Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שיהיה לכולכם גח סוכות שמח.

קיבלתי הצעה למערכת,קומפוננט HU ומגבר והנה הרכיבים

 

הקומפוננט:יש לי איתו בעיה אני לא זוכר אם זה

זה:

http://pompa.co.il/pl_product~DB5250~61~408.htm

או זה:

http://pompa.co.il/pl_product~mmc5250~61~408.htm

 

HU:

http://pompa.co.il/pl_product~CD12000~61~172.htm

 

מגבר:

http://pompa.co.il/pl_product~R804~61~398.htm

 

אפשר הסבר קטן מה זה "4אום" ו2"אום"? סליחה על הבורות.

 

כל זה כולל התקנה ב3650ש"ח.

שמעתי את המערכת והיא נשמעה לי האמת מצויין אבל רציתי חוות דעת של אנשים שמבינים ויודעים קצת יותר ממני ואולי יכוונו אותי לדברים יותר טובים בערך בתקציב המדובר הזה.

המחיר הוגן?הרכיבים טובים?

סאב כניראה יירכש בהמשך

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

המערכת שהוצעה לך ניראת סבירה מאוד למחיר שציינת.

הייתי מחליף את הקומפוננט למורל דוטק אוביישן אבל זאת דעתי אתה צריך לשמוע אותו ולראות אם הוא מתאים לך יותר, כמו כן מה עם סאב לא הוצע לך?

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

סאב אני מעוניין לקנות בהמשך,אז לא ביררתי בנתיים.

האמת שדוטק אוביישן הייתה הבחירה שלי ומה שרציתי לשמוע,אבל לא היה לו להשמיע לי.

וההסבר שלו לזה היה שיש בעיות עם המפיץ של מורל ואין עליהם אחריות אז הוא לא יכול לפתוח ולשים בתצוגה ולהשמיע.

ובגלל שהוא אמר שאין עליהם אחריות ירדתי מהם,זה נכון דרך אגב?מישהו יודע משהו בעניין?

הוא אמר שהרמקולים האלה הם "כמה רמות מעל" המחשבהש הוא סתם רוצה למכור לי כי יותר משתלם לו עברה לי בראש באותו רגע,אבל אולי אתם תגידו לי אחרת??

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

מוזר מאוד מה שהוא אמר לך על האחריות של מורל

יש אחריות על מורל ואפילו אחריות טובה חיפוש ימצא לך תשובות בעניין

ההד יוניט נחמד ומספיק למערכת בסיסית+

ברמות האלה דווקא הייתי הולך לכיוון הפיוניר

 

4אום ו 2 אום מתייחס להתנגדות הרמקולים שניתן לחבר למגבר וההספק שינתן בהתאם

בד"כ רוב הרמקולים הם בהתנגדות של 4 אום

בסאבים הסיפור שונה ויש מגוון ווריאציות החל מ4 אום ועד 0.5

 

ד.א אסור להקפיץ פה

פורסם

תודה רבה.

כאמור סליחה על ההקפצה אני לא ידעתי אז,מצטער.

אתה אומר שהד יוניט של פיוניר יתן איכות יותר טובה מהאקליפס?

והאחריות של מורל,מה שאתה אומר זה בדוק?

המגבר,ידוע לך משהו לגביו?

פורסם

אתה יכול לשמוע את כל המוראלים (למעט האילייט הסט הכי גבוהה של מוראל) בחנות בשם פומפה.

היא נמצאת ברמת גן אני לא זוכר את הרחוב.

לך לשם, ותגיד להם שאתה מעונין לקנות סט של מוראל.

הם כבר ישמיעו לך מה שאתה רוצה.

ד.א-

הם זולים יחסית, אז אולי כבר תוכל לעשות שם את הריכשה.

תבדוק את הרחוב "בזאפ"

בהצלחה.

פורסם

למה חנות ולא ברכב, בסביבתם הטבעית?

תגיע לאחד המפגשים ותזכה לשמוע הרבה רמקולים ומערכות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חג שמח ומועדים לשימחה לכלל הפורום!

 

האם שמעת רק את שני הרמקולים הנ"ל?

הייתי ממליץ לך לשמוע קודם עוד רמקולים. (במפגש או חנויות)

 

לגבי ה hu לדעתי ההתלבטות קשה מאוד בין סדרה 6 של פיוניר (6000ub / 6050ub)

יתרונות - הרבה יותר יפה , נוח ויש לו 3 יציאות למגבר , תצוגה יפה ונוחה...

שליטה על חיתוכים וסאב.

חסרונות - אך התנגדות גבוהה - 100 אום והוולטאז' גם גבוה 4V (התנגדות גבוהה = פחות "מידע", וולטטאז' = יותר עוצמה)

 

ב Eclipse cd1200 האיכות סאונד צריכה להיות גבוהה יותר (אך לא משמעותי בהתאמה לפיוניר)

יש לו "רק" שני יציאות למגבר (55אום / 3V) (אין שליטה על שני זוגות רמקולים וסאב)

תוכל לחבר זוג + סאב בלי שליטה עליו .

 

במחירים הנ"ל לדעתי הייתי ממליץ לך ללכת על הפיוניר / קינווד עם 3 יציאות למגבר , חיתוכים (הגבלת תדרים לפי סוג הרמקול)

הם יותר מתאימים למערכות מרמה בינונית.

 

לגבי המגבר - מגבר מעולה!!! (כמו שאתה יכול לראות בחתימה, יש לי)

מאוד מרוצה ממנו, חזק איכותי ואמין.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

תודה רבה לכולכם על התשובות!

ביקרתי בחנות פומפה ושם מדובר על הסיפור עם המוראל הוא אומר שאין לו עליהם אחריות אז הוא לא יכול לפתוח ולשים בתצוגה להשמעה ובלה בלה בלה.

ולגביי המפגש...המון פעמים רציתי להגיע למפגשים אבל ראיתי שכולם ביום שבת(אני טועה?)ואני שומר שבת אז קצת בעיה..אם יש עכשיו משהו בזמן סוכות אני אשמח לדעת.

תודה רבה

פורסם

eכמו שקודמיי המליצו פה יכול להיות שהפיוניר ברדיו דיסק יכול להיות טוב יותר עבורך בגלל שיש לו 3 יציאות למגגבר למרות שהאקליפס אמור להיות איכותי קצת יותר, עם הרכיבים שבחרת זה יהיה זניח קצת.

בעניין הדוטק לא שמעתי שלמורל יש בעיה עם האחריות להפך, הם בין החברות היחידות בארץ שפועלים בדרך אירופאית, ומתקנים בלי בעיה, ויחסי האנוש שלהם מצויינים.

המוכר שהמליץ לך על הפולק אאודיו רוצה למכור לך כי זה מה שהוא מביא. למרות זאת הסדרות האלו של פולק אאודיו הם סבירות, ולא זבל.

כמו כן המוראל לדעתי עולה בכמה דרגות.

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

הייתי מציאה לך ללכת על רדיו דיסק של פיונר 1000 שקל

 

קומפוננט של מורל טמפו\פולס 500 שקל

 

מגבר Z4200 מאק אדיו 1000 שקל

 

סאב ב500 שקל בלי תיבה, או כמו שאמרת אתה מתכוון להביא סאב בהמשך.

 

ונישאר לך 650 שקל להתקנה.

 

בהצלחה מקס.

×
×
  • תוכן חדש...