Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול נכנסתי לרכב כדי לנסוע לעבודה ונדלקה נורת EPS ולא היה הגה כוח בכלל.

נסעתי הבוקר למוסך אמרו לי שהמחשב הגה כוח (יושב ליד הרגליים של הנוסע צמוד לקיר אש מבפנים) מת וצריך להחליף אותו.

כיוון שרק החלק עולה 2000 שקל ואין לי רצון עז לשלם מחיר כזה הייתי מעוניין לדעת אם מחשב הגה כוח של כל סיוויק יתאים.

 

מה שהיה במוסך זה שנעשתה סריקה במחשב לרכב התגלתה התקלה במחשב והמוסך עשה בדיקה ולקח מחשב הגה כוח מסיווק 1600 סדאן רגילה ושם אצלי והגה פעל שוב.

המוסך אבל לא היה מוכן כמובן שזה יהיה פתרון קבוע כי זה מוסך מורשה ואם המקט שונה אם לא ישימו את זה בצורה קבועה.

לפי המקט זה לא בדיוק אבל בערך אבל ויזואלית זה מתאים.

השאלה בסופו של דבר האם אני יכול לחסוך לעצמי כסף ולקנות מפירוק.

18 זה המחשב בדגם שלי, 29 זה בסדאן הרגילה.

 

B__1310.gifB__1310.gif

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אם יש מק"ט שונה למחשב, אז ברוב המקרים יש גם איזה הבדל בתכונותיו ו/או פעולתו וכדאי למצוא מחשב בדיוק עם מק"ט זהה.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות מתאימים.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...