Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קח מר STUDENT - תקרא קצת תחכים:

http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/8d10ec8d-9ab2-4b0f-9cd9-8e8bee3fbfa9/full-focus-on-families-with-four-star-child-result.aspx

 

"מתוך המאמר: Euro NCAP believes that ISOFIX is the only solution that can reduce the level of misuse and offer an optimal level of protection. Fortunately, we see more and more manufacturers offering this solution as standard on their vehicles. It is up to consumers to make this safer choice.’

 

 

כחלק מהבדיקה: http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/cec92835-f082-4bd4-b4a3-2958ec66cbee/child-protection.aspx

והנה המבחן של הפוקוס - http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx

פורסם
זה סטנדרט שבלעדיו אתה לא מקבל 5 כוכבי בטיחות (והוא מתכוון ל- ISOFIX...הערה של סטודנט) כי חלק מהבטיחות היא של ילדים שנוסעים מאחור..

קח מר STUDENT - תקרא קצת תחכים:

http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/8d10ec8d-9ab2-4b0f-9cd9-8e8bee3fbfa9/full-focus-on-families-with-four-star-child-result.aspx

"מתוך המאמר: Euro NCAP believes that ISOFIX is the only solution that can reduce the level of misuse and offer an optimal level of protection. Fortunately, we see more and more manufacturers offering this solution as standard on their vehicles. It is up to consumers to make this safer choice.’

ואלו רכבים עם רק 4 כוכבי בטיחות..

אין שום חובה או שום דרישה שכדי שרכב יקבל 5 כוכבים אז הוא צריך להיות מצוייד ב- ISOFIX. אין!.

 

 

 

 

עכשיו תסביר לי אתה ROYCO:

 

איך בדיוק הציטוט השני שלך (שלקוח מאתר של ENCAP) מסביר את הקביעה שלך שכדי לקבל 5 כוכבים צריך (/חובה) עוגני ISOFIX לכיסאות הילדים. אני שוב חוזר ואומר: אין שום דרישה לעוגני ISOFIX ברכב כדי לקבל 5 כוכבים בטיחות ב- Euro-NCAP. בדוק.

אם יש עוגני ISOFIX הארגון מעדיף להשתמש בכיסאות מתאימים. מצד שני תראה מבחנים שבכוונה שמו כיסא אחד ISOFIX וכיסא שני "רגיל" ומדגישים ששני הכיסאות הגנו בצורה טובה על "הילדים".

מתברר שאתה כנראה מדבר על כוכבי הגנה על ילדים! נכון? (שיצביעו אלו פה שהבינו את זה). זה ניקוד שכמעט ולא מתייחסים אליו כי מספיק שתשתמש בכיסא ילדים חרא (ולא חסרים כאלה) אז כל הניקוד לא שווה כלום.

 

 

אני שוב חוזר - כל הכבוד לך (בכנות) שקנית כיסאות ISOFIX כי לרוב הם יותר בטוחים מאותו דגם "רגיל". אבל תגיד לי - מה מנע ממך לברר מראש אם לפוקוס שתקבל יש או אין ISOFIX או לברר כמה יעלה להוסיף אותם במוסך מורשה של דלק מוטורס ?

 

 

ועדיין - בחיים אני לא אחבר כיסא בטיחות של ילדים שלי לרכב עם איזשהו מתאם שמי יודע ייצר אותו ("חתיכת בד") ובאיזה סטנדרט. אך ורק מתאמים שמוטבע עליהם חותמת של יצרן רכב מוכר. ההבדל במחיר שולי. בדוק.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אם אני זוכר נכון,אפילו ביונדאי אקסנט החדשה יש ISOFIX כסטנדרט.

אז אני מאמין שבפוקוס גם צריך להיות. אם אין אני ממליץ לך לפנות ליבואן ולציין בפניו שבספר הרכב נכתב שאיגונים אלו קיימים ובפועל הם אינם.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

לגבי ISOFIX ברכבים חדשים:

 

בזה דווקא טעיתי! :oops:

 

מסריקה מהירה: יונדאי i30, רנו מגאן, פולקסווגן גולף וג'טה ואפילו מאזדה 3 (?!) יש להם עוגני ISOFIX סטנדרטיים.

הפוקוס לפיכך נמצאת דווקא במיעוט.

 

ולמרות זאת - במפרט של הפוקוס זה לא רשום. בספר הרכב זה רשום. אני לא חושב שיש פה קייס לטענות. הרי תמיד בספר הרכב מופיעות פונקציות או תכונות שאין בישראל.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

בקשר ל5 כוכבי בטיחות : אני בטוח שגרסת הליסינג לא נבחנה....

 

בקשר לאיכות ההרכבה, אתמול ביליתי יום שלם בנהיגה בפוקוס 2008 (לפני המתיחת פנים) ,

ולפי המראה והמגע הזול של כל החלקים הפנימיים ברכב הזה , והכסאות הזוועתיים, הרכב בהחלט דרש מתיחת פנים

ואני שמח לשמוע שחל שיפור.

 

(אני בכלל לא מדבר על זה שהרכב הזה לא זז , אבל זה לא חוכמה כשאתה נוהג ביום יום ברכב חזק יותר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בקשר ל5 כוכבי בטיחות : אני בטוח שגרסת הליסינג לא נבחנה....

 

למה לא ?

זו דווקא בדיוק הגירסה שנבחנה.

 

 

כיום יש גם ESP סטנדרטי וכאמור לארץ לא מביאים עוגני ISOFIX לכיסאות ילדים דבר שלא משפיע על ציון הרכב בהגנה על מבוגרים, הציון שלרוב מתייחסים אליו בדיונים.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אותי מטרידה העובדה שבכלל אין הכנה - זה לא שאתה מזיז את המושב ורואה חור שחסרה לו אוזן\עוגן שמתחברת בבורג.

פשוט אין - חוץ מחיבורי החגורות אין שום הכנה-כלומר גם היצרן לא יוכל לחבר לי עוגנים כאלה בשום צורה...

לגבי השאלה שלך מה הפריע לי לבדוק לפני ה"קניה" - יצאתי מנקודת הנחה שיש לכל הרכבים וגם הסתכלתי באתר EURONCAP - כמו שאמרתי לי זה ידוע כסטנדרט ולכן לא היה צורך להתעכב על זה-טעיתי ובגלל זה פירסמתי את השרשור -שכולם יידעו.

מה שכן יעזור זה אם אנשים אחרים ייבדקו אצלם וידווחו - אולי זה רק המשלוח החדש (אוגוסט 08) עם הבעייה? אולי נעשה עצומה ליבואן במקרה כזה ונדרוש התקנה.

פורסם
סך הכל זה אוטו איכותי. מהנה לנהיגה (למרות חולשת המנוע) ובלי ספק אחת מהמשפחתיות המובילות כיום בארץ

 

לכל הפורד פוקוס II יש בעיה סדרתית במצערת האלקטרונית שעד היום לא נפתרה. יש אפילו ריקול לגבי החלפת חיישן מצב מצערת, אך אפילו רכבים בהם זה בוצע חוזרים שנית. במתיחת הפנים האחרונה בוצע שינוי ושיפור של המצערת, אך עדיין הבעיה לא נפתרה והיא קיימת אפילו בדגמים החדשים 2008.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
לכל הפורד פוקוס II יש בעיה סדרתית במצערת האלקטרונית שעד היום לא נפתרה........

 

מה הבעיה ? במה היא מתבטאת ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
מה הבעיה ? במה היא מתבטאת ?

 

יש חוסר תיאום בין דוושת הגז לבין המצערת. הרי אין שם כבל. כאשר יש תקלה בתקשורת המצערת נכנסת למצב פעולה חירום ואיננה מאפשרת העצה מעבר ל-40 קמ''ש.

 

לצורך הטיפול בתקלה יש RECALL של פורד בישראל ומחליפים את חיישן מצב מצערת, אך בפועל אפילו רכבים שהחליפו להם את החיישן חוזרים עם אותה התקלה. עד עכשיו אין תשובה חד משמעית מהיצרן כיצד לטפל בתקלה נ''ל באופן סופי.

 

במתיחת הפנים האחרונה פורד ביצעו שינוי במצערת ואף הקטינו מספר חיישנים במערכת, אך התקלה עדיין חוזרת על עצמה אפילו ברכבים לאחר מתיחת הפנים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

עניין זה מוכר . פוקוס דור 2 הנכנס לטיפול שגרתי במוסך מורשה או כל בעיה אחרת , באופן אוט' מחליפים את חיישן מצב המצערת+ צמת חוטים השייכת לחיישן עצמו וחיבורים למזרקי הדלק ומבצעים עדכון תוכנה מחדש.

עד כמה שאני יודע אין תלונות לאחר ביצוע פעולה זו, אבל יתכנו חריגים.

פורסם
אותי מטרידה העובדה שבכלל אין הכנה - זה לא שאתה מזיז את המושב ורואה חור שחסרה לו אוזן\עוגן שמתחברת בבורג.

פשוט אין - חוץ מחיבורי החגורות אין שום הכנה-כלומר גם היצרן לא יוכל לחבר לי עוגנים כאלה בשום צורה...

 

 

אם אני זוכר נכון מהמגאן שלי, העוגנים פשוט מרותכים למקום, ולא צריך שום הכנה. או שמרתכים אותם או שלא. אני אסתכל יותר מאוחר כדי לוודא.

"ai motoare capul doare"

פורסם

מסתבר שטעיתי, ועוגני ה ISOFIX לא מרותכים (מה שמרותך שם זה משהו אחר). עוגני ה ISOFIX מבצבצים מתחתית המשענות, כמו שניתן לראות בתמונות. מצטער על האיכות, התאורה לא היתה טובה. אם יש עניין, אני אצלם מחר בבוקר כשיהיה אור.

IMG_1493.jpg

IMG_1491ee.jpg

"ai motoare capul doare"

פורסם

לא עם הגרזן...

כשהתעניינתי לגבי פוקוס אמרו לי שניתן לבקש ובחברה יתקינו. נשמע לי חשוד, זה נראה לי מודבק (למי שזוכר עוד מאיפה זה לקוח...).

גם אנו נרכוש כסא ISOFIX (לגולף שלנו). נכון שאין הרבה, נכון שזה עולה בין 1500-2000, אבל אחרי שראית את זה מתלבש על העוגנים, אתה לא תקנה שום דבר אחר. מקסימום תפרוס את הקניה לעוד כמה תשלומים. ואני מתכוון לכסא עם תופסני ISOFIX מקוריים ולא כאלה שמחוברים לחגורה. זה אולי עדיף מכלום, אבל נראה לי מודבק ;-)

לצערי לא מוכרים בישראל את הכסאות הטובים בעולם של רומר, אלא רק בצ'מפיון במחיר מבצע של 3800 ש"ח...

 

אגב, לטעמי הפוקוס נראית ומרגישה מצועצעת מבפנים (מי אמר וידאו משנות ה- 80?)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...