Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרישות:

 

2003 ומעלה

אוטומט חובה

צריכת דלק נורמלית

תקציב 80~ אלף ש"ח

רכב מהיר (רצוי 8 שניות ומטה, אם קיים דבר כזה)

4\5 דלתות

 

רוב הנסיעות הן בתוך העיר. הרכב יהיה בשימוש שלי ושל אמא שלי.

 

אשמח לעזרה, תודה מראש.

פורסם

קנו לכם מאזדה 3 האצ'בק,או טויוטה ראנקס.

תעשנה את העבודה.

הטויוטה מרגישה חזקה(פחות מ12 שניות),חסכונית ובתקציב שלכם תוכלו להביא 2004-2005.

(0-100 זה שטויות)

אמינה מאוד,הוצאות נמוכות.

שמירת ערך.

היגוי מעט קל מדי .

למאזדה תהיה התנהגות טובה יותר,פחות חסכונית,ב1600 סמ''ק דיי עגלה.

 

 

קחו את הטויוטה.

פורסם

8 שניות ומטה ? :-), אין.

קח את הRUNX , אם תוכל למצוא אחת שלא טחנו אותה...

רכב טוב, אמין, התנהגות שונה לחלוטין מאחותה הטורקיה וכמובן שומרת על ערך.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

8 שניות ומטה עם תקציב כזה?

הונדה סיוויק שנתון 05-06 יכול להיות אופצייה מצויינת

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

או אודי A3 1.8T, או גולף GTI.

שתיהן לא יהיו זולות לאחזקה, וכל רכב עם ביצועים כמו שאתה מבקש - במידה שתלחץ אותו, ישתה הרבה דלק יחסית.

פורסם

פחות מ-8 שנ' ל-100 וצריכת דלק טובה זה לא הכי מסתדר.

רכשנו לפני מספר חודשים Run-X 2005, רכב מעולה, אמין, נוח ודי חסכוני. אגב - גם חזקה יחסית ל-1.6 המתחרות.

פורסם

הוא ביקש רכב עם נתוני האצה של סביבות 8 שניות. מאזדה 3/ RUNX רחוקות מכך מאוד.

כדאי שנחכה להעדפות של פותח השרשור כדי לייעץ הלאה, כי בעיקרון, אין חיה כמו שהבחור מבקש.

פורסם

אהלן ותודה על התגובות,

כרגע אני נוסע על ביואיק לה סייבר 98 מנוע 3800 - שתיינית לא קטנה ככה שצריכת דלק לא כל כך מפחידה אותי +

אני ואימא שלי נוסעים בערך 10-15K בשנה...

 

בנוגע לאודי A3, קשה מאוד למצוא 5 דלתות ולכן ירדתי מזה.

המאזדה והטויוטה לא מהירות.

Zipp0 - על איזה הונדה בדיוק אתה מדבר?

שמר - גולף GTI זה נחמד אבל ממש נדיר למצוא אוטומט...

 

מה אתם אומרים אין דבר כזה ?

פורסם

אם תתפשר קצת בשנתון, אז וולוו.

s80 t6 (נדמה לי משנת 2002), נמכרת סביב 100K.

מפנקת כמו שלא ראיתי מעולם, פשוט סלון פאר על גלגלים, וחזקה להפליא (לא יודע כמה 0-100, אבל אני כמעט בטוח שיורדת מ8).

 

BMW למיניהן, נכנסות בתקציב?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

S80 עושה 7.2 למאה אבל תשתה הרבה דלק, לדעתי אם הגודל פחות חשוב ואין צורך ב"אוניה" כמו הביואיק, עדיף ללכת על S60 T5, יש לה 250 כ"ס לעומת 272 ל - S80 אבל היא שוקלת הרבה פחות. 0-100 כ- 7 שניות וצורכת פחות דלק מאחותה הגדולה.

 

שנת 2002 ניתן למצוא ב - 80 אלף שקל ומטה.

 

לך תעשה סיבוב, אתה תופתע מהזריזות. אבל... אל תחפש את תחושת השיוט וגיהוץ הכביש של הביואיק.

פורסם

S80 תיכנס לך יפה לתקציב, אך היזהר מהוצאות דלק + חלקים יקרים (למדי), מה שכן - S80 רכב יוצא מן הכלל בביצועים, ולא יודע מה אתה בדיוק מצפה ממנו, אך תבין - S80 זה רכב למנהלים שממהרים במיוחד, ולא לאחד שמה שמעניין אותו זה 0 למאה עד 80K, מצטרף להמלצה על סיויק.

פורסם
הוא ביקש רכב עם נתוני האצה של סביבות 8 שניות. מאזדה 3/ RUNX רחוקות מכך מאוד.

כדאי שנחכה להעדפות של פותח השרשור כדי לייעץ הלאה, כי בעיקרון, אין חיה כמו שהבחור מבקש.

 

שמר, לא התכוונתי שה-RunX עושה 8 שנ' ל-100. רק ציינתי שיחסית ל-1.6 מתחרות היא מרגישה חזקה.

 

ה-S80 רכב מנהלים מעולה אבל האחזקה שלה עולה לא מעט.

המליצו כאן על המאזדה 3 2.0 שתהווה בחירה מעולה לטעמי.

 

בהצלחה :-)

פורסם
S80 עושה 7.2 למאה אבל תשתה הרבה דלק, לדעתי אם הגודל פחות חשוב ואין צורך ב"אוניה" כמו הביואיק, עדיף ללכת על S60 T5, יש לה 250 כ"ס לעומת 272 ל - S80 אבל היא שוקלת הרבה פחות. 0-100 כ- 7 שניות וצורכת פחות דלק מאחותה הגדולה.

 

שנת 2002 ניתן למצוא ב - 80 אלף שקל ומטה.

 

לך תעשה סיבוב, אתה תופתע מהזריזות. אבל... אל תחפש את תחושת השיוט וגיהוץ הכביש של הביואיק.

 

 

צודקים זה באמת אוטו שלא לקחתי בחשבון,

היה לנו פעם וולוו 940T ולאחי 850 T5 מודל 96 שתיהם היו חדשות מהחברה.

הT5 נסעה פשוט חלום, מהירה בטירוף ואני זוכר איך הייתי נדבק לכסא כל פעם שהוא נתן גז.

הקטע שלא אהבתי היה עם הטיפולים שלהם, אחרי כ-4 שנים כל טיפול תקופתי (בערך כל 10K) לא היה פחות מ-2500 ש"ח - כל פעם היה הולך משהו אחר.

אני מעדיף בהרבה את ה-S60 מאשר את הS80 השאלה אם מישהו יודע איך הם בשנתונים של 2002-2005 והאם הטיפולים התקופתיים יקרים כמו אז ומה אורך חיי הטורובו שלהם?

 

תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...