Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך רכב חדש עם מנוע 3.5 ליטר מוגבל ל170 קמ"ש? מליבו 2008


djyakini
שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שנאמר פעם בטופ-גיר על ההגבלה ל 250 קמ"ש שיש לגרמניות אפשר להגיד גם במצב הזה, המנוע והגיר אולי מסוגלים להגיע למהירות גבוהה יותר אך זה מצריך תמיכה של שאר המכלולים.

צריך צמיגים יותר עמידים, בולמים ובלמים מחוזקים ועוד אלף ואחד דברים שהיו בנויים לעומסים במהירויות גבוהות יותר,

כל אלו היו מייקרים את מחיר היצור של הרכב ולכן יש לעשות פשרות.

 

הפשרה של המאליבו היא 170 קמ"ש, מהירות סבירה ביותר לרכב בלי יומרות ספורטיביות.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז זהו, שרק בגלל זה רשמתי. הוא מגיע למהירות הזאת ועדיין יש לו כח להביא.

 

מאיפה יגיע הכח הזה? שמת לב על כמה הסל"ד כשאתה במהירות הזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה סתם מתווכח. האוטו בהילוך שלישי כבר עומד על 150+ בקלילות (בסוף ההילוך). אז אתה תגיד לי אם הוא יכול או לא? (מה גם שלי יש את הרכב הזה, ויש לי "קצת" יותר נסיון ממך לגביו).

בכל מקרה, שוב אני חוזר ואומר, זו רק הגבלה אלקטרונית. לא צריך להתרגש מכאלה דברים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר פעם בטופ-גיר על ההגבלה ל 250 קמ"ש שיש לגרמניות אפשר להגיד גם במצב הזה, המנוע והגיר אולי מסוגלים להגיע למהירות גבוהה יותר אך זה מצריך תמיכה של שאר המכלולים.

צריך צמיגים יותר עמידים, בולמים ובלמים מחוזקים ועוד אלף ואחד דברים שהיו בנויים לעומסים במהירויות גבוהות יותר,

כל אלו היו מייקרים את מחיר היצור של הרכב ולכן יש לעשות פשרות.

 

הפשרה של המאליבו היא 170 קמ"ש, מהירות סבירה ביותר לרכב בלי יומרות ספורטיביות.

 

התשובה הכי הגיונית שראיתי עד כה. אך בכל זאת, מאכזב לדעתי לקונים מסוימים של הרכב לראות שקורולה ליסניג סוגרת יותר מהם.

 

לגבי הסל"ד - אצלי בדגם 98 הסל"ד עומד על כ1700 במהירות 100 קמ"ש, ככה שלא נראה לי שהמנוע לא מסוגל לעבור 170..

זה רק יותר מחדד את התשובה של yairba.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה הכי הגיונית שראיתי עד כה. אך בכל זאת, מאכזב לדעתי לקונים מסוימים של הרכב לראות שקורולה ליסניג סוגרת יותר מהם.

 

לגבי הסל"ד - אצלי בדגם 98 הסל"ד עומד על כ1700 במהירות 100 קמ"ש, ככה שלא נראה לי שהמנוע לא מסוגל לעבור 170..

זה רק יותר מחדד את התשובה של yairba.

הסל"ד לא נוגע לרכב שלך,הם איכשהוא הכניסו למשוואה גם מאזדה 2.

 

ממש לא,בן אדם בוגר לא מסתכל על זה.

 

בן אדם בוגר יגיד אני מגיע הרבה יותר מהר עד 170 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסוגלת או לא, את אף אחד זה לא מעניין !

וכן, גם אני אומר, איפה לעזאזל בארץ הזאת, אתם רוצים להגיע למהירות כזאת ?

כולכם מטורפים. או שתלכו למנחת נטוש או שטוסו לאוטובאן.

אני לא הייתי רוצה להתקע בשולי כביש מהיר כשאתה תאבד את השליטה על העגלה שלך

בגלל שועל שקפץ פתאום לכביש, ותתנגש בי.

ואני בטוח שגם אתה לא היית רוצה, אם המצב היה הפוך.

 

התגובה לא מתייחסת לבנאדם ספציפי, אלא לכל מי שמעודד את הקרקס הזה.

תתעוררו כבר, תראו מה המצב בכבישים, כמה כבר אפשר להגיד "לי זה לא יקרה" ?

 

איפה? ממש לא בעיה.

סע ביום שישי או ביום שבת בבוקר, וכמעט בכל כביש ראשי (כביש 4, כביש 1,כביש 2, שלא נדבר על כביש 6) אפשר להגיע יופי טופי ל170 ולנסוע במהירות כזאת למרחק ארוך בלי להפריע לאף אחד ומבלי לסכן אף אחד.

שאני עולה על כביש 6 שאני נוסע על 120 קמ"ש אני מרגיש שאני זוחל..

 

מתי כבר תבינו, מהירות לא הורגת, אנשים הורגים.

אחוז הנפגעים בגלל מהירות הוא כלכך זניח שרק התעשייה שנובעת מתוך זה היא זאת המרוויחה.

מי שנוסע 70 בנתיב השמאלי הוא יכול לגרום ליותר נזק מאשר מישהו על 160 קמ"ש.

עבריינים זה מי שעובר צומת באדום, מי שלא עוצר בתמרור עצור, מי שעוקף בקו הפרדה רצוף, מי שלא נותן זכות קדימה, מי שפונה לא בנתיב המתאים, מי שלא שומר מרחק, מי שלא מאותת ועדיין פונה, מי שעוקף מימין.

ההגבלות של המהירות המקסימלית בישראל היא ארכאית ומזמן הייתה אמורה להשתנות.

המקום היחידי בו מהירות היא יכולה להיות מסוכנת זה בקרבת גנים ובתי ספר בשעות הפעילות שלהם.

 

אני לא חזק בסטטיסטיקות אבל כל הרכבים החדשים שנהגתי עליהם(והמבחר ענק) כולם ככולם יכולים לנסוע 170+ וללא כל קושי.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו טוב:

האודי שהייתה לי 1.8 125 כ"ס ידני, ביקרה במקומות האלה בלי מאמץ מיוחד.

הרכב הנוכחי שלי 2.5 208 כ"ס משייט במהירות כזו בנינוחות מופתית.

 

אתה רוצה להגיד לי שהשברולט לא מסוגלת להרבה יותר מ- 170 קמ"ש? :shock:

 

dorki, לדעתי הוא התכוון שהמאזדה 2 לא מסוגלת להרבה יותר מה168 קמ"ש אליהם היא מגיעה (וגם אני חושב ככה).

 

ובכל מקרה - אתה עושים עניין משטויות...

יותר מ90 אחוז מהאנשים שקונים רכב, בטח שכזה, לא מסתכלים בכלל על המהירות הסופית.

זה לא משנה להם אם הרכב מגיע ל170, 190 או 210. הרי סביר להניח שגם ככה הם לא יגיעו למהירות הזאת.

 

האנשים שזה כן מעניין אותם, סביר להניח שמלכתחילה לא יכנסו לסוכנות של שברולט (אלה אם הם רוצים לברר על הזמנה של קורבט).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתווכח סתם, תאמין לי רכב קטן עם מנוע 1.5 לא צריך מגבלה אלקטרונית והוא לא יעבור את ה 175

אופל אסטרה 1.4 שנת 93 ששוקלת הרבה יותר מגיעה למהירות הזו...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

YARIBA צודק, הרכב מוגבל אלקטרונית בגלל המכלולים, בגלל חוקים אמריקאים ובעיקר כדי לחסוך.

 

צמיגים שמוגבלים ל 170 קמ"ש זולים יותר וכך גם מכלולים אחרים הקשורים לברקסים.

 

הטעות של היבואן היא בפרסום ההגבלה, זה גורם למר. ישראלי לחשוב שזה קצה גבול היכולת של הרכב הזה. אמנם הרכב מסוגל ליותר, אני מניח שבאזור ה 200+ אבל המאליבו כמו אמריקאיות אחרות לא התברכה ביציבות והיכולת "להרגיש" את הכביש ולכן היא מסוכנת במהירויות שמעל 150 קמ"ש.

 

הרכב שלי, גרמני, מוגבל ל 250 קמ"ש (לא ניסיתי) אבל כשהחלפתי 4 צמיגים ראיתי את הבדלי המחיר בין צמיגים של עד 190 קמ"ש, עד 220 קמ"ש ועד 250 ויותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

, לדעתי הוא התכוון שהמאזדה 2 לא מסוגלת להרבה יותר מה168 קמ"ש אליהם היא מגיעה (וגם אני חושב ככה).

 

אולי אתה צודק, עיינתי בשרשור שוב ואכן ניתן להבין את ההודעה בשני אופנים.

 

אופל אסטרה 1.4 שנת 93 ששוקלת הרבה יותר מגיעה למהירות הזו...

 

לדעתי אין קשר בין משקל הרכב למהירות הסופית שלו.

המשקל ישפיע על הזמן שייקח לרכב להגיע לשם.

 

המהירות הסופית מתקבלת בנקודת השוויון בין הנתונים הבאים:

הספק השיא של המנוע = התנגדות האוויר במהירות הסופית + הפסדי החיכוך של המיכלולים המיכניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אתמול הזמנתי מליבו. רציתי להזמין שלשום כבר כשהתיישבתי בתוכו ואיש המכירות של UMI אמר לי שהמנוע כבר פועל (מרחוק).

אחרי סיבוב לאשדוד וחזרה לאיז"ת ראשל"צ הייתה לי השואה טובה לקאמרי V6 שלי בניגריה (לא לפטרול האמריקאי). אין השואה. עוד לפני שמגיעים למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorki, לדעתי הוא התכוון שהמאזדה 2 לא מסוגלת להרבה יותר מה168 קמ"ש אליהם היא מגיעה (וגם אני חושב ככה).

 

ובכל מקרה - אתה עושים עניין משטויות...

יותר מ90 אחוז מהאנשים שקונים רכב, בטח שכזה, לא מסתכלים בכלל על המהירות הסופית.

זה לא משנה להם אם הרכב מגיע ל170, 190 או 210. הרי סביר להניח שגם ככה הם לא יגיעו למהירות הזאת.

 

האנשים שזה כן מעניין אותם, סביר להניח שמלכתחילה לא יכנסו לסוכנות של שברולט (אלה אם הם רוצים לברר על הזמנה של קורבט).

 

רוב הקונים לא מבקשים את גראף ההספק . רוב היבואנים לא מציגים אם לא מבקשים. מה שחשוב זה ההספק בסל"ד שלפי הרגלי הנהיגה של כל אחד . לא מקסימום ההספק-מומנט ב 6200 או סל"ד לא רלבנטי אחר בו אורך חיי המנוע הם בערך 9 שעות. לי למשל, מעל ל 3000 לא רלבנטי. והתמונה משתנה לגמרי בין אוטו שנחשב "חזק" לנחשב "חלש" אם בודקים הספק ב 2500 , לא בסל"ד אופנועים איטלקיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשברולט מאליבו יש ביצועים מצויינים ולמהירות המירבית המוגבלת אלקארונית אין קשר לתאוצה או לתאוצות הביניים.

גם אם המהירות מוגבלת ל 170 קמ"ש זה לא ממש נורא, גם כך האפשרויות לנהוג מהר יותר מצומצות להפליא, ובמקרה שניתפסים נוסעים הרבה זמן באוטובוסים.

ולידיעת כל אלו שקוראים לשמירת החוק "צדקנים", ברוב מדינות אירופה המהירות מוגבלת להרבה פחות מזה, ובמקרה וניתפסים הקנסות כבדים מאד ויכולים להגיע ל 1000 יורו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...