Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב המדובר הוא מיצובישי סופר לנסר 94' אוטומט

 

הרכב מניע רק אחרי כמה פעמים (תקתוקים כאלה) ,

לא מזמן החליפו לי סטרטר במוסך והבעיה עדיין לא נפתרה

המוסכניק אמר לי שאני צריך ללכת לחשמלאי רכב להחליף אוטומט סטרטר..

 

מישהו יודע אולי כמה בערך עולה להחליף את זה? ומה זה בידיוק?

ואם אפשר המלצה על חשמלאי רכב טוב וזול באזור ירושלים...

 

תודה.

פורסם

אני יתן לך עצה תמכור את האוטו שלך

הסופר לנסר זה הדגם הכי לא יוצלך של המצובשי ..0

יש לא מילין בעיות

היה לשתי חברים שלי את האוטו הזה כל יום בעיה אחרת פעם בעיה במנוע אחר כך האוטו מתחמם ועוד מלא דברים ..

חבל על הכסף שתשקיע בוא..

פורסם
אני יתן (אתן) לך עצה, תמכור את האוטו שלך.

הסופר לנסר זה הדגם הכי לא יוצלך (יוצלח) של המצובשי (מיצובישי). ..0

יש לא (לו) מילין (מליון - ספרת? אולי המון?)בעיות.

היה לשתי (שני) חברים שלי את האוטו הזה , (בדיוק את הרכב הזה? אולי אוטו כזה?) כל יום בעיה אחרת, פעם בעיה במנוע, אחר כך האוטו מתחמם ועוד מלא (הרבה) דברים ..

חבל על הכסף שתשקיע בוא (בו, ונקודה אחת מספיקה בסוף משפט)..

 

עשה לכולם טובה, כנס לכאן

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אני יתן לך עצה תמכור את האוטו שלך

הסופר לנסר זה הדגם הכי לא יוצלך של המצובשי ..0

יש לא מילין בעיות

היה לשתי חברים שלי את האוטו הזה כל יום בעיה אחרת פעם בעיה במנוע אחר כך האוטו מתחמם ועוד מלא דברים ..

חבל על הכסף שתשקיע בוא..

 

 

סופר לנסר לא מוצלח?

מאיפה הבאת את זה?

נכון מהיום הראשון שקיבלנו את הרכב אף פעם הגיר לא עבד חלק, אבל למרות זאת עברו כבר 180K והאוטו חי ובועט!

אז תעשה לי טובה, אל תקשקש ותתעצבן אנשים סתם בשביל הכיף

פורסם
"אמר לי"

 

לומר זה טוב, ואולי אפילו הוא בדק באופן יסודי וקבע. אינני יודע, בכל אופן שים לב:

 

יש לבדוק האם מגיע מתח מלא לחוט פקודה מס' 50 בסולונאיד המתנע.

 

באם מגיע, יש לבדוק שיש יציאה של מתח מלא (למעט נפילת מתח סבירה) מהסולונאיד לגוף הסטרטר.

 

באם שתי בדיקות אלה יצביע על נתונים ראויים, הרי שהמתנע לא תקין.

 

באם לא מגיע פקודה מספקת לתיאור שרשמתי בשורה השנייה, יש לבדוק תקינות ממסר, ו/או ניתוק שמפיל מתח באחת ממערכות המיגון, ולפתור זאת בהחלפת ממסר, ו/או התקנת חדש, ו/או התקנת ממסר עזר, באם אין כזה.

 

גש לחשמלאי, אם תציין מאיזה איזור אתה, בטוחני שתקבל המלצות ראויות לבעלי מקצוע באזורך.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בסופר-לנסר זאת בעיה די שכיחה כאשר המגעים הפנימיים של החלק החשמלי של הסוויץ נישרפים

לכן הוספת ממסר בסמוך לסטרטר (בכדי למנוע נפילת מתח)פוטרת לרב את הבעיה

×
×
  • תוכן חדש...