Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חבל שתיקנה מי פרוק עוד כמה זמן גם היא תהרס לך זה מחלה למכוניות האלה . גם לי הלך וקניתי מי פרוק ואחרי חודש גם הלכה.

אז או שתיקנה חדש שזה שחיטה 850 שח ביד או שתעשה שם מפסק יותר אמין

פורסם

יש כמה דגמים של מע' הידיות וגם דגם עם כרית אויר ודגם ללא כרית אויר.

בדרך כלל, לפי מס' הרכב ו/או מס' שילדה, בחנויות חלפי םיאט והמוסכים מורשי פיאט ניתן לדעת במדויק את המס' הקטלוגי המתאים.

אפשרות אחרת הנה לפרק החלק ולפי דוגמא לקנות חדש.

במכונית עם כרית אויר צריך לפרקה מגלגל ההגה (עם כל כללי הבטיחות והזהירות) ולהקפיד על הרכבה נכונה של החלק החדש כדי לא לקלקל את "סליל השעון" שבחלק החדש.

2 חנויות לחלפי פיאט יש בת"א, האם זה מתאיםך לך?.

בברכה - רפי לין

פורסם

עידן היקר,

כל החלקים שאני רכשתי בימי חיי מפירוק החזיקו ללא הגבלה כמעט - ז"א אני לא נאלצתי להחליף אותם שוב.

 

זה כולל גם חלקים שאמרו לי עליהם שהם חלקים עם "מחלה כרונית" של הדגם (בדגמים השונים שהיו לי)

 

חבל שאתה פוסל בפני הבנאדם אופציה ראויה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני קונה חלקים מי פרוק ברוב המיקרים אבל בחלק הזה יש בעיה שהמגעים בידית נישרפים מהר אז מי איזה אוטו שהוא לא יפרק זה שאלה של מזל מתי זה יהרס. והכי חדש שהוא יכול להביא זה 2001 שזה לא כל כך חדש. אזזזזזזזזזזזזז... יש דברים שקונים מי פרוק ויש דברים שלא. אצלי עשיתי בורר וזה עובד פצצה.

×
×
  • תוכן חדש...