Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

 

לאחר חשיבה רבה החלטתי לרכוש את הרכב הראשון שלי.

התקציב שלי עומד על כ 20K וההתלבטות שלי היא בין 106XS שנת 98 או פיאסטה (אני לא בטוח לגבי תתי הדגם של רכב זה) שנת 97 או 98.

 

העניין הוא שמכיוון שזה הרכב הראשון שלי אין לי ממש פרופורציה לגבי עלות טיפולים של רכבים אילו ועל הוצאות הדלק שלהם.

הייתי מעוניין שרק מי שיודע על בשרו או שיש לו מידע כי הוא עוסק בנושא יענה לי מה ההוצאות השוטפות של הרכבים האלו,

כלומר - עלות טיפולים שוטפים (כגון טיפול 15000), עלות וסוגים של תקלות שנפוצות בסוג רכבים אילו.

 

בברכה

פורסם

תור בעלים של אחת כזו לשעבר, אני אנסה לתת לך אומדן עלויות.

 

טסט - יעלה לך בסביבות ה 850 ש"ח.

דלק - הרכב מאוד חסכוני, אבל הרבה תלוי בסגנון הנהיגה. הממוצע אצלי היה 1:13.

טיפולים - את הטיפולים הקטנים (כל 10K) נהגתי לעשות לבד ברכב (קל מאוד וגם כיף)

אם תבחר ללכת למוסך טיפול כזה (פילטרים ושמנים) יעלה לך כ- 500-600 ש"ח.

טיפול טיימינג מלא (מיסבים, מחזירי שמן, רצועות, משאבת מים וכו') עולה כ- 1200 ש"ח.

רפידות וחריטת הצלחות מאחורה עלו לי כמדומני 800 ש"ח.

 

לגבי ביטוח, אני מציע שתתקשר לסוכן ביטוח ע"מ לקבל הצעת מחיר.

 

העלויות החודשיות הן בסביבות 1,000 ש"ח, תלוי בנסיעתך ובמצב הרכב.

 

בדרך כלל התקלות הנפוצות ברכבים האלה הן בעיות חשמל. מנוע ה TU נחשב מנוע די אמין ונמצא גם בשאר דגמי פ'יגו.

 

סה"כ אני ממליץ על הרכב בתור התחלה, בדוק היטב את הרכב לפני הרכישה.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...