Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כל הסיוט שעברנו, הייסורים הקשים שגרמו לנו ה"מומחים" והבחילות שהטבח יצר, האם צפוי לנו משהו שונה בפרק הסיום ?

היו פרסומות על הפרק, אבל לא הספקתי לראות אותן, מה בדיוק "יבדקו" היום והאם שווה בכלל לפספס שעת שינה ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לא בדקו כלום, אבל לפחות מכל התוכנית המשעממת הזו, החלק הראשון עם הפיינטבול היה דיי משעשע 8)

חוצמזה, השאר היה משעמם, במיוחד הטיול עם המסג'.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

כרגיל התוכנית מאכזבת ובאמת אין צורך לבזבז זמן יקר כדי לבדור האם היה שיפור כי אין.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שיפור ??

 

אחרי מופע היחצנות לאוטלנדר, תוך גניבה בוטה מ TOP GEAR (הפרק עם הפורשה נגד מרצדס) , ואו מ FIFTH GEAR עם הפרק שבו טיפ מנסה להתחמק ממתנקשים עם ה C6 המדהימה, הגיע החיקוי המוטורי העלוב..

כמו כל העונה הזו (המיותרת להחריד), הפורמט מועותק, המציגים עילגים וגם קריאת הטקסט עלובה להחריד, למה לנו העונש הזה ?

 

התוכנית צריכה רענון בפורמט + בצוות המגישים, פחות מזה פשוט חבל להפיק עונה שלישית. ( האמת גם העונה השניה היתה מיותרת לחלוטין)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מאחר ובטעות ראיתי את אילדיס והשני ערומים באותו חדר בזמן מסג נעלצתי לעקור לעצמי את העיניים עם כפית

 

אררררררררררררררררררגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג

sick0006.gif

פורסם

למה תמיד להסתכל על השלילי? למה להיות נגטיביים כל-כך? :roll:

היה משהו מאוד חיובי אתמול. זהו. זה נגמר. זו היתה תכנית סיום העונה. :snipersmi

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

סתם בזבזתי חצי שעה אתמול...

היה מאוד משעמם ,חיים כל הזמן רוצה לאכול ,די תביאו אנשים נורמאליים ,אם העונה השלישית תמשיך ככה אני לא יראה אותה ובטח יש עוד כמוני.

מעניין אם באמת עודד קטש קיבל קורס נהיגה מתקדמת במרצדס גרמניה.

נראה לי שכבר עדיף לערוץ 10 לשדר את טופ גיר עם תרגום מאשר לשדר את התוכנית "הזוועה המוטורית".

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אני לא מבין אתכם אנשים

כל שבוע אומרים כאן שהתוכנית זוועת עולם , ובכ"ז ממשיכים לצפות בה .

צונזר.... :?

פורסם

כול פעם פותחים שירשור "כמה התוכנית הזאתי לא מקצועית ומגעילה".

אבל מה?! אתם עדיין ממשיכים לצפות בה.

לא פעם ולא פעמיים פתחו שרשור על התוכנית ואמרו שהיא לא טובה ואתם עדיין צופים בה.

אז מה אתם מתלוננים?!

 

ואל תגידו שאין במה לצפות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
סתם בזבזתי חצי שעה אתמול...

היה מאוד משעמם ,חיים כל הזמן רוצה לאכול ,די תביאו אנשים נורמאליים ,אם העונה השלישית תמשיך ככה אני לא יראה אותה ובטח יש עוד כמוני.

מעניין אם באמת עודד קטש קיבל קורס נהיגה מתקדמת במרצדס גרמניה.

נראה לי שכבר עדיף לערוץ 10 לשדר את טופ גיר עם תרגום מאשר לשדר את התוכנית "הזוועה המוטורית".

 

יודע מה? לא אכפת לי אפילו לראות את טופ גיר עם דיבוב של אריק ובנץ - העיקר לא לראות את הזבל המסחרי וההמוני נטול כל השראה שמשדרים בערוץ 10.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני מקווה שלפחות עכשיו יעבדו על רעיונות חדשים לעונה שתבוא.

קצת מקוריות ויצירתיות יעשו פלאים לתוכנית הזו.

פורסם
הגיע החיקוי המוטורי העלוב..

 

למה חיקוי עלוב? אילדיס זרק תחת עם האנדברקס בסיום הסיבוב שלו..

 

 

ובאמת שאני לא מבין למה אתם ממשיכים לראות את זה, ומצטרף לאמיל;

ואל תגידו שאין במה לצפות.

 

 

באותה שעה יש בערוץ YES STARS3 או HOT3 את "המגן" ב22:55 מתחילה בערוץ הראשון (11) הגרלת הלוטו, וב23:00 CSI MIAMI. אז די לבכות :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...