Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה של 306


kizis
שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפשר להחליף מאווררים ב 306 למושכים ואז להכניס יופי של אינטרקולר בלי לגעת בפגוש.

 

ממ מה ההבדל בין דוחפים למושכים?

יש הבדל גם בקוטר המאוורר?

 

יוגב

 

 

נ.ב: האוטו בצילום הוא xsi , אך לא ציינו איזה דור מדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ההבלד הוא בסיבוב (עם/נגד סיבוב השעון) ובזוית של הגריפה/דחיפה של הלהבים ובצורתם.

לדוגמה כך מטוס פייפר: הרוטר שלו בנוי לגריפה(משיכה). שצורת הרוטר בנויה כך, שהוא גורף יותר אויר מאשר הוא דוחף, שגם אם תהפוף את סיבוב הרוטר, המטוס לא יוכל לסוט ברברס :lol:

לאומת זאת מאורר בית פשוט, שהוא בנוי לדחוף אויר, דוחף יותר מאשר מושך.

אתה יכול להרגיש את זה לבד, פשוט תשים את היד לפני ואחרי.

אותו דבר יש גם ברדיאטור, הסוג (מושך/דוחף) והמיקום (לפני/אחרי הרדיאטור) והגודל נקבע ע"י המהנדסים לפי מקום ויעילות.

מה יותר טוב? לא יודע :-) אני לא מהנדס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון, העדיפות היא שהמאוורר יהיה אחרי הרדיאטור ולא מלפניו, כך יותר אויר מגיע לרדיאטור בנסיעה. המאוורר עצמו משמש מחסום בזמן שהוא לא עובד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה תודה על ההסבר,הבנתי (סוף כל סוף) את ההבדלים בין סוגי המאווררים.

 

אבל להתקין אותם ב306 מאחורי הראדיטור זאת לא תיהיה בעיה?

כי צריך להעביר את הפלסטיק שמחזיק את המאווררים מאחורי הראדיטור או לעשות איזה קומבינה שתחזיק את המאווררים שמה.

 

כבר עשו את זה בארץ?

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך את הכונסים המקוריים. מאווררים של ספאל עם מתאמים יתאימו.

עשו את זה ב DP.

:)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי שמתי וונטה אחת מקורית כמו שהייתה לי(במקור היו שתיים)

 

שמתי אותה מהצד השני,זאת אומרת קרוב לטורבו:twisted:

 

 

פשוט הפכתי את הפלוס והמינוס,עכשיו היא מושכת.

 

 

למרות כל ההסברים שניתנו פה,הרדיאטור נשאר קריר מאוד:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"פנתר מי שמאלתר" :-)

שמתי היום אינג'קטורים של GTI, בסרק הכול נירא ונישמה בסדר.

לא יצא לי עדיין ליסוע איתם, מחר ניראה אם יהיה איזה שינוי (חוץ מצריכת הדלק) :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי יכול להגיד לי, איזה קלאץ' חזק יותר כדי לי לשים? שלי (215 מ"מ ,המקורי של XSI ) מחליק בפול גז.

איזו חברה ו מאיכן אפשר להביא אותו?

 

אצלי מורכב מצמד של סיטרואן ג'אמפי (טורבו דיזל) 235 מ"מ עושה את העבודה..

העניין הוא שתתצטרך להוריד שטח מההאוזינג של הגיר כדי להכניס את המצמד

orig_E1EBBAA912154180839D4BA709D46F5E.JPG

 

עוד אופציה זולה היא "לשפץ" את המצמד שלך ברפידות קרמיות

אם לא נלמד איך נדע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אופציה זולה היא "לשפץ" את המצמד שלך ברפידות קרמיות

 

אני מכיר 2 בעלי צרפתיות שפשוט שברו את הקלאצ'ים המשופרים שלהם (רפידות קראמיות, עבודה מהארץ).

מישהו יודע להרחיב?

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מחוזק - שזה קלאץ' שאינו קראמי אבל בנוי ליותר כוח. הוא הכי נוח לכביש.

יש קראמי עם קפיצים - קלאץ' קראמי שבנוי להרבה יותר כוח, אבל הוא לא נוח בכביש ונסיעה מרובה בפקקים מקצרת את חייו (זה מה שמותקן אצלי)

יש קארמי ללא קפיצים - כמו הקודם אבל ממש למירוצים, אין משחק בדוושת הקלאץ' כי הוא בנוי ממש למסלול. לא מומלץ בכלל להתקין דבר כזה ברכב שהוא לא למירוצים כי בלתי אפשר לנהוג ביומיום עם קלאץ' כזה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...