Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 CC - נקודות חשובות לבדיקה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שעה של קריאה בפורום על הרכב הנ"ל , אני די מרוצה , הוא עונה על כל הדרישות סה"כ.

 

 

אבל עדיין יש לי 2 חששות .

 

1) ראית בכמה דיונים שהרכב קטן מדי , ואני ממש לא קטן , אני בגובהה של 2.00 מטר ודי רחב , עד כמה זה בעייתי ?

 

2) בעיות בגג החשמלי ,הרבה כתבו לבדוק טוב את הגג , אבל לא רשמו איך..?

 

בגדול זה 2 השאלות , אבל כמו הכותרת ,אי ישמח לדעתך עוד דברים חשובים שצריך לבדוק לפני הקנייה של 206 CC (ספציפים לדגם ,לא כללים)

 

תודה מראש

פורסם

מהיכרות עם הדגם ומתיאור מידותיך הרכב פשוט לא מתאים לך ,חבל על הזמן.

צריך שהבן אדם יהיה קומפקטי (עד 1.85 בחניקה וכמובן שלא עב כרס כי אז זה שיושב ליד יסבול מאוד...).

אם אתה נעול על הרכב, כדאי להתמקד בהיסטוריית תאונות ,בעיות מתלים,מחשב כריות אוויר (כל אלו כבר הספיקו ללכת לרכב דומה של הבוס שלי שנת 2003 עוד לא עבר 60,000 ק"מ).

הרכב יחסית שתיין דלק למשפחתיות סטנדרטיות בנפח 1600 כי צריך ללחוץ על דוושת הגז באגרסיביות מסויימת כדי שהרכב יואיל בטובו להאיץ (מניסיון שאני נהגתי על ההגה ולא רגיל לדבר כזה אפילו לא באפלאוז 97 שלי, שאולי נחשבת ליגה ג' מול הCC).

ד"א היה כאן לא מזמן שרשור דומה,ערוך חיפוש בתחתית העמוד בוודאי יש מידע נוסף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בעייה עיקרית זה הגיר...

 

קח רק רכב עם ספר טיפולים מלא ושהרכב טופל בחברה , ואז תקבל את הידע המלא על הרכב.

תעיף מבט בספר ותראה עם כמות התקלות מתאימה לשנה.

הוצאתי ספר טיפולים ל רכב עם 26,000 (206CC) , ולא האמנתי למראה עיני , כל חודש מוסך.

 

ד"א

מה זה רשרוש בגיר (יצא בבדיקה)

פורסם

מנסיון אישי שלי, הגיר האוטומטי הוא קטסטרופה, והמתלים האחוריים מתעייפים במהירות (לאחר 25,000 ק"מ).

אל תחפש נישה ספורטיבית ברכב-אין, הנאה מרכב קבריולט-יש.

זה נכון

פורסם

לא מתאים לאדם במידותך , בקשר לגג לרוב מקרים של נזילות שמן.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...