Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אמא שלי עכשו מחליפה אוטו

חשבנו על

פלסווקגן טוארג 2008

טוטיה לאנד קרוזר קצר 2008

פורד אקספלורר

מה אתם ממליצים?

תקציב עד 500K.

 

חשוב לנו בעיקר נוחות ואיבזור ברמה גבוה.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אין בכוונתכם לרדת לשטח

תבדקו את לקסוס RX 350 פרמיום:

 

http://newcar.yad2.co.il/רכב-ג'יפים/לקסוס/RX350/22756

 

רכב מפנק מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למה לקנות סופר ג'יפ (ג'יפ שנוסעים איתו לסופר) כשפשוט אפשר לקנות מכונית סאלון באותה רמת אבזור...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

נוח,אין פחד להתקרב למדרכה שהגחון ישתפשף יפגע,יותר ראות כי אתה יושב גבוה,אפשר לטפס על מדרכות בלי לגרום נזק למרכב התחתון,אפשר לעבור פסי האטה ולא להרגיש אותם.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

ההמלצה החמה ביותר היא לגשת לסניפי המכירות ולהתרשם.

קל מאוד להבדיל בין המתחרות שהעלת והשוק עושה את שלו כבר 4 שנים ברציפות... :idea:

 

במידה ותרצו פרטים מעמיקים יותר על טוארג , אשמח לעזור בה"פ.

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

מיצתרף להמלצה על הגיפ של לקסוס שאין צורך להרחיב על המותג ובנוסף יש לך גם בונוס שיש דגם הייבריד שאם כל עלויות הדלק זה בהחלט ייצא מישתלם.

http://www.motocar.co.il/catalog/לקסוס/RX/2007_ומעלה/4X4/cars.aspx

 

חוץ מהדגמים שרשמת הסובארו טרייבקה שלטעמי בהחלט כדאי בייחס של רכב למחיר.

http://www.motocar.co.il/catalog/סובארו/B9_טריבקה/2008_ומעלה/4X4/cars.aspx

 

אל תישכח גם שבסכום הזה תוכל לייבא רכב מארה"ב,משהו מדהים ומאובזר ברמות הכי גבוהות שיש(לינקולן,ביואיק).

ואחרון חביב הגיפ הכי יפה לטעמי זה האינפינטי ואני חושב שבקרוב אמורה להיפתח סוכנות בארץ.

פורסם
למה לקנות גיפ?:?

יותר מסורבל לתימרון עירוני.

יותר שותה דלק.

יותר לא יציב ומסוכן מבחינה אקטיבית.

יותר יקר.

 

למה?ול-מה?

במילה אחת "פוזה".

זו הסיבה היחידה שהעשירים קונים רכב שטח בשביל כביש.

יש תחרות למי יש יותר גדול במיוחד אצל הנשים.

לא פעם אני רואה נשים קטנות ב SUV ענק.

ככה זה כשאין מה לעשות עם הכסף.

פורסם

אני ממליץ על הטוארג.

מכונית מדהימה!!!...

היתה לי בחנייה עד לא מזמן, ואני יכול להגיד שהיא עושה עבודה מעולה.

עם כל הפאר שיש, איבוזרים מפנקים, מכונית בטיחותית, מאובזרת טוב ועיצוב מ-ד-ה-י-ם!!!

כמובן שהרכב אוהב דלק כמו כל ג'יפ אחר אבל זה כבר עניין שולי עם יש באפשרותכם לקנות את הרכב.

שלומי.

פורסם

מרצדס M, לקסוס וקאיין משדרים יוקרה לא פחות טוב מהטוארג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם אתם בענייני מכוניות כביש יש את הלקסוס GS , יגואר XF , וולוו S80 , אלפא 159 (סטיישן או סדאן) , קאדילאק STS ו BMW סדרה 5 . אפילו הייתי מוסיף את הסיטרואן C6 כאופציה מעניינת ומרעננת לרשימה.

 

אם אתם בעינייני SUV יש גם את הדיסקאברי , וולוו XC90 , במוו X5 ואפילו האמר ( למרות שהוא מרגיש די זול מבפנים).

פורסם
מרצדס M, לקסוס וקאיין משדרים יוקרה לא פחות טוב מהטוארג.

 

 

אף אחד לא אמר שהלקסוס המרצדס והקאיין משדרים יוקרה פחות טוב.

כולם משדרות את אותה היוקרה בסך הכול.

לדעתי בטוארג יש משהו אותנטי שאין בכל רכב אחד וזה קצת קשה לי להסביר.

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...