Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך רכב חדש עם מנוע 3.5 ליטר מוגבל ל170 קמ"ש? מליבו 2008


djyakini
שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נפתרה התעלומה.

קיבלתי את המליבו החדשה . יש עליה צמיגי הנקוק שהם סתירה לא ברורה. מצד אחד הם 225.50.17 שהיא מידה מכובדת . מאידך הם בסיווג מהירות S.בנוסף לכך הם M+S . צמיגי חורף איטיים. לאחרונה נסעתי על S (אליאנס) על כרמל דוכס צבאית שהגיעה ל 110 קמ"ש לפני מלחמת יו"כ . למליבו צ"ל לדעתי לפחות H ועדיף V. כנראה ששיקולי מחיר ניצחו. למליבו באר"הב בגרסת ה2.4 של 2009 מציינים מהירות של 205 עם צמיגי 16. סביר שה 3.5 יכולה 210-215 על צמיגים ראויים לה.צריך לבדוק את הפרטים הכי קטנים כששוקלים לקנות אוטו. להחליף לרביעייה סבירה עכשיו זה עוד כ-6K ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לדעתי הבעיה היא בצמיגים. ברשיון רכב שלי רשום צמיגים עם מהירות מירבית של 150 קמ"ש - המאליבו שלי בנפח 3100 סמ"ק וזה די מצחיק.. בכל מקרה בפועל מורכבים צמיגים עם מהירות סופית גבוהה יותר.

 

השאלה אם רק הצמיגים הם הבעיה?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

....

סתם דוגמא, מכירים את איילון?

בוא נדייק - את איילון דרום מכירים?

מכירים את זה שאתם עוברים ליד התחנת רכבת של האוניברסיטה והכביש מתעקל מעט שמאלה?

מכירים את זה שיש שם קפיצה קטנה בגלל שבישראל עוד לא למדו איך בונים גשרים (רוקח שעובר מתחת)?

אתם יודעים איך זה מרגיש ברכב משפחתי, אוטומטי 1.6, בן 10 עם בולמים גמורים, על 180 קמ"ש (כמעט קצה גבול היכולת של רכב זה)?

בדיוק כמו שזה מרגיש ב130 קמ"ש.

קפיצה קטנה.

אז לא - אבן קטנה לא ממש תעניין רכב ב170 יותר ממה שהיא תעניין רכב ב120.

אה והשועל? כשאתה נוסע 120, ורואה שועל מולך? מה אתה עושה? תמרון התחמקות? למה אתה חושב ב120 לא תעוף? אם אין לך את הידע על איך לבצע תרגיל התחמקות במהירות גבוה - אתה תעוף, גם אם זה 100 וגם אם זה 150, פשוט ב150 אתה תסתובב קצת יותר עד שתגיע לקיר. עכשיו אני שואל אותך, תרגלת בחייך התחמקות ממכשול ב100 קמ"ש? לא? אז איך אתה מעז לסוע 100 קמ"ש?.. עזוב, תרגלת ב50? איך אתה מעז בכלל להיכנס לרכב? לימדו אותך מה לעשות כשקופץ ילד לכביש?

העיקר כל אחד נהיה מומחה לטירוף.

קורס בפסיכיאטריה עשית? יש לך תעודה שמאשרת לך להכריז על מישהו כאן מטורף?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מראש אני אומר בדברי אייני מתיחס למהירות הרכב מכייון שבזה אין לי מושג למרות שנאמרו פה כמה דברים שאכן מסבירים אוליי את ההגבלה.

 

 

לתרגל בארץ התחמקות ממכשול על 100 זה קצת יותר מסובך .

 

על 50 או 60 זה קצת יותר סביר ובכל בית ספר לנהיגה מתקדמת מלמדים את זה.

 

אולי רק 5 אחוז מכלל הנהגים במדינה עשה בחייו קורס נהיגה מתקדמת שלימדה אותו באמת כיצד לשלוט ברכב לשבת נכון ברכב או לכוון את המראות, ככה שלפי טענתך, את 95% הנהגים שעל כבישי ישראל צריך להוריד עכשיו.

 

כבר הוכיחו עשרות ומאות פעמים, שהמהירות היא אולי הגורם ה-8 ואף נמוך יותר של תאונות ולא רק בארץ.

בארץ מה שהמשטרה יודעת להגיד בכל תאונה, זה :"המהירות המופרזת בקטע זה, זה מה שגרם לתאונה".

 

המהירות היא הגורם לתוצאה או לנזק של התאונה, לא לתאונה עצמה, רק במהירויות ממש גבוהות שאנשים לא תמיד יודעים כיצד להתנהג ברכב שמהירות אסטרונומית, אכן היא נכנסת כגורם, וגם זה לא, כי שוב הנהג היה האשם אם לא עקב זה שנהג מהר אז עקב זה שלא התנהג נכון ביחס למהירות שנסע.

 

בארץ בכבישים בין עירוניים רבים ניתן להגיע למהירויות גבוהות מאוד, ואני בטח שחלק לא מבוטל מהמצתדקים פה לפחות פעם אחת בחיים שלו נתן בגז כדי לבחון איזה רכב.

 

נכון מרבית כבישי הארץ בעלי תשתית לקויה מאוד, אך בכל זה צריך לציין לטובה כי בשנה וחצי האחרונות יש שינוי בכבישים רבים בארץ בתשתיות שלהם, חידוש אספלט, הרחבת כבישים ועוד.

 

נתנו פה את עניין כביש 6, ואכן כביש 6 זהו כביש שאכן אנשים נוסעים עליו במהירויות גבוהות מאוד. ויצא לי ליסוע שמה ערב אחד 100 ורכבים פשוט עקפו אותי במהירויות עצומות, גם לחלק שהייתי על 130 ומעט צפונה בנתיב השמאלי רכבים מקילומטר וחצי היבהבו לי עם האורות בלעבור נתיב ואז עקפו אותי ותוך כ-5-10 שניות נעלמו לי מהראות.

 

ועכשיו אתיחס לתאונות חוצה ישראל בלבד :זה כביש עם אספלט איכותי וחדש יחסית ובו ספציפי מרבית התאונות שהיו הם של טעויות נהג של הירדמות על ההגה (כי זה כבש ישר ומשעמם) ועוד סיבה שהיא גורם נהג נתו והיא צמיגים.

נהגים רבים בארצנו נוהגים עם לחץ אוויר לא תקין בצמיגים מה שגורם להתחממות של הצמיג ולמי שזוכר את 2 התאונות הראשונות בכביש זה מיד עם פתיחתו, זאת הייתה הסיבה פיצוץ של הצמיג עקב התחממות כי נסעו זמן רב במהירות גבוהה, כמו כן יש צמיגים שעמידים עד מהירות מסויימת וכן הנהג עבר את מהירות זו.

 

זאת סיבה שאני מאמין שלא רבים חשבו עלייה אך במדינה שמאשרת מכירה של צמיגים סינים עם איכות תוצרת של בלון יום הולדת שלא יתפלאו , חלק מהתאונות זה גם הצמיגים שאשרים למכור בארץ שאחיזתם לא תמיד ברמה טובה.

 

אני "מסכים" - "הגורם האנושי" הוא הגורם העקרי לתאונות אך לא במובן שהמשטרה מדברת אליו, אלא במובן הבא :

 

אם מפרקים את הגורם האנושי לכמה קבוצות אנוש :

 

1) הנהגים שנוהגים לפעמים לא לפי תנאי הדרך, לא כפי שרכבם מסוגל, לא מתרכזים בנהיגה, חלקם נרדמים, או אלה שממש משתוללים עד אובדן שליטה על רכבם. וברוב המקרים עדיין לא רק הם זה הגורם היחידי לתאונה אלה אחד מני כמה.

 

2) מע"ץ - הרי מע"ץ עד כמה שידוע לי הם לא רובוטים או מחשבים הם בני אדם כמוני כמוכם, הם המקבלי החלטות לגבי תכנון ובניית כבישים/צמתים/מחלפים, ועו ועוד.

 

3) הממשלה שלא מוכנה לפתוח את העיניים ולהבין שהגוף שאחראי על כבישי הארץ הם גוף של אנשים שכניראה אכפת להם מהמשכורת שהם יקבלו ולא על הכביש שעליו הם ומשפחותיהם ובני עמם ינהגו עליו, וזה שהם עושים עבודה לקויה ולפעמים אף מסוכנת ברמה גבוה מאוד.

 

4) משטרת ישראל שעדיין מקשיבה לשטויות שהממשלה מכתיבה לה ועדיין עומדת בכבישים המהירים ומחכה לנהגים שנוסעים מהר אבל בכביש תקין ויחסית"בבטחה", מאשר לעמוד בכבישים הלא תקינים עם האספלט הגרוע או עם הראות הנמוכה או שילוט/ סימוני כביש לא תקינים ורק להראות נוכחות וכבר היא תפחית בקצת את התאונות שכן נהגים ידעו שיש נוכחות משטרה וינסו להימנע מדו"ח מהירות וכו'. וכן תשנה את תפיסת הראש שלה ותבין שאחוז לא קטן מהתאונות זה לא אשמת הנהג אלה גורמים רבים אחרים שמסביב, שעיקרו תכנון כבישים/צמתים/כיכרות/ ועוד ועוד.

 

אז כן הגורם האנושי הוא הגורם המכריע לתאונות אך, פעם נכנסתם לעומק איזה אחד מהגורמים האנושיים שצוינו למעלה הם אלה שאחראים לכל ?

 

אולי זהו שילוב של כולם.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...