Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כיום לנד קרוזר פראדו (90) מייבוא אישי שנת 1998. הרכב שירת אותי היטיב והגיע הזמן למצוא מחליף.

 

הסתכלתי על לנד קרוזר 2004-2005 והופתעתי לראות שבדיוק כמו הרכב שלי, יש רק 2 כריות אוויר! הדבר מקובל לרכב בן 10 שנים אך לא לרכב כמעט חדש. כל הדגמים באו רק עם 2 כריות אוויר? כמו כן, הופתעתי לראות שנתוני תצרוכת הדלק בקושי השתפרו. אני עושה 1 ל 7.2 והדגם החדש עושה 1 ל - 7.8. הגיר נשאר מיושן עם רק 4 יחסי העברה. הרושם הוא שהדגם החדש ממש לא חדש. אני אקח נסיעת מבחן על דגם דיזל ודגם בנזין ואראה אם בכל זאת אני נמשך לאוטו.

 

במידה ולא, איזה אלטרנטיבות יש לי? לא כל כך משנה לי בנזין או דיזל.

פורסם

על איזו רמת תקציב אתה מדבר?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש עכשיו מיבצע על הפגרו קינג ב-157K וזה הרכב היחידי שאני רואה בתקציב הזה שראוי ליהיות מחליף טוב ללנד קרוזר המעולה.

פורסם

אני די מחבב את הפאת'פיינדר. נותן הרגשה טובה.

האם דיסקברי 3 מהשנתונים הראשונים נכנס לך בתקציב? אהבתי אותו כשהוא יצא, אני עדיין חושב שהוא רכב מעולה.

ומה דעתך על ניסאן פטרול (מיושן, אבל סוס עבודה ראוי לשמו ולגנים שלו) ?

או אולי בכלל ג'יפ גראנד-צ'רוקי ?? קצת צפוף, במיטב המסורת של המותג, אבל רכב מעולה.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...