Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-Citycat מכונית שנוסעת על לחץ אוויר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב להגיב לשאלה הזו...^

לא!

רק מאוורר!!!

לא יודע, זה נשמע יותר מצחיק אצלי בראש מאשר פה על האתר:?.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה אתם לא מבינים ?? אני אומר לכם שהמיכלים האלה עשויים מחומר הנקרא סיבי פחמן המיכל הזה לא ייתפוצץ לעולם(אני לא בטוח לגבי זה) אם הוא ייסדק האוויר יצא לאט לאט עד שיתרוקן, כבר אמרתי את זה!! למה אתם לא קוראים???:x:evil:

הבלון לא עשוי אלומינים.

וביינתיים אין את זה בישראל אז עד אז ישנו את החוקים לגבי לחצי האוויר בבלונים

פורסם

אוויר דחוס לא יוצא לאט לאט...

אבל המיכל לא יתפוצץ אלא ייקרע.

ההבדל הוא תיעול הכוחות העצומים המופעלים לכיוונים אחרים(אני לא פיזיקאי. זה ההסבר שלי...).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
השאלה למה לא מפתחים רכב כזה עם מנוע קטן (מדחס) שיגרום לדחיסת אוויר במקום לחפש תחנות אוויר .

ועל איזו אנרגיה יפעל המדחס הנ"ל?

פורסם
ברווז (עם ב' דגושה) - השאלה שלי הייתה לגיטימית ! לא? :roll:

כן. רק שהבדיחה לא צלחה לי מי יודע מה...משהוא שקשור באוויר ומאוורר הצחיק אותי לרגע.

אבל אז הבנתי.

הבנתי שצריך לעמוד דקה דומייה לזכר הבדיחה שהייתה וניסתה אך אינה עוד.:roll:

ואני האיש האחרון שיפקפק בלגיטימיות של שאלה על מזגן. השיקול היחיד שגרם לי לקנות רכב במקום קטנוע , הוא מזגן...:wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

nirba כתב:

השאלה למה לא מפתחים רכב כזה עם מנוע קטן (מדחס) שיגרום לדחיסת אוויר במקום לחפש תחנות אוויר .

 

 

ועל איזו אנרגיה יפעל המדחס הנ"ל?

 

 

2 תשובות פשוטות,

 

אנרגיה סולארית מקלט יפעיל מנוע שיסובב את המדחס ויחזיר אוויר, זה להעלות את הנצילות של הרכב בקצת.

מדחס גדול שיפעל ברגע שלוחצים על הבלמים, הוא ידחוס כמות רבה של אוויר וכתוצאה יגרום להתנגדות רבה שתעצור את הרכב.

תסע 70 קמ"ש תעצור עם מדחס כזה עד ל0 קמ"ש הרבה אנרגיה נוכל להשקיע כדי להחזיר חזרה אוויר דחוס.

 

כול המכונית הזו לא מפותחת מספיק יש המון מכלולים שאפשר להוסיף ולייקר כדי שהיא תהייה יעילה יותר.

 

גם התחנות תדלוק באוויר יכולות לעבוד על מצברים וקולטי שמש ענקיים.

 

תמיר

פורסם

אנרגיה סולארית מקלט יפעיל מנוע שיסובב את המדחס ויחזיר אוויר, זה להעלות את הנצילות של הרכב בקצת.

למה לך לעשות את 2 ההמרות הנ"ל ולסבול מאיבודי אנרגיה? עדיף כבר שהאנרגיה הסולרית תלך ישירות למנוע חשמלי כלשהו.

כנ"ל השימוש בבלמים לצורך טעינת מצברים.

 

לגבי החשמל של תחנות האוויר זה סיפור אחר ושם יש חופש פעולה גדול יותר למציאת מקור האנרגיה להפעלתן.

×
×
  • תוכן חדש...