Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה BOSE קצת חרגו מהתקציב שלו, לא? :wink:

 

ללוגי'טק יש מוצרים טובים בתחום, ה X230 הוא דגם מוצלח (יצרנית הדרייברים ("אלמנטים") של ל'וגיטק היא חברה מאוד מוצלחת בתחומה, בייחוד בתחום הדרייברים הקטנים).

 

לפני כמה חודשים הייתי באותה סיטואציה, אך בסוף נכנעתי לביקורות המהוללות של הקריאטייב Gigaworks T40.

 

אם הייתי צריך לעשות את אותה הקנייה היום - הייתי הולך על ה X230 בעיניים עצומות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לי את הAltec Lansing MX5021

 

סט מדהים , בזמנו עלה 1600 שקל.

 

האלטק חברה מעולה! שלא יהיה צל של ספק, הATP3 היו אגדה בזמנם אבל כיום יש כבר דגמים משופרים שלהם (מה שהציעו לך כאן)

 

MX-5021-WH.jpg

 
 

 

 
 
פורסם

לפני כשנה בדיוק קניתי את הרמקולים האלה של Altec Lansing (200$ בדיוטי פרי).

יצא וחיברתי אותם לסלון ומאז הם שם, משמשים אותי גם לשמיעת מוזיקה וגם לסרטים.

כמובן שזה לא מערכת ביתית איכותית אבל כל מי שרואה אצלי סרט או שומע מוזיקה מתרשם מהאיכות.

 

אני מניח שלמחשב מערכת כזו היא מעל ומעבר אבל אם יש לך את היכולת, זה רמקולים מצויינים.

פורסם

^^

מסכים שאלו רמקולים ברמה אבל הבעיה שפותח התרד ביקש עד 500 ש"ח, והסט שנתת מתחיל מ1200 בחנות הכי זולה.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

יש את ה- http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1848_1849&products_id=5550

או ה-Z4 של לוג'יטק. שניהם מומלצים.

 

כמו כן בתקציב של 300 +-, יש את המחליף של הATP3 שנשמע לא רע

אחרי שסידרו את הבעיה שהייתה עם הרחש הסטטי - http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1848_1849&products_id=20447

פורסם

ברמת המחירים הזו, אני לא ממליץ ללכת על לוג'יטק או קריאטיב, כיוון שהם פשוט צעצועים.

בתקציב שהקצבת, לא תוכל להגיע לסדרות המובחרות שלהם.

 

ללא שום צל של ספק, הייתי הולך על דגם 4121 של אלטק.

 

נ.ב

 

לי יש X540 של לוג'יטק שהם 5.1 והם יותר מדי חזקים בשבילי :)

×
×
  • תוכן חדש...