Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
eכמו שקודמיי המליצו פה יכול להיות שהפיוניר ברדיו דיסק יכול להיות טוב יותר עבורך בגלל שיש לו 3 יציאות למגגבר למרות שהאקליפס אמור להיות איכותי קצת יותר, עם הרכיבים שבחרת זה יהיה זניח קצת.

בעניין הדוטק לא שמעתי שלמורל יש בעיה עם האחריות להפך, הם בין החברות היחידות בארץ שפועלים בדרך אירופאית, ומתקנים בלי בעיה, ויחסי האנוש שלהם מצויינים.

המוכר שהמליץ לך על הפולק אאודיו רוצה למכור לך כי זה מה שהוא מביא. למרות זאת הסדרות האלו של פולק אאודיו הם סבירות, ולא זבל.

כמו כן המוראל לדעתי עולה בכמה דרגות.

 

אוקיי,תודה עזרתם לי נורא!

 

הייתי מציאה לך ללכת על רדיו דיסק של פיונר 1000 שקל

 

קומפוננט של מורל טמפו\פולס 500 שקל

 

מגבר Z4200 מאק אדיו 1000 שקל

 

סאב ב500 שקל בלי תיבה, או כמו שאמרת אתה מתכוון להביא סאב בהמשך.

 

ונישאר לך 650 שקל להתקנה.

 

בהצלחה מקס.

 

כבר הזכרתי למעלה שסאב יירכש בהמשך,ה3650 האלה שהם ה"תקציב" מוקצים לשלושה רכיבים:

הרדיו דיסק,קומפוננט ומגבר,יותר מאוחר יתווספו גם סאב ואולי רמקולים אחוריים.

תודה רבה לכולם על הכל

פורסם

אז במקום ה500 שקל שנשארו לסאב תוסיף לקומפוננט טוב.

 

ממליץ לך לבדוק את החברה HERTZ.

 

החבר'ה בפורם מתכננים להרים עוד מעט מפגש מרכז, לפני שאתה קונה את המערכת תגיע למפגש הקרוב תשמע כמה מערכות , סטים שונים ואתה כבר תדע מה אתה אוהב ומה יכנס לך בתקציב.

 

מקס.

פורסם
אז במקום ה500 שקל שנשארו לסאב תוסיף לקומפוננט טוב.

 

ממליץ לך לבדוק את החברה HERTZ.

מקס.

 

1+

 

גם לי יש את הhertz רמקול איכותי מאוד!!

מומלץ ביותר.

 

אם תרצה לשמוע אז בכיף...

AUDI A3 2.0t FSI DSG

×
×
  • תוכן חדש...