Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה| bmw 318 שנת 88 +


ALOK
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי נתחיל מזה

אני חדש בפורום חבר המליץ לי עלו אשמח לקבל עזרה.

עכשיו לעניין:

אני מעוניין לקנות bmw 318 משנת 88 משהו כזה ידנית התקציב שלי לאוטו הוא 16000 (לקניה)

עם זה אפשרי למצוא רכב כזה במצב טוב במחיר כזה?

 

במנועי 1800! מהי צריכת הדלק בערך?

עלות ביטוח לנהג חדש? יכול להיות שאחי הקטן גם ינהג!

בבדיקה למה צריך לשים לב במיוחד?

ומהי נחשבת לקנייה טובה

נגיד

יד4

190 אלף קילומטר נחשב להיט?

עברתי בחיפוש וזה ענה לי על חלק מהשאלות אבל אני רוצה דיאלוג אישי (:

אשמח לקבל עזרה

פורסם

190K ק"מ לשנת 88 זה מאט מאוד. 300K לשנתון כזה סביר.

יד 4 זה יד נמוכה מאוד.

ל-318, 16K לשנת 88, זה מחיר סביר למדי ביחס למה שהן נסחרות לפי מה שראיתי ביד 2, בתנאי שמדובר ברכב באמת שמור.

 

בקשלר נתונים על 318, תגגל קצת, באתרים כמו CARFOLIO ודומים יש מלא מידע על דריכת דלק.

הנה, עשיתי בישבילך חיפוש מצאתי את הנתונים, כולל צריכת דלק:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=170885

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה

האתר שהבאת לא כול כך עולה לי יש לך מושג למה?

עם לא אז אשמח עם תעתיק לי פרטים רלונטים לפה תודה

 

ומה עדיף הזרקה או קרבורטור? ולמה

:wink:

ולמישהו יודע עם יש הבדלים משנת 85 ל 88 ?

פורסם

האתר עובד ללא בעייה מלינק שהבאתי לך:

6.7/8.6/10.3 l/100km 90 km/h / 120 km/h / urban

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא, האוטו אוכל 6.7 בכביש על 90, 8.6 על 120 ובעיר 10.3. במילים אחרות, האוטו מאוד חסכוני.

שמת לב שמדובר בליטר ל-100 קילומטר ולא קילומטר לליטר?

באירופה לא אוהבים את השיטה של 1 ל-X (וגם אני לא אוהב, שיטה הזאת פסימיסטית מאוד. כאילו תידלתי ליטר וכמה רחוק אני יכול להגיע אליו. לא מעניין. אותי מעניין, נסעתי 100 קילומטר וכמה דלק בזבזתי).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חח את רוצה להגיד לי

שעם אני נוסע על 90 אז 6.7 אבל עם אני נוסע על 120 אז 8.6

מה היגיון?

ויש מצב שאתה צודק (:

פורסם
שעם אני נוסע על 90 אז 6.7 אבל עם אני נוסע על 120 אז 8.6

מה היגיון?

אתה נוסע על 90, כיביכול מהירות אופטימלית לכביש, עברת 100ק"מ, האוטו אכל 6.7 ליטר.

על 120 קמ"ש עברת 100ק"מ והאוטו אכל 8.6 ליטר.

למה אין היגיון? שוב אני מציין שזה לא 1 ל-X (ק"מ לליטר אלא ליטרים ל-100 ק"מ).

 

אם בא לך להמיר מליטרים ל-100ק"מ לק"מ לליטר - אתה יכול להמיר. סה"כ זה שאלת כיתה ג' במתמטיקה.

100ק"מ 6.7 ליטר

X ק"מ ליטר

6.7X = 100

X=14.9. כלומר, אם תסע בכביש על 90, על כל ליטר האוטו יאכל במצב אופטימאלי ליטר לכל 15 קילומטר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אחלה תודה רבה.

1)מה עדיך הזרקה אוו קרבורטור?

2)מה הבדלים בין שנת 85 ל 88

3)עם שנת 88 עם מנוע 1800 זה מנוע החדש?

פורסם

יש דגמים מהשנים האלו שבאו עם טורבו? שווה להתחיל לחפש או אין מצב למצוא בימר מהשנים האלו מודגשת מקורית?

 

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם
יש דגמים מהשנים האלו שבאו עם טורבו? שווה להתחיל לחפש או אין מצב למצוא בימר מהשנים האלו מודגשת מקורית?

 

עומר

 

לא הבנתי אתה שואל או אומר

 

עם אתה שואל אז לא ראיתי מקורית כזאת בארץ אבל עם מישהו יראה אשמח עם הוא יפנה את תשמות ליבי

×
×
  • תוכן חדש...