Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום היה לי טסט הכל הלך חלק הטסטר לא הוציא מילה ולא נגע בברקס או בהגה.

השעה 19:30 ועדיין אין תשובה זה הגיוני?

זה אומר שהתשובה עדיין לא התעדכנה

יש עוד דרך לבדוק חוץ מטלפון ומחשב?

פורסם

קיבלתי את התשובה ברגע שהמורה שלי נכנס לאוטו לאחר הטסט:p

דבר עם מורה הנהיגה שלך או שהוא יודע או שהוא יברר בשבילך.

בכל מקרה התשובות אמורות להגיע בסביבות אחר צהריים ככה.

 

בהצלחה :lol:

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם
גם בטלפון לא התעדכן וגם לא באינטרנט.המורה שלי אמר שהוא גם לא יודע ושבד''כ אם לא מעדכנים אז זה נכשל..:-o

 

אני לא בטוח אבל אני די בספק כי כל אדם שאני מכיר ונכשל/עבר קיבל תשובה במענה הטלפוני.

אולי מדובר בתקלה ואולי יתעדכן ביום ראשון:/

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

עכשיו זה התעדכן ונכשלתי לצערי..אני לא יודע עדיין מה הטעויות אבל אני לא זוכר שהיה משהו לא טוב בטסט והטסטר לא אמר לי כלום..איזה הרגשה חרא

פורסם

מוזר ביותר,אני זוכר שגם לי בטסט לא נאמר מילה,המורה ישב כמו אבן.ישר אחרי זה המורה שלי אמר לי אם לא היו שום בעיות אז בטח עברתה,וכך היה.:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
עכשיו זה התעדכן ונכשלתי לצערי..אני לא יודע עדיין מה הטעויות אבל אני לא זוכר שהיה משהו לא טוב בטסט והטסטר לא אמר לי כלום..איזה הרגשה חרא

 

מצטער בשבילך \:

אני עברתי שלישי, אל תתיאש ( זה מייאש, אבל אל תתיאש \: )

פורסם

אל תתאכז!

אני זוכר שבטסט שלי ישר אחרי הטסט אבא שלי אמר לי שעברתי ( אבא שלי היה המורה שלי) ולא לא עברתי בגלל פרוטקציה!!!:-)

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

קשה לשפוט את עצמך בטסט ותמיד כדי לשאול את הבנאדם שהיה איתך בטסט איך היית לדעתו.

 

היום הטסטרים מכשילים על כל דבר קטן כמו התמהמהות בצמתים ועודף ביטחון עצמי.

 

אני יכול להגיד בוודאות שחלק מהטסטרים הם מניקאים שמכשילים ראשון על השטויות הכי קטנות שיש שבחיים הרגילים לא היו מהוות שום סיכון.

 

תחשוב על זה בתור מפעל שרוצה רק כסף וכל טסט עולה 600+ שקל ובזה הטסטרים לא מתחשבים וזאת שחיטה וחייבים לעשות רפורמה בדבר הזה.

(טסט + אגרה + שיעור לפני הטסט שרוב המורים מכריחים לעשות).

 

הדבר הכי טוב זה לקחת את המורה נהיגה איתך בתוך האוטו ככה הטסטר יודע שהוא לא יכול להיות מניאק.

פורסם

שנה לפני הטסט אתה לא יכול לחכות לרגע הזה שיגיע גיל 17.

שעה לפני השיעור נהיגה הראשון הלב שלך דופק 100 פעימות בדקה.

דקה לפני הטסט הלב שלך דופק 200 פעימות בדקה.

שעה אחרי הטסט הוא דופק 400 פעימות בדקה ואתה לא יכול לחכות לתוצאה.

שנה אחרי קבלת הרישיון אתה עושה תאונה ראשונה, הארנק של אבא דופק והפטיש של הפחח לא נח.

שנתיים אחרי קבלת הרישיון אתה כבר לוקח מעל שני נוסעים, אבל אז אתה לא שם לב שיש בפינה מצלמה לבנה.

דקה לאחר מכן אבא מקבל דוח הבייתה והנקודות כמובן עליו כי אתה עוד צעיר.

3 שנים אחרי קבלת הרישיון אתה עושה קורס ריענון נהיגה, ובשיתוף החבר'ה אתה עובר את המבחן...

אף על פי שאינך זוכר איך נותנים זכות קדימה.

4 שנים אחרי קבלת הרישיון אתה כבר אוסף את החברה שלך ליציאה נחמדה בערב, ודווקא כשאתה איתה, אין מקומות חנייה.

דקה לאחר מכן, אחרי שאתה מוצא חניה, בא איזה ערס עם הונדה סיויק ותופס לך אותה.

שעה לאחר מכן, אחרי שנגמר הבילוי, חברה שלך עייפה ואתה קולט שיש פנצ'ר בגלגל!

יום לאחר מכן אבא שוב צריך לבזבז מאנרקו החמוד, וחצי שעה אחרי זה אמא צועקת עליך שאתה עושה לה צרות.

ערב לאחר מכן אתה מחליט שבא לך להיות בבית של החברה, וכשאתה איתה במיטה אתה שומע את האזעקה מצפצפת.

מסתבר שפרצו לאוטו וגנבו את הDVD, וכל ההנאה של האקט...

5 שנים אחר כך אתה כבר מתחתן עם אותה החברה שיצאת איתה.

שנה לאחר מכן אתם עושים את הילד הראשון שלכם.

3 שנים אחרי זה אתה כבר לוקח אותו לגן כל בוקר.

שנה אחר כך אתה נוסע לקניות עם הרכב, וכל האוטו שקוע בנסיעה כי הבגאז' מפוצץ ב-8 עגלות של סופר.

כשאתה מגיע הבייתה בסוף מסתבר שלא קנית את השמפו שהיא רצתה, ואז אתה מקבל צעקות שמזכירות לך את המורה מכיתה ג'.

אחרי 15 שנה הילד שלך כבר קונה רכב, ונכשל בטסט הראשון, ואז אתה מספר לו שלא כדאי לו שיהיה לו רישיון. זה מביא רק צרות:-)

 

 

נאור לוי הנחמד, זה בסך הכול מבחן נהיגה.

אחרי שתעבור את המבחן אתה תבין שזה בסה"כ עוד פסיק קטן בחיים,

אתה לא תבין למה היית כל כך מבואס. יש בחיים דברים יותר מבאסים.:-)

Xbox12341

פורסם
אתה לא תבין למה היית כל כך מבואס.
money money money

 

כואב להוציא כ"כ הרבה כסף על הסיפור.

במיוחד לאור העובדה שטסט עולה 350 ( ככה היה אצלי ) + 100 למורה נהיגה על השיעור + 116 אגרה

מאוד כואב לא לעבור טסט, גם אם אתה לוקח כסף מאבא ( אני את השלישי שמתי מהכסף שלי, כבר לא היה נעים לבקש מאבא כסף :\ ).

וגם לרוב אתה צריך לחכות עוד חודש, וזה סתם מבאס לחכות...

פורסם
שנה לפני הטסט אתה לא יכול לחכות לרגע הזה שיגיע גיל 17.

שעה לפני השיעור נהיגה הראשון הלב שלך דופק 100 פעימות בדקה.

דקה לפני הטסט הלב שלך דופק 200 פעימות בדקה.

שעה אחרי הטסט הוא דופק 400 פעימות בדקה ואתה לא יכול לחכות לתוצאה.

שנה אחרי קבלת הרישיון אתה עושה תאונה ראשונה, הארנק של אבא דופק והפטיש של הפחח לא נח.

שנתיים אחרי קבלת הרישיון אתה כבר לוקח מעל שני נוסעים, אבל אז אתה לא שם לב שיש בפינה מצלמה לבנה.

דקה לאחר מכן אבא מקבל דוח הבייתה והנקודות כמובן עליו כי אתה עוד צעיר.

3 שנים אחרי קבלת הרישיון אתה עושה קורס ריענון נהיגה, ובשיתוף החבר'ה אתה עובר את המבחן...

אף על פי שאינך זוכר איך נותנים זכות קדימה.

4 שנים אחרי קבלת הרישיון אתה כבר אוסף את החברה שלך ליציאה נחמדה בערב, ודווקא כשאתה איתה, אין מקומות חנייה.

דקה לאחר מכן, אחרי שאתה מוצא חניה, בא איזה ערס עם הונדה סיויק ותופס לך אותה.

שעה לאחר מכן, אחרי שנגמר הבילוי, חברה שלך עייפה ואתה קולט שיש פנצ'ר בגלגל!

יום לאחר מכן אבא שוב צריך לבזבז מאנרקו החמוד, וחצי שעה אחרי זה אמא צועקת עליך שאתה עושה לה צרות.

ערב לאחר מכן אתה מחליט שבא לך להיות בבית של החברה, וכשאתה איתה במיטה אתה שומע את האזעקה מצפצפת.

מסתבר שפרצו לאוטו וגנבו את הDVD, וכל ההנאה של האקט...

5 שנים אחר כך אתה כבר מתחתן עם אותה החברה שיצאת איתה.

שנה לאחר מכן אתם עושים את הילד הראשון שלכם.

3 שנים אחרי זה אתה כבר לוקח אותו לגן כל בוקר.

שנה אחר כך אתה נוסע לקניות עם הרכב, וכל האוטו שקוע בנסיעה כי הבגאז' מפוצץ ב-8 עגלות של סופר.

כשאתה מגיע הבייתה בסוף מסתבר שלא קנית את השמפו שהיא רצתה, ואז אתה מקבל צעקות שמזכירות לך את המורה מכיתה ג'.

אחרי 15 שנה הילד שלך כבר קונה רכב, ונכשל בטסט הראשון, ואז אתה מספר לו שלא כדאי לו שיהיה לו רישיון. זה מביא רק צרות:-)

 

 

נאור לוי הנחמד, זה בסך הכול מבחן נהיגה.

אחרי שתעבור את המבחן אתה תבין שזה בסה"כ עוד פסיק קטן בחיים,

אתה לא תבין למה היית כל כך מבואס. יש בחיים דברים יותר מבאסים.:-)

 

כל מילה בסלע.

אתמול התבאסתי שנודע לי שנכשלתי כי אני הכי קטן מהחברים שלי וכבר רציתי להסתובב איתם לכל מקום שנוסעים עכשיו אני מעכל את זה.בסוך יהיה לי רשיון אז מה זה משנה לי..לכל מקום שניסע אחד החברים יקח אותי ובאמת יש צרות יותר גדולות בחיים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...