Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאור, זאת הגישה.

אל תתאכזב ואל תישבר, בטסט ראשון נכשלים רוב האנשים

על שטות גמורה, אל תדאג, אתה תעבור את זה בקרוב.

בהצלחה בהמשך הדרך(תרתי משמע) :)

פורסם

אם אתה נוהג טוב, אתה עובר.

אם אתה נוהג לא טוב, אתה לא עובר.

זה פשוט ככה.

 

היו לי כל כך הרבה פאקים בטסט, שלא האמנתי שאני אעבור, אבל עברתי טסט ראשון. כי אני חלמתי להוציא רשיון בערך מגיל 10:-)

 

אין פה חוכמות, אף אחד לא נכשל סתם.

ואף אחד גם לא עובר סתם.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

אתה סותר את עצמך בהודעה שלך :roll: "מי שנוהג טוב עובר - היו לי כל כך הרבה פאקים בטסט" כנראה שהחלומות שלך משפיעים על המציאות :lol: (אתה משתמש בסוד?).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אם אתה נוהג טוב, אתה עובר.

אם אתה נוהג לא טוב, אתה לא עובר.

זה פשוט ככה.

 

היו לי כל כך הרבה פאקים בטסט, שלא האמנתי שאני אעבור, אבל עברתי טסט ראשון. כי אני חלמתי להוציא רשיון בערך מגיל 10:-)

 

אין פה חוכמות, אף אחד לא נכשל סתם.

ואף אחד גם לא עובר סתם.

 

זה לא קשור,יש הרבה שנוהגים על הפנים ובטסט היה להם טסטר וותרן

אם אני יגיד שנפלתי על טסטר לא טוב זה יהיה כמו לא לדעת לרקוד ולהגיד שהריצפה עקומה

פורסם
אם אתה נוהג טוב, אתה עובר.

אם אתה נוהג לא טוב, אתה לא עובר.

זה פשוט ככה.

 

היו לי כל כך הרבה פאקים בטסט, שלא האמנתי שאני אעבור, אבל עברתי טסט ראשון. כי אני חלמתי להוציא רשיון בערך מגיל 10:-)

 

אין פה חוכמות, אף אחד לא נכשל סתם.

ואף אחד גם לא עובר סתם.

 

 

איזה שטות. אתה יכול לנהוג מעולה ובגלל איזה אי-דיוק או טעות קטנה לא לעבור טסט.

לא לעבור טסט אחד או שניים בכלל לא משקף את יכולת הנהיגה של האדם, כמובן שיש יוצאי דופן ובנאדם שלא עבר 6 טסטים למשל, יותר מסביר שהוא לא נוהג מי-יודע-מה ושיש משהו מאחורי רצף הכשלונות הגדול.

 

ואתה באמת סתרת את עצמך שם :roll:

פורסם

לפותח השירשור,אל תיתבעס כולם עוברים את זה,קצת קשה כלכלית אבל ההנאה שבנהיגה אחרי הוצאת הרישיון שווה הכול.ומבחינה כלכלית אין אשם שנהיה עני מלימודי נהיגה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

טוב היום המורה אמר לי על מה נכשלתי

הכי מוזר זה שהטסטר ציין שקצב הנסיעה שלי היה שונה ומה שאני לא מבין זה איך הוא רוצה שאני יסע בכביש ראשי על 30?

נסעתי בכביש ראשי 50 קמ''ש ולא עברתי את זה ובתוך השכונה שצפוף נסעתי על 30 קמ''ש ואני לא מבין מה הבעיה.

אם מישהו יוכל להסביר לי בשמחה.

פורסם

בתוך שכונה נוסעים לאט! 25קמ"ש ולא יותר, כמה שתיסע יותר לאט ויותר זהיר הטסטר יתחשב בך.

 

אם מותר 50 בעיר אתה לא חייב ליסוע על 50 מספיק על 40 והטסטר יראה שאתה זהיר, באיזורים צפופים תיסע בזהירות.

 

מראות ואיתותים זה מאוד חשוב, אם אתה מאותת שמאלה מיד תסתכל על המראה השמאלית, וגם להפך.

 

אחרי שסיימת את הפניה תסתכל במראה למעלה.

 

זכות קדימה - שיש לך תמרור תן זכות קדימה תראה לטסטר שאתה בדק היטב את הכביש לפני שאתה יוצא.

 

תמרור עצור, זה לעצור באופן מוחלט לפני קו העצירה.

 

אתה בטוח יודע את זה אבל הטסטרים שמים לב לזה טוב.

 

חניה ברוורס תקפיד על המראות, כל הזמן להסתכל גם אם לא תצליח להחנות לא תכשל, הבטיחות קודמת להכל תקפיד על זה.

 

אגב, יש לטסטרים תרגילים ותזהר ליפול בפח! למשל הוא יכול לעלות לרכב ולא לשים חגורה, תעיר לו על כך ותדרוש ממנו לשים חגורה (חבר שלי נכשל על תרגיל כזה!). ואם יש איתך עוד אנשים ברכבים תדאג שהם יחגרו חגורה.

 

בהצלחה בטסט הבא, ואל תתייאש הכל תלוי במזל ובטסטר שנופל עליך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...