Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנא עיזרו לי לזהות את הב.מ.וו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לחצי חינם היו (לא יודע מה היום , שרפו אותן היה פה דיון עגום על זה) 2 745 חדשות זהות. עכשיו באותו מקום חונה שם אחת לבנה, כנראה שלו, ועוד אחת בצבע שונה אם אני זוכר נכון.

 

אלה שני אחים ועוד בן-דוד שלהם, כולם שותפים בחצי חינם והם קונים הכול בשלשות, גם בתים.

היו להם 3 מרצדס S והחליפו אותם ב 745 באותו הצבע ומספרי רישוי עוקבים.

דרך אגב, מי ששרף את האוטו שלהם היה קרוב משפחה ממורמר.

 

למי שמעוניין להגשים חלום בהזדמנות:

 

http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=627903

 

אבל אני מעדיף את זאת:

 

http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=628400

פורסם

יש גם צהובה והוא גם בא פעם אחד למפגש ברמת גן..

 

ולידע כללי הסידרה 8 באה עם 2 דגמים והם:

840ci עם מנוע V8

850ci עם מנוע V12

פורסם

סתם נזכרתי...

 

בלוח פוקוס החדש מפורסמת 850 למכירה..

 

אני לא זוכר את המחיר שנקוב שם אבל הוא דיי גבוהה

 

ונראה לי שנת 92..

 

 

למי שמעוניין.... :wink:

פורסם
אוטו באמת יפה מאד ממש מדהים לא מזכיר בכלל BMW.

 

מעניין אותי מאד למה הפסיקו ליצר דבר מדהים כזה :?:

 

 

מה הגיוני שזה דגם שיצא לא מוצלח או לא היה ביקוש עליו :?:

 

 

מעניין מה הסיבה :?

 

הסיבה היתה פשוטה מאוד - שאל כל חובב רכב מחו"ל (בייחוד גרמניה) והוא יסביר לך שהרכב לא היה ספורטיבי מספיק, ומחירו היה יקר מדי. למרות שה-850 הוא לא רכב ספורט אלא GT 2+2, הבזיון האמיתי היה ש-750 עם אותו מנוע, ששקלה יותר ועלתה פחות, היתה מהירה יותר...

 

בסופו של דבר, הדגם נחשב ללא מוצלח במיוחד מבחינת מכירות, ורק עכשיו החליטו לחזור לקונספט. דרך אגב - בכניסה לכפר שמריהו, בצד ימין, חונה 635 שחורה למכירה, שנת 1988 אם אני לא טועה, נראית במצב טוב. לדעתי, הרכב מוצלח יותר מה-850 וזול בהרבה לאחזקה.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
דרך אגב - בכניסה לכפר שמריהו, בצד ימין, חונה 635 שחורה למכירה, שנת 1988 אם אני לא טועה, נראית במצב טוב. לדעתי, הרכב מוצלח יותר מה-850 וזול בהרבה לאחזקה.

 

אין הרבה קשר בין שתי המכוניות .

 

את סידרה 6 הישנה יוצרה התחילו לייצר איפשהו בשנות ה 70 , את ה 850 התחילו לייצר בשנות ה 90 המוקדמות .

אני מסכים שה 6 מעוצבת הרבה יותר טוב וכנראה יותר מוצלחת, אבל אי אפשר ממש להשוות בין השתיים.

×
×
  • תוכן חדש...