Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב מסתיים החוזה על הקורולה הנוכחית (2006) וצריך להתחיל לחשוב על החלופות. לפני הקורולה הנוכחית הייתה קורולה 2003. הדרישות:

א. נוחות.

ב. צריכת דלק.

ג. מרווח.

ד. אבזור.

ה. אמינות.

 

אני דווקא חושב שסופרמיני כגון מאזדה 2 תעשה את העבודה מצויין אבל ההורים לא בקטע של לרדת מרכב משפחתי.

לכן החלופה הכי טובה שעולה לי לראש זה מיצובישי לאנסר. נסעתי הלאנסר של חבר (גם בליסינג) ומאוד אהבתי, היא פשוט העתק כמעט מדויק של הקורולה.

הקורולה החדשה יורדת מהפרק בגלל הגיר המטופש. מאזדה 3 לא באה בחשבון בגלל שהיא לא מרווחת מספיק.

פוקוס עגלתית מדיי (ניסינו). ליונדאי I30 יש דלת אחת יותר מדיי. צרפתיות לא יכנסו אלינו הביתה (טראומה מהעבר), הקליאו היא מקרה חריג כי זו בחירה שלי ושל אחי ולא של ההורים (וגם אנחנו משלמים את האחזקה).

איזה עוד אופציות אתם מציעים שאני אולי מפספס?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אבא שלי מחזיק בליסינג 2 C4 והוא מרוצה עד הגג. צריכת דלק ממוצעת 9.5 ק"מ לליטר.

 

אם אתה לוקח בליסנג איזה טראומה בדיוק יש לך אם הצרפתיות.

 

ד"א היה לי את המיצובישי כרכב חלופי למשך שבוע.... זוועה של רכב! לא יודע מי קונה את הקופסאות הלא נוחות האלה.

 

C4 יושבת מצויין על הכביש, בטיחותית מאוד, בקרת שיוט ונוחות נוחות נוחות!

 

בנוסף הרכב רק נראה קטן מבחוץ אבל הוא מרווח.

פורסם
אם אתה כ"כ מתלהב מהלאנסר, אז כל מילה נוספת תהיה מיותרת...

אגב מתוך סקרנות: מה קשור צריכת דלק וליסינג?

 

גבי , בניגוד להרבה הודעות של אנשים שונים בפורום הזה ובהרבה אחרים, חלק ניכר מהחברות אשר מוסרות רכבי ליסינג לעובדים מגבילים אותם בסכום לתדלוק חודשי.

חרגת - שילמת.

 

אי לכך, נושא החיסכון הפך להיות חשוב גם ללוקחי רכב מליסינג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תבדוק אולי ניסן טיידה.

הטעם שלכם מפתיע ולכן יכול להיות שזה הרכב שימצא חן בעייניכם.

(אתה אוהב את קליאו וניסן טיידה בנוי על הבסיס המשותף עם הקליאו).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הקליאו שיש לי לא כזו סטנדרטית.

ה-C4 נפסלה גם ב-2006 כשבחרנו רכב ליסינג בגלל צריכת דלק גבוהה (מדיווחים של מספר אנשים שלקחו אותה מהמקום עבודה של אבא שלי).

הקורולה גם לא כזו חסכונית 1:11-1:12 אז אנו ממש לא מעוניינים לרדת מזה.

כן, לצערי יש אנשים שקורולה ולאנסר מתאימות להם. לא כולם בוחרים רכבים לפי התנהגות, מראה ונוחות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

למה אתה חושב שלאנסר חסכונית יותר מC4??

 

בכלל אני לא מבין איך אדם לא מכניס לרשימת הדרישות שלו מרכב חדש בטיחות?!

 

לאנסר זה רכב ישן ומיושן. פחות בטוח, פחות חזק, פחות מרווח, פחות מאובזר מלא מעט מתחרות בקטגוריה אבל אם אתה סגור עליו אני בטוח שהיבואן ישמח להיפטר מהעודפים לקראת ההגעה של הדגם החדש.

פורסם
למה אתה חושב שלאנסר חסכונית יותר מC4??

 

בכלל אני לא מבין איך אדם לא מכניס לרשימת הדרישות שלו מרכב חדש בטיחות?!

 

לאנסר זה רכב ישן ומיושן. פחות בטוח, פחות חזק, פחות מרווח, פחות מאובזר מלא מעט מתחרות בקטגוריה אבל אם אתה סגור עליו אני בטוח שהיבואן ישמח להיפטר מהעודפים לקראת ההגעה של הדגם החדש.

 

 

 

תן לי לחדש לך

הלאנסר החדשה כבר השקה ויחד עם זאת אם יבחרו לאנסר מהליסינג הם יקבלו את הלאנסר מהדור החדש

ולא הוא לא מיושן והוא בטוח ודיי צפוף וקטן מהמקובל במשפחתית.

שלומי.

פורסם

תן לי לחדש לך!

 

הלאנסר החדשה אכן כבר כאן, אבל לא עבור הליסינג.

יותר נכון לא עבור קבוצה 2, שם תישאר הלאנסר הישנה.

פורסם

הייתי בטוח שהלאנסר החדשה מגיעה גם בליסינג כי יצא לי לראות את הלאנסר החדשה עם מדבקות של חברת ליסינג.

 

תן לי להבין בבקשה, הלאנסר החדשה והישנה ישווקו בו זמנית?

בלאנסר החדשה תימכר כרגיל ויחולקו לאנסר-ים חדשות ישנות?

שלומי.

פורסם

הוא ביקש קבוצה 2 , לאנסר החדשה היא קבוצה 3 .

 

לפותח השירשור אתה חושב שהלאנסר היא יותר חסכונית מה-c4/b3/corola/suzuki או כל רכב משפחתי שתבחר .

הכל אותו דבר נע בין 1:9 - 1:12 (תלוי באופי הנהיגה שלך)

 

אם הקורולה הנוכחית נתנה 1:11 אז תגיד תודה זה יפה מאוד ואל תצפה מלאנסר לעשות אותו דבר .

 

המלצה שלי אם אתה מחפש חסכון בדלק לך על סופר מיני כגון יאריס/סוויפט (לא יודע אם קיימות בליסינג )

יצאתי עמבה

×
×
  • תוכן חדש...