Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבלמים המקוריים של הלאון נחשבים מעולים. לדעתי נסה להשיג את הקליפרים המקוריים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי,צ'מפיון טועים בדיאגנוזה.

חיישן מהירות הגלגל לא נמצא על צלחת הבלימה,ואינו מושפע מקוטרה,להפך,אם הABS מתערב,סימן שהוא מזהה גלגל על סף נעילה,ולא על בלמים שלא מצליחים לספק בלימה נאותה.

ותאמין לי,לא היית בכל המוסכים שאני מכיר.

לדעתי הבעיה ברכב שלך שונה ואתה סתם מתרוצץ.

אורן

פורסם

כן אני יודע שהבלמים המקוריים מצויינים חשבתי אבל להשתדרג קצת אולי באמת אחרי כל ההמלצות פה אני אלך כבר על המקורי קודם צריך למצוא כי חבל לשלם 5 וחצי אלף בארץ כשאפשר להביא באותו הסכום משהו ברמה מחו"ל.

ובקשר למוסכים ת'אמת יכול להיות פשוט עברתי כבר בכל כך הרבה אם יש לך מוסך טוב שאתה ממליץ עליו אני אשמח שתגיד לי אולי ננסה כי כבר התייאשתי מכל הסיפורים שכל מוסך מספר לי וכל פעם אני מחליף משהו וזה לא זה והבעיות האלה לא נפתרות.

פורסם

בהחלט יש המלצה, גש למוסך רון ברחוב המסגר, אין (לעניות דעתי) כתובת יותר מקצועית ממנו !

 

רק לידע כללי, הוא מתמחה ברכבי VAG אולם הוא אינו מורשה צמפיון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ת'אמת לא משנה לי מורשה או לא מורשה אני בהחלט אנסה ללכת אליו עוד בערך שבועיים היום אבא שלי אמר לי שהוא קנה לי קיט ברקסים שכחתי ת'חברה אבל מאוד טובה.

אני אלך עם זה למוסך רון שיתקינו לי את זה ועל הדרך יעשה עוד כמה בדיקות לרכב ונראה אולי אני סוף סוף אמצא מוסך שאני אלך לשם ואצא כל פעם בראש שקט

×
×
  • תוכן חדש...