Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ותודה מראש,

 

אני יודע שזה עוד ט'רד בנושא מוכר אבל אף אחד מהמאות חיפושים שעשיתי לא עונה

על הצרכים שלי וגם שיש הרבה אנשים מתוסבכים עם בקשות שונות ומשונות (אני כנראה אחד מהם).

 

מחפש רכב קטן, נסיעות בין עירוניות (50 ק"מ ביום), צריכה זולה, נוח, אוטומטית(פקקים ביום יום)

והכי חשוב, קטן וחמוד(בקשה של חברתי לחיים).

 

מעבר להמלצות הכלליות יש לי כמה שאלות:

קליאו - מה ההבדל בתפקוד הרכב בין נפחי מנוע 1400 ל-1600, השוק של ה-1600 נמוך יחסית

ל-1400, מדוע ומה מומלץ ?

פונטו ספייס - הבנתי על פי חברי הפורום שהרכב מאוד מומלץ אך בניסוח מעודן גם שאר הרכבים בסדר.

פשוט זה מקשה על החיפוש, אז השאלה היא עד כמה שווה להיות סבלני ?

פולו - על פי "השמועות" צריכת דלק ואחזקה יקרים, האם זה נכון ?

איביזה - אותן שמועות כמו על הפולו, אני חייב לומר שנתקלתי במעט נושאים על רכב זה. מה ההמלצות ?

 

כמובן שאם יש רכבים נוספים מומלצים שלא ציינתי (שרייד, סיריון, אטוס) אשמח לשמוע המלצות נוספות .

 

תודה תודה תודה...

פורסם

הי,

אתה לא חייב להתמקד רק בדגם אחד- אתה יכול בהחלט לחפש שניים או שלושה דגמים ולבחור את הראשון שמצבו הכי טוב.

אני הייתי יורד מהאביזה האוטמאטית והולך לכיוון הספייס.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

את האטוס והשרייד אתה יכול להוריד מהרשימה לדעתי. הם נחותות משמעותית משאר האופציות שציינת.

 

מהרשימה שציינת הפונטו מנצחת לדעתי, חסכונית, נוחה, אמינה בצורה סבירה ולא יקרה לאחזקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רק אל תתקרב לקליאו אוטומטית תעשה לעצמך טובה.

מנסיוני המר.

אולי לידנית דווקא כן.

HU: pioneer 5050UB, AMP: crunch 900.4p COMP: morel tempo6 SUB: MB Quart 252DWI

בוריס: סוזוקי בלנו שנת 2000

פורסם

או קיי קיבלתי את ההמלצות ואני שם דגש חזק על פונטו ספייס כשאם אמצה קליאו "מציאה" אקח אותה.

 

היום נתקלתי בפונטו ספייס 2001 יד ראשונה 52000 קמ' אדרבה מסוכנות בשם Buy&Drive.

מישהו שמע עליהם ? האם הם אמינים ? האם אפשר לסמוך על נתוני הרכב ולרוץ לחטוף את המציאה הזו או

לברוח מהסוכנות הזו ?

×
×
  • תוכן חדש...