Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסקורט RS?


taos
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארץ נחתה אסקורט RS2000 בשנת 94' בנפח 2000 סמ"ק (דא...)

עם 150 כ"ס. לפי כתבות פה ושם, היא לא נחשבה ספורטיבית אמיתית... :?

היא ה-RS היחידה שהגיעה בצורה רשמית.

אולי יימצאו פה ושם אסקורט RS טורבו מהדגם Pre-90 עם 130 סוסים.

 

אח, לו היו מביאים את הקוזי... :cry:

MCS 2008

פורסם
בארץ נחתה אסקורט RS2000 בשנת 94' בנפח 2000 סמ"ק (דא...)

עם 150 כ"ס. לפי כתבות פה ושם, היא לא נחשבה ספורטיבית אמיתית... :?

היא ה-RS היחידה שהגיעה בצורה רשמית.

אולי יימצאו פה ושם אסקורט RS טורבו מהדגם Pre-90 עם 130 סוסים.

 

אח, לו היו מביאים את הקוזי... :cry:

 

ה RS 94/5 ספורטיבית מאוד אפילו !

 

קוזוורת' יש 3 ! ( סיירה )

 

RS TURBO 86 - 90 : אין לי מושג אם הביאו ! אבל זה לא משנה.... אוטו מעאפן !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לטעמי, ה-קוזי היא האסקורט קוזוורט' 92 ואילך...

 

בקרוב אצלנו :wink:

 

ה-RS2000 לא נחשבה ספורטיבית יתר על המידה,

גם במבחן של פורת וגם ע"י CAR...

 

ה-RS טורבו הישנה מדליקה דווקא... :shock: דומה לאסקורט שלך :p

ביחס למתחרות של זמנה, היא לא הייתה גרועה או משהו...

אך לא ברמה של הצרפתיות החמות 309/205 או הגולף GTI MK2.

MCS 2008

פורסם

 

ה-RS טורבו הישנה מדליקה דווקא... :shock: דומה לאסקורט שלך :p

ביחס למתחרות של זמנה, היא לא הייתה גרועה או משהו...

אך לא ברמה של הצרפתיות החמות 309/205 או הגולף GTI MK2.

 

אתה צודק.... לא שמתי לב.... :lol:

 

סתם.... זה היה התיכנון ! ומה שמצחיק שאצלי יש 1.3 מהדגם הכי נחות "ברזיל "....

 

השקעתי הרבה כסף.... אבל יצא יפה אתה חייב להודות !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
לטעמי, ה-קוזי היא האסקורט קוזוורט' 92 ואילך...

 

בקרוב אצלנו :wink:

 

ה-RS2000 לא נחשבה ספורטיבית יתר על המידה,

גם במבחן של פורת וגם ע"י CAR...

 

ה-RS טורבו הישנה מדליקה דווקא... :shock: דומה לאסקורט שלך :p

ביחס למתחרות של זמנה, היא לא הייתה גרועה או משהו...

אך לא ברמה של הצרפתיות החמות 309/205 או הגולף GTI MK2.

 

נהגת על האוטו? אני כן והוא מעולה בכל קנ"מ, הוגדר ע"י טופגיר מקום שלישי בGTI משומשות! שים לב... כשלפניו רק אריות!, ומאחוריו מספר אריות!

פורת דווקא אמר דברים טובים, יש לי את המבחן ואם תרצה אין לי בעיה לצטט.

 

מצטער אבל ההודעה שלך ממש לא במקום.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

נהגת על האוטו? אני כן והוא מעולה בכל קנ"מ, הוגדר ע"י טופגיר מקום שלישי בGTI משומשות! שים לב... כשלפניו רק אריות!, ומאחוריו מספר אריות!

פורת דווקא אמר דברים טובים, יש לי את המבחן ואם תרצה אין לי בעיה לצטט.

 

מצטער אבל ההודעה שלך ממש לא במקום.

 

לא נהגתי :cry:

כנראה שזכרוני בגד בי בקשר לכתבה.

בקשר למה ש-CAR כתבו, התפרסמה כתבה שלהם ב"אוטו" על ה-RS2000

ב-92' כאשר הגולף GTI יצאה והיא לא הייתה בדיוק אוהדת, בלשון המעטה.

 

If I was out of line, sorry

MCS 2008

פורסם

נהגת על האוטו? אני כן והוא מעולה בכל קנ"מ, הוגדר ע"י טופגיר מקום שלישי בGTI משומשות! שים לב... כשלפניו רק אריות!, ומאחוריו מספר אריות!

פורת דווקא אמר דברים טובים, יש לי את המבחן ואם תרצה אין לי בעיה לצטט.

 

מצטער אבל ההודעה שלך ממש לא במקום.

 

לא נהגתי :cry:

If I was out of line, sorry

 

זה הפסד לא לנהוג בו, אמנם לא 306S16 בשבילה אני מוכן למשכן את חברה שלי, אבל האוטו קשיח, ההגה מגיב טוב ואוהב להתנגד, המנוע מגיב נעים, חוץ ממוט הילוכים קצת מעיק הכל נעים ומגניב כולל כסאות RECARO מקוריים ומצויינים.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

ה RS 2000 אוטו פצצה. יש לו כמה פינות שדורשות שיוף מאסיבי, תנוחת הישיבה קצת בקאנטים, אבל חוץ מכמה דברים קטנים האוטו באמת בן-זונה.

הRS טורבו - שלא נדע מצרות... למרבה המזל יש רק 4 מקוריות בארץ ועל כולן נוהגים אידיוטים בקנ"מ בינלאומי.

חלקם אפילו (סליחה, כולם) שיפרו את המכוניות. בשביל מה? הכי טוב מקורי! מה יש לעשות עם כוח סוס אחד יותר ממאה שלושים ושישה המקוריים? זה חרא אוטו, רק בעיות.

יש בישראל גם RS 2000 אחת ,שפעם היתה מאוד חזקה והיום היא מאוד גרוטאה, אבל אני בספק אם נתקלת בה כי היא כרגע בשיפוץ.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
הRS טורבו - שלא נדע מצרות... למרבה המזל יש רק 4 מקוריות בארץ ועל כולן נוהגים אידיוטים בקנ"מ בינלאומי.

חלקם אפילו (סליחה, כולם) שיפרו את המכוניות. בשביל מה? הכי טוב מקורי! מה יש לעשות עם כוח סוס אחד יותר ממאה שלושים ושישה המקוריים? זה חרא אוטו, רק בעיות.

 

זה רק מחזק את דברי !

 

מזל שיש רק 4 בארץ , שלא ניפול על אחת כזאת בטעות..... ( אבל היא יפה )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

נהגת על האוטו? אני כן והוא מעולה בכל קנ"מ, הוגדר ע"י טופגיר מקום שלישי בGTI משומשות! שים לב... כשלפניו רק אריות!, ומאחוריו מספר אריות!

פורת דווקא אמר דברים טובים, יש לי את המבחן ואם תרצה אין לי בעיה לצטט.

 

מצטער אבל ההודעה שלך ממש לא במקום.

 

לא נהגתי :cry:

If I was out of line, sorry

 

זה הפסד לא לנהוג בו, אמנם לא 306S16 בשבילה אני מוכן למשכן את חברה שלי, אבל האוטו קשיח, ההגה מגיב טוב ואוהב להתנגד, המנוע מגיב נעים, חוץ ממוט הילוכים קצת מעיק הכל נעים ומגניב כולל כסאות RECARO מקוריים ומצויינים.

 

 

איך חברה שלך נראית?? אולי אפשר לסדר משהו... :wink:

 

:twisted: הייתי חייב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בואו נתפכח לרגע. פורד לא יודעים לעשות מכוניות ספורט. החברה לא נועדה לזה. אין מה לעשות. זה כמו שפרארי לא תצליח ליצר רכב ליסינג יעיל.

לכל אחד המומחיות שלו ואין מה לעשות.

 

פורד זה לא מכוניות ספורט.

 

GT40.jpg

 

strange_pic_ford_rs200.jpg

 

מה, לא מסכימים?

×
×
  • תוכן חדש...