Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, יש יותר טוב, זה מחשב :wink:

 

פשוט אני בונה לעצמי גם מחשב לרכב, אז ממליץ לך בחום.

 

לגבי מחשיר מולטימדיה, כך כול המוטגים המובלים בשוק אודיו לרכב, ותשווה בנהם, זה בגדול.

 

לגבי סאונד זה רק לשמוע, כי הם ממש שונים בנהם.

 

בהצלחה

 

אם למישהוא יהיה בעיה עם הסוכך שמש אתה תמליץ לו לשים מחשב ברכב הא...

פורסם
ושיכלול המון פיצ'רים כמו GPS, MP3, DVD, דיבורית BT, חיבור דיסק קשיח, חיבור לחיישני רוורס..

יש כאן בחור חביב ביותר בשם מורן עם GTI MK4, תקרא את הת'רד הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=205204&highlight=moranlan

 

הבנאדם עשה דוקטורט על מחשב ברכב, תתייעץ איתו. יתכן באמת שזהו פתרון בשבילך.

מכשיר סדרתי 2DIN שכולל את כל מה שרצית? אולי מחברות פחות מוכרות, לא תמיד מומלץ.

 

bencohen5, יש לך הצעה קונקרטית אחרת, שתמלא לו את כל הפונקציות לפי בקשתו?

 

ואדגר, מה נסגר איתך מבחינת מחשב? יש לך? בתכנון? תשתף אותנו בפרטים, זה נהיה להיט פה:lol:

פורסם
אם למישהוא יהיה בעיה עם הסוכך שמש אתה תמליץ לו לשים מחשב ברכב הא...

 

יש סוגי התקנות בחו"ל עם בניות שלקחו בחשבון את הדבר עם שמש. תריץ חיפושים ואתה תבין לבד :-D

פורסם

ח'ברה באמת תודה לכם על העזרה בתגובות אבל עדיין אין לי החלטה למכשיר.

 

אם תוכלו להביא לי כמה מקומות איכותיים באזור ת"א שמתקינים מערכות מולטימדיה של המותגים המובילים

שאוכל להגיע ולראות מבחר של מכשירים ואז להחליט.

 

מכוון שאין חנות אחת שמחזיקה את כל המותגים אז תביאו לי בבקשה כמה מקומות שונים שביחד הם מחזיקים את כל המותגים המובילים ׁ(פיוניר, קלריון, קנווד, JVC ועוד כאלו טובים שאולי אני לא מכיר).

 

תודה רבה.

פורסם

לא מבין כלום מהלינק הזה אבל אתה מדבר על משהו כזה

http://www.malsingmaps.com/wiki/index.php/CarPC_2DIN_with_SirfIII_Holux236_and_Nroute

או

http://hf9806.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC02776227&product_id=CA01951077&product_nm=2din_Car_PC_Carpc_CARPC_Carputer_GPS_Buletooth_A7A

 

אבל נראה לי שהמחשבים הללו הם פשוטים וחלשים יחסית,

פורסם

אמרתי כבר שאני לא מעוניין במחשב אני מחפש מכשיר מולטימדיה.

 

בבקשה תביאו לי שמות של המקומות הכי איכותיים שיש באזור ת"א שיש להם מבחר של מכשירי מולטימדיה

ממיטב היצרנים הידועים וכך אוכל ללכת, לבחון ולהחליט. תודה.

פורסם

הייתי אומר לך א.ד.י. מערכות אבל באתר שלהם המבחר מצומצם. אולי תרים טלפון לשאול אם יש מבחר קודם.

http://www.adi-system.co.il/portalvbvs/DesktopDefault.aspx

 

או http://www.class-a.co.il/ שעיקר עבודתם זה מולטימדיה לרכבי יוקרה

[אח, יוסי, למה אתה בועט בי? כואב..]

פורסם
שים לב שבGTI שלך ישנו חיבור לIPOD USB מתחת למשענת יד המרכזית...

 

המלצה למקום שמכיר את הרכב הזה מעולה - CLASS A !

 

כן שמתי לב לחיבור USB שיש לי במשענת יד, חיברתי איליו את ה- IPHONE ולא הצלחתי לשמוע כלום דרך המערכת של הרכב.

יש לך מושג מה לעשות צריך לעשות כדי לשמוע מוזיקה מתוך ה- IPHONE ?

×
×
  • תוכן חדש...