שלום !
כן לאחר שנתקלתי גם בבעיה של הצתה ומנסה למצוא פיתרון לג'יפ והיום הלכתי לחברה וסט עולה קרוב ל750 ש"ח לאחר הנחה !
75*6 שח= 450 ש"ח פלגים!
כלומר 750 +450 = 1200 ש"ח ללא עבודה !
לכן הלכתי לבדוק אצל דר' אורי מלמד מחיפה מומחה וממציא פטנטים בחסד זוכה פרס קפלן .
ביום 30/12/07 א' נבדוק את עלות השידרוג לעומת היצרן?