Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברת פורד העולמית ונציגתה בארץ דלק מוטורס, מספקות ללא תשלום איגוני איזופיקס מקוריים לכל דורש.

לקוחות פרטיים רק צרכים לבקש בשלב ההזמנה, והקיט המקורי יותקן בארץ ללא חיוב.

לגבי לקוחות ליסינג אני לא יודע, פנה לקצין הבטיחות שלך ובקש ממנו שיפנה לפורד ויתקין לך.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברת פורד העולמית ונציגתה בארץ דלק מוטורס, מספקות ללא תשלום איגוני איזופיקס מקוריים לכל דורש.

לקוחות פרטיים רק צרכים לבקש בשלב ההזמנה, והקיט המקורי יותקן בארץ ללא חיוב.

לגבי לקוחות ליסינג אני לא יודע, פנה לקצין הבטיחות שלך ובקש ממנו שיפנה לפורד ויתקין לך.

מאיפה הידע הזה והאם הוא מבוסס?

אם כן אשמח אם תשלח לי טלפון של נציג שאוכל לדבר איתו

תודה

פורסם
מאיפה הידע הזה והאם הוא מבוסס?

אם כן אשמח אם תשלח לי טלפון של נציג שאוכל לדבר איתו

תודה

 

אם מבוסס, לא ידוע

מצרף את הטלפון של " דלק מוטורס " יבואני מאזדה ופורד

שירות לקוחות , בגדול הם בסדר , דבר איתם טל' 08-9139988

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

עוד נקודה למחשבה:

 

יש דעה של אורטופדים הטוענים כי ISOFIX הוא פחות בריא, כי במקרה של התנגשות תנועת הראש של התינוק היא חדה ואלימה יותר.

 

אז עד כמה באמת ה-ISOFIX חשוב?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

קודם כל תן לינק לאיזה מחקר כזה או אחר - שנחכים.

ISOFIX הוא הרמה הגבוהה ביותר כיום בבטיחות ילדים,מהסיבה הפשוטה שהאלטרנטיבות האחרות פשוט מפחידות..

הכסאות של הילדים שלי לא זזים מילימטר אחרי העיגון שלהם - כלומר אתה נותן לטכנולוגית בטיחות הכסא לעשות את העבודה שהיא אמורה לעשות - בלי פרמטרים חיצוניים שקשורים ברכב ,כמו לדוגמא האפשרות שאולי הוא לא מחובר חזק מספיק או בזווית הלא נכונה יחסית למושב.

כי בסופו של דבר חשוב להבין משהו אחד קריטי - מי שמציל את החיים של הילד שלך בזמן התאונה זה איכות הכסא ותפס החגורה שעליהם נופלים העומסים הכי גדולים!

פורסם

אם תקרא את השרשור הזה, אז תראה שישנם עוד מקומות שחסכו עליהם.

 

נראה לי שישנו הבדל לא קטן בין רמת הבטיחות של הרכב שנבחן ביורואנקפ וקיבל 5 כוכבים, לבין רמת הבטיחות של אותו הדגם - שנמכר מחוץ לשוק האירופי לילידים משתמשי הליסינג...

פורסם

אני ממליץ לקרוא את השרשור הנ"ל לכל מי שמחזיק/עומד להזמין פוקוס ליסינג. מצד שני לא ברור האם ברמות הגימור האחרות אותו מגן טמבון כן קיים או לא קיים.

פורסם

נראה לי שאתם מפספסים את המהות של השרשור.....

להוריד מגן טמבון זו סיבה מספיק טובה כנראה כדי לחסוך כסף או להכין את המכונית למכירה עתידית(חס וחלילה אני לא תומך!) ,

אבל להוריד עוגנים ששוקלים 2 גרם כל אחד ועולים 0.0001 ש"ח ? במתכוון? כדי לחסוך עלויות? :?:

פורסם

פרוטה לפרוטה מצטרפת לסכום גדול.

 

המגן לא הוסר מהרכב כיוון שהוא מעולם גם לא הותקן בו (לפי מר ברזילי).

עוד אציין, שזכור לי שהיה שרשור של מישהו שטען שאין לו בדלתות רכב הליסינג (אני לא זוכר את הדגם) את קורות המגן כנגד פגיעות צד.

 

תזכרו שב- EURONCAP בוחנים את כלי הרכב לפי מפרט הבטיחות הנמוך ביותר שנמכר בשוק האירופי. באף מקום אין שם דרישה שלא למכור מחוץ לגבולות השוק את אותם הדגמים עם מפרט בטיחות ירוד.

לכך תוסיפו את הלחץ הכבד שעל היבואנים למכור את מרכולתם לפי קבוצה 2 ופתאום תגיעו למסקנה שזה לא מיקרי.

 

משתמש הליסינג המצוי יבחין שאין לו חלון חשמלי, אבל אם אין קורת מגן מאחור - זה באמת כבר לא מעניין אף אחד...

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
חברת פורד העולמית ונציגתה בארץ דלק מוטורס, מספקות ללא תשלום איגוני איזופיקס מקוריים לכל דורש.

לקוחות פרטיים רק צרכים לבקש בשלב ההזמנה, והקיט המקורי יותקן בארץ ללא חיוב.

לגבי לקוחות ליסינג אני לא יודע, פנה לקצין הבטיחות שלך ובקש ממנו שיפנה לפורד ויתקין לך.

מקפיץ את השרשור -

ברכבי הותקנו העוגנים בעלות של 350 ש"ח והדבר נעשה דרך קצין הבטיחות.

העלות נספגה ע"י החברה שלי

פורסם

אמרת שהדלתות ברכבך מרגישות קלות בהרבה ממה שאתה זוכר בדגמים קודמים. האם גם הם היו מליסינג?



הבחור מעליך כתב משהו מפחיד על הורדת קורות המיגון בדלתות, יכול להיות שזה המצב אצלך? נראה לי שווה בדיקה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

עוד אציין, שזכור לי שהיה שרשור של מישהו שטען שאין לו בדלתות רכב הליסינג (אני לא זוכר את הדגם) את קורות המגן כנגד פגיעות צד.

 

אני טענתי את זה בזמנו, מדובר ברנו מגאן. מה שאני צריך לעשות ועדיין לא הצלחתי, זה למצוא מישהו עם רנו מגאן מודל 2008 בדגמים המאובזרים ולראות אם יש קורות בדלת. אם יש כאן מישהו כזה, הוא מוזמן לבדוק ולהעלות את התוצאות.

בגרסת הליסינג אין קורות, צריך לראות מה קורה בגרסאות האחרות.

"ai motoare capul doare"

פורסם

חיבור ISOFIX ניתן לקבל ללא תוספת תשלום בכל פוקוס שהיא

אין שום קשר בין "גרסת ליסינג" (פוקוס טרנד/טרנדX )

כסטנדרט היא לא מגיעה עם ההתקן

בודדים משתמשים בו ולכן הוא מותקן רק לפי בקשת לקוח.

 

בקרת היציבות ניתנת לביטול בכל מהירות, דווקא במגאן לא ניתן לבטלה מעל מהירות עירונית

 

נ.ב

גרסת הליסינג נמכרת גם ללקוחות פרטיים

אלו אותם רכבים לחלוטין ללא שום שינוי פרט למסגת המספר והאזעקה המותקנת


×
×
  • תוכן חדש...