Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי לא ישפיע, למה מה קרה שמישהו יתחשב בנו?

 

אז קבל תיקון סקוטר.

 

השפיע בהחלט!

 

במשרד אצלי נכנסה אחת העובדות אלי כדי לשאול אותי לגבי הפרסומות.

 

אמרה כי זה ממש מרגיז אותה כי "מה היא צריכה לחפש אופנועים בכביש"

היא נסעה לעבודה בבוקר וחיפשה קסדות...

 

 

גם אם זה מרגיז, מרתיח, מקומם, מעצבן, משביז ומבעס.

עדיין, זה משך תשומת לב.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

כן..אני רואה אלפי אנשים מחפשים אנשים עם קסדות על הכביש...מחפשים...

מאתרים...מכוונים ליכוונם את ההגה...ונותנים גז....

 

תגידו לי..כמה נקודות זה קטנוע...וכמה נקודות על מי שמוריד שתי אופנוענים ביחד?

:lol::lol::lol: (הייתי חייב)

 

 

לדעתי לא ישפיע, למה מה קרה שמישהו יתחשב בנו?

 

אז קבל תיקון סקוטר.

 

השפיע בהחלט!

 

במשרד אצלי נכנסה אחת העובדות אלי כדי לשאול אותי לגבי הפרסומות.

 

אמרה כי זה ממש מרגיז אותה כי "מה היא צריכה לחפש אופנועים בכביש"

היא נסעה לעבודה בבוקר וחיפשה קסדות...

 

 

גם אם זה מרגיז, מרתיח, מקומם, מעצבן, משביז ומבעס.

עדיין, זה משך תשומת לב.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
כן..אני רואה אלפי אנשים מחפשים אנשים עם קסדות על הכביש...מחפשים...

מאתרים...מכוונים ליכוונם את ההגה...ונותנים גז....

 

תגידו לי..כמה נקודות זה קטנוע...וכמה נקודות על מי שמוריד שתי אופנוענים ביחד?

:lol::lol::lol: (הייתי חייב)

 

 

לדעתי לא ישפיע, למה מה קרה שמישהו יתחשב בנו?

 

אז קבל תיקון סקוטר.

 

השפיע בהחלט!

 

במשרד אצלי נכנסה אחת העובדות אלי כדי לשאול אותי לגבי הפרסומות.

 

אמרה כי זה ממש מרגיז אותה כי "מה היא צריכה לחפש אופנועים בכביש"

היא נסעה לעבודה בבוקר וחיפשה קסדות...

 

 

גם אם זה מרגיז, מרתיח, מקומם, מעצבן, משביז ומבעס.

עדיין, זה משך תשומת לב.

 

אז ככה,

 

 

:!: קטנוע שליחים זה 2 נקודות (גם ככה הם מתאבדים שיעים)

:!: קטנוע מנהלים זה 4 נקודות.

:!: קטנועים רגילים 3 נקודות

 

:!: אופנועי קאסטום 5 נקודות כי אין לי כזה.

:!: אופנועי שטח 7 נקודות כי הם מעצבנים.

:!: אופנועי כביש זה 10 נקודות כי הם צריכים להגיע לבית לוינשטיין.

 

:!: לדרוס אופנוע שעומד ברמזור זה תוספת של 15 נקודות.

:!: לפגוע באופנוע ואחר כך לנסוע ולעשות כאילו לא ראית זה עוד 10 נקודות.

 

מתחיל להרגיש לי מוכר משום מה...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אני חושב שהפרסומת הזו בהחלט עדיפה מכלום...

 

חלק ניכר מהתאונות עם דו"ג - הן בקטע של "וואלה, לא ראיתי" "מאיפה הוא צץ לי פתאום" וכד'...

 

חוצמיזה.. פרסומת ראשונה שקשורה לדו"ג בתחום בטיחות... זה בהחלט צעד אחד קדימה.

 

וד"א - לדעתי מגיע ח"ח בהקשר הזה לשלמה ולמועדון על הדחיפה של הנושא...

(ואני לא חבר מועדון... אבל זו הדרך לדעתי, לפעול לטובת הכלל)

 

אה, וברוך הבא לפורום.. לעצמי... :wink::D

אחלה פורום..

בקרוב BigSM - אולי הפעם זה שלך - סופרמוטו ;-)

פורסם

מצ"ב הודעה לעיתונות שפורסמה בנושא.

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

 

 

 

 

 

 

הודעה לעיתונות:

 

"תמיד תחפש את האיש עם הקסדה-כי הוא שם, ושמור ממנו מרחק" .

 

מועדון האופנועים פועל להגברת מודעות הרכב הדו"ג בכבישים.

 

 

במסגרת שיתוף פעולה בין מועדון האופנועים הישראלי והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עלו בימים האחרונים לאוויר תשדירים המתארים רכב הפונה שמאלה בצומת ואינו מבין מהיכן האופנוען שהגיח ממול ו"התלבש לו על הפרונט !"

 

תשדיר זה, המסתיים בקריאה לכלל משתמשי הכביש לחפש תמיד את כלי הרכב הדו-גלגלי ולנהוג בהם ביתר זהירות – כי הם תמיד שם, הם חלק מפעולות המועדון כמייצגם של כלל רוכבי כלי הרכב הדו-גלגלי בישראל, להגברת הבטיחות של רוכבי כלי הרכב הדו-גלגליים בישראל.

 

תשדירים אלו מהווים תחילתו של מסע הסברה בנושא המודעות והבטיחות של כלי רכב דו-גלגלי בכבישים, בתחנות הרדיו גלי-צה"ל, גלגל"צ וברדיו בי-יו 99 אף-אם.

 

 

 

לפרטים ניתן לפנות לדובר מועדון האופנועים הישראלי: בעז קליין, 064-496631.

 

 אתר המועדון באינטרנט : http://www.motorcycle.org.il .

 טלפון המועדון ותא קולי לעדכונים שוטפים : 03-6873458. פקס: 03-5379681.

 כתובתנו למשלוח מכתבים : ת.ד. 16098, ת"א, 61160.

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

×
×
  • תוכן חדש...