Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה איתך - אבל שאני מזמין רכב בליסינג אני לא מצפה שלא יהיו לו אבזרי בטיחות הכרחיים כמו ISOFIX

מה שהכרחי לי בתור אבא לא הכרחי לך בתור אחד בלי ילדים...

אין סיבה בעולם שחברת ליסינג תזמין משהו שהוא "אקסטרא" במפרט הרכב או אופציה מהיצרן כפי שהיא מוצגת ללקוח פרטי בזמן רכישת הרכב.

ולכן לדעתי העלות הנוספת-כי לא הזמינו את זה בעת הרכישה.

מי שאומר שזה ללא תשלום מתכוון בעת רכישת הרכב ולא אחרי -- תדייקו בדבריכם או שתביאו הוכחות אחרות.

עד עכשיו יבואני פורד הם החברה היחידה שבחרה לא לשים את העוגנים כסטנדרט -חוצפה גדולה יותר מהורדת כריות האוויר ורמת הבטיחות של הטויוטה רק כדי להכניס אותה לדרגת הליסינג ...

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא יודע מה איתך - אבל שאני מזמין רכב בליסינג אני לא מצפה שלא יהיו לו אבזרי בטיחות הכרחיים כמו ISOFIX

מה שהכרחי לי בתור אבא לא הכרחי לך בתור אחד בלי ילדים...

אין סיבה בעולם שחברת ליסינג תזמין משהו שהוא "אקסטרא" במפרט הרכב או אופציה מהיצרן כפי שהיא מוצגת ללקוח פרטי בזמן רכישת הרכב.

ולכן לדעתי העלות הנוספת-כי לא הזמינו את זה בעת הרכישה.

מי שאומר שזה ללא תשלום מתכוון בעת רכישת הרכב ולא אחרי -- תדייקו בדבריכם או שתביאו הוכחות אחרות.

עד עכשיו יבואני פורד הם החברה היחידה שבחרה לא לשים את העוגנים כסטנדרט -חוצפה גדולה יותר מהורדת כריות האוויר ורמת הבטיחות של הטויוטה רק כדי להכניס אותה לדרגת הליסינג ...

 

אדייק בדברי-ללא תשלום במעמד רכישת/הזמנת הרכב.

זה שחברת הליסינג שלך חוסכת לא הופכת את היבואן לנבזי.

 

ואני לא מבין איך אתה בכלל משווה "הורדת" כריות אויר ללא לשים איזופיקס כסטנדרט,

הגזמת קצת לא?

פורסם

שאלה צדדית - אתם מזכירים פה "כסאות איזופיקס".

לי יש אלפא אומגה עלית EPP, ויש לו אפשרות עיגון איזופיקס עם מעין חגורות (בסגנון חגורת בטיחות) שבקצה שלהן יש מעין שאקל שאינ מבין שמתחבר לנקודות עיגון ברכב.

 

זה מה שיש גם אצלכם ? או שב"כסאות איזופיקס" אין את החגורה אלא הכסא ישר מתלבש על העיגונים ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

החגורה היא הגירסה האמריקאית של הISOFIX והיא נקראת LATCH (כמה מקורי..) היא יכולה להתחבר לחיבורי הISOFIX התחתונים.

הISOFIX בגירסתו האירופאית הוא רגליות קשיחות בבסיס כיסא ברטיחות המתחברות לשתי לולאותהISOFIX בבסיס מושב הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...