Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום אני מגלה שמישהו נחמד מאוד שפך לי חומצה על כל הצד הימיני של הרכב וכל הצבע התקלף... frown.gif

אחרי שהתעצבנתי וקיללתי את כל העולם , החלטתי שצריך לצבוע את הרכב. (אהה, יש לי פיאט אונו של 93 לבנה)

אני עדיין לא יודע אם לצבוע רק את החלק ההרוס או את כל הרכב (כי יש לי נק' חלודה על הגג ובעוד מקומות), מה אתם ממליצים? מה העלות של צביעה? ואם יש מישהו שמכיר מקום אמין באיזור חיפה - אני ישמח אם ימליץ לי עליו.

 

תודה.

שחר

פורסם

בעיר ברחוב תל אביב

שכחתי את השם של המוסך

אבל תלך ותבדוק זה ליד מוסך אבני

דרך אגב הכנסתי את הרכב שלי והוא עשה עבודה טובה

למרות שזה מוסך קטן שנפתח לא מזמן

גם המחירים שלו לו בשמים בכלל אז עדיף שתלך אליו בזמן

הקרוב לפני שהוא יחליט שהוא פיקאסו ויתחיל לעלות מחירים

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

תודה רבה אחי, אבל אני גר בחיפה אז המוסך קצת רחוק לי.

אבל אולי לפחות תכניס לפרופורציות קצת, צבעת את כל הרכב? כמה עלה לך?

פורסם

המוסך הוא בחיפה רחוב תל-אביב זה בעיר התחתית

ולא צבעתי את כל הרכב עשיתי רק תיקון פחכות וצבע בצד ימין

ועלה לי 500 שח פחות מהצעות מחיר אחרות שהיו לי

אני מתכוון לצבוע את כל הרכב אני יקח ממנו הצעת מחיר ואני יגיד לך

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

למשל ראשון-אשדוד דרומה יותר...ככה שמעתי עם אוזן אחת עם תיקונים שפכטל מה שלא יהיה סביבות 3000-4000 האם זה סביר...זה שמעתי מבן אדם לא ממוסך מורשה וגם אי אפשר לקרוא לזה עסק זה מישהו שסתם שכר מקום "חבר מביא חבר"

×
×
  • תוכן חדש...