Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי היום את הקרם (זה נראה לי דליל מידי בשביל קרם) של סימוניז בהמלצתו של David A לניקוי הפנסים המתקלפים של פיג'ו 106, עכשיו השאלה היא איך להשתמש בחומר הזה. האם באמת למרוח אותו כמו פוליש רגיל או שיש דרך אחרת להורדה של הקילוף?

וצריך לפרק את הפנס או שלעשות את זה כשהוא על האוטו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ראשית מדובר בפגם ייצור בפנסים בדגמים המוקדמים של 106 דור 2

קיים קילוף של ציפוי הגנה לפנס שנראה שאינו קיים בדגמי 98 ואילך

כדי להסיר אותו השתמשתי בפוליש המדובר, אך זה דרש המון עבודה היות והציפוי עקשן וקשה להסרה, אזהרה שימוש בחומר אחר עלול לגרום לעמימות הפנס :!:

אין צורך לפרק את הפנס, מדובר אך ורק על הציפוי בחלקו החיצוני של הפנס.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ומה אופן השימוש?

למרוח את החומר לחכות שיתיבש ואז לשפשף את הפנס כשהחומר יבש עליו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

למרוח את החומר אין צורך להמתין שהחומר יתייבש

להתחיל מהאיזור שבו הציפוי מתקלף כך שהמריחות יקלפו את הציפוי

זה לא קל ודורש הרבה עבודה לכל פנס, אבל בסוף זה יוצא מדהים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אוטודיפו, זה אמור להמצא ליד המגבים וכל החומרים נגד מים לשמשות. המחיר הוא 28 שקלים לבקבוקון. שים לב, הבקבוק הוא לבן עם תוית ירוקה וזה הקישור לתמונה של הבקבוקון (שלא תקנה משהו אחר בטעות).

 

http://www.holtsauto.com/products/46.jpeg

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אוטודיפו, זה אמור להמצא ליד המגבים וכל החומרים נגד מים לשמשות. המחיר הוא 28 שקלים לבקבוקון. שים לב, הבקבוק הוא לבן עם תוית ירוקה וזה הקישור לתמונה של הבקבוקון (שלא תקנה משהו אחר בטעות).

 

http://www.holtsauto.com/products/46.jpeg

מאשר, זה החומר :wink:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

דיויד, שאלה קטנה בקשר לחומר. אם הוא נמרח בטעות על הטמבון, הוא יקלף גם את השכבת לאקה שיש עליו? כי נראה לי שטיפה נמרח על הטמבון והתחיל להתקלף גם שם ואני פוחד להמשיך (למרות שהתוצאות מדהימות על הפנס), אולי עדיף בכל זאת לפרק את הרפלקטור ולעשות בשקט את העבודה?

 

ומי שעוד מתכונן לעשות את הטיפול הזה לפנס שיקח בחשבון שזה לוקח זמן והרבה שיפשוף (אם כי שלוחצים טיפה חזק בזמן השיפשוף אז זה יוצא יותר מהר)

 

התוצאה שווה (או שאולי שווה להשקיע ברפלקטור חדש ולגמור את הסיפור)

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...