Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיכאל, כל הכבוד.

ההפרש הינו זעום יחסית לתמורה שמקבלים (אם כי באחוזים אין ספק שהוא גדול ומזה בדיוק יצרנים סיניים "זולים" מתפרנסים).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אם אפשר לנצל את השרשור ..

באווירת החורף - אפשר לקבל המלצה לצמיגים לגולף MK4 :} ?

מידה 195/65-15

 

צמיג סביבות ה 350 שקל ליחידה (זה סביר נכון?)

חשוב לי: אחיזה טובה גם בגשם וגם על יבש ואמינות

 

תודה :}

 

צמיגים טובים שאני יכול להמליץ עליהם (במחיר הזה) גודייר דורגריפ/הידרגריפ.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

תודה על ההמלצה !

shellcase - 350 שקל לצמיג

 

יש עוד סוגים שאפשר ללכת עליהם בביטחה?

אני לא בטוח שיהיה למתקין את כל הסוגים

ד"א יש מקומות טובים להתקנה? המליצו לי על אנטון ביפו

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

איזה איזור אתה צריך?

באיזור אשדוד יש את "האחים ברנס" שלי יש נסיון טוב איתם.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
זה לא הפחד.. זה פשוט יקר לי יחסית כרגע.. אני לא מחפש צמיגים בשקל אבל גם לא במחירים גבוהים מידי

יש גם ברקסים בדרך בגלל זה ביקשתי דגמים ספציפים וטווח מחירים סביר יחסית

 

תודה על ההמלצה !

shellcase - 350 שקל לצמיג

 

יש עוד סוגים שאפשר ללכת עליהם בביטחה?

אני לא בטוח שיהיה למתקין את כל הסוגים

ד"א יש מקומות טובים להתקנה? המליצו לי על אנטון ביפו

 

כמה כסף אתה מוציא על דלק בחודש? תחשוב שכל ההפרש כאן הוא נניח 500 שקלים - זה כלום ביחס להוצאה החודשית שלך על האוטו, ואת הדיבידנדים אתה תקבל לאורך זמן. צמיג מאיכות גבוהה יותר מחזיק יותר זמן ואוחז יותר טוב, כך שההוצאה מתקזזת בסופו של דבר, בהנחה ותשמור על האוטו לאורך עוד מספר שנים.

 

אנטון ביפו מאוד זולים אבל הם ידחפו לך גם זבל שיש להם במלאי וגם לא בהכרח יתקינו לך את הצמיגים באופן הטוב ביותר (השפעה על שחיקה וכדומה לאורך זמן).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כמה כסף אתה מוציא על דלק בחודש? תחשוב שכל ההפרש כאן הוא נניח 500 שקלים - זה כלום ביחס להוצאה החודשית שלך על האוטו, ואת הדיבידנדים אתה תקבל לאורך זמן. צמיג מאיכות גבוהה יותר מחזיק יותר זמן ואוחז יותר טוב, כך שההוצאה מתקזזת בסופו של דבר, בהנחה ותשמור על האוטו לאורך עוד מספר שנים.

 

אנטון ביפו מאוד זולים אבל הם ידחפו לך גם זבל שיש להם במלאי וגם לא בהכרח יתקינו לך את הצמיגים באופן הטוב ביותר (השפעה על שחיקה וכדומה לאורך זמן).

 

רוני

 

אני מאיזור המרכז..

אני מוציא סביבות 1000 שקל על דלק בחודש..

באמת שאין לי מושג כמה שנים אני אחזיק את האוטו בנתים אני מבסוט

אבל לשלם 500 לצמיג זה המון כסף בשבילי

בוא נניח 400 זה כבר באמת הגבול שאני יכול לשלם על צמיג

 

אם אנטון מנסים לדחוף אז הם לא אמינים מי יודע מה אני מבין.. אני חושב שאני אוותר עליהם

 

יש ב 400 הצעות יותר טובות?

מבררים לי על צמיגים של גודייר ב 375 לצמיג שאני אדע בדיוק איזה דגם אני אשאל פה

שווה ללכת על החברה הזו בטווח מחירים הזה?

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם
שלום רב !

היום קניתי צמיגים לאקסנט 97 שלי הצמיגים של GOOD RIDE

החלפת צמיגים + כיוון פרונט עלה לי 900 ש"ח

נסעתי לביתי והרגשתי שיש שיפור רציני באחיזת הכביש ובפניות אבל אחר כך שניסיתי לעשות בלימות חירום (במקום מבודד) הגלגלים ננעלו והרכב החליק מרחק גדול מאוד!!!

אין לי איי בי אס וגם הגלגלים שהחלפתי היו ננעלים אבל המרחק שהחליקו היה קטן בהרבה.

האם זה בגלל שהגלגלים חדשים לחלוטין או שזה איכות הצמיג ועלי להיערך בהתאם ?

 

תודה.

 

אהלן ידידי, אתה לא הראשון שמחליק אם ה- GOODRIDE הסיני

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=216721&highlight=GOODRIDE

 

חבל שלא ניצלת את החיפוש.

אני רכשתי זוג בפחות מ-200

לאחר 30 דקות הבנתי שאני חייב להחליף אותם דחוף!

יכולת ללמוד על טעויות של אחרים :-P

 

איזה מידה יש לך? איזה דגם של מישלין רכשת?

פורסם
אהלן ידידי, אתה לא הראשון שמחליק אם ה- GOODRIDE הסיני

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=216721&highlight=GOODRIDE

 

חבל שלא ניצלת את החיפוש.

אני רכשתי זוג בפחות מ-200

לאחר 30 דקות הבנתי שאני חייב להחליף אותם דחוף!

יכולת ללמוד על טעויות של אחרים :-P

 

איזה מידה יש לך? איזה דגם של מישלין רכשת?

175/70R/13

אני לא יודע בדיוק איזה דגם אבל הספקתי לנהוג היום וההבדל עצום

×
×
  • תוכן חדש...