים (אני מתאר אותם כי אני לא זוכר את השם של החברה). עכשיו, הטיפול 10K הבא מתקרב ורציתי לדעת אם אני צריך להחליף אותם?

 

תודה.

 

דניאל

 

כל כמה שנים (כשמופיעים סימני יובש וסדקים על הבידוד) - בכפוף לבדיקה תקופתית שלהם (ויזאולית) או כשצצה בעיה כלשהיא שעלולה להיות קשורה בהם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כל טפול 10 יש לבדוק את התנגדות החוטים במידה וההתנגדות עולה על 12 קילו אום יש להחליפם בלי קשר לזמן או מראה ויזואלי .

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

:shock: שלום !

 

כן לאחר שנתקלתי גם בבעיה של הצתה ומנסה למצוא פיתרון לג'יפ והיום הלכתי לחברה וסט עולה קרוב ל750 ש"ח לאחר הנחה !

 

75*6 שח= 450 ש"ח פלגים!

 

כלומר 750 +450 = 1200 ש"ח ללא עבודה !

 

לכן הלכתי לבדוק אצל דר' אורי מלמד מחיפה מומחה וממציא פטנטים בחסד זוכה פרס קפלן .

 

ביום 30/12/07 א' נבדוק את עלות השידרוג לעומת היצרן?:?:

פורסם
:shock: שלום !

 

כן לאחר שנתקלתי גם בבעיה של הצתה ומנסה למצוא פיתרון לג'יפ והיום הלכתי לחברה וסט עולה קרוב ל750 ש"ח לאחר הנחה !

 

75*6 שח= 450 ש"ח פלגים!

 

כלומר 750 +450 = 1200 ש"ח ללא עבודה !

 

לכן הלכתי לבדוק אצל דר' אורי מלמד מחיפה מומחה וממציא פטנטים בחסד זוכה פרס קפלן .

 

ביום 30/12/07 א' נבדוק את עלות השידרוג לעומת היצרן?:?:

ככה זה בגיפים,עלות ממש גבוהה בכל הקשור לתיקונים\קניה

×
×
  • תוכן חדש...