Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שמי נתי, חדש כאן.

ברצוני לשאול את האנשים המבינים כאן, איך הרכב הזה, מכל הבחינות.

אבא שלי כבר הזמין אותו מבלי להתייעץ איתי אפילו, ככה שאני רוצה לדעת אם אני אנהג על משהו טוב.

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

יש כתבה נרחבת בעתון "רכב" אחרון.

סה"כ הם כתבו שהוא עולה בכל פרמטר על קודמו והמתחרה היחיד מולו הוא פולקסווגן טיגואן

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

השאלה שלך לא נכונה- אוטו טוב מבחינת מה?

אני אוהב את הרכב שלי פתוח- הפורסטר סגור, אז בשבילי הוא לא טוב.

בכללי הניו פורסטר הוא רכב כביש-שטח מתקדם עם מרווח פנימי מצויין ותא מטען גדול- יש אנשים שזה מאוד מתאים להם ויש כאלה שלא...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה רבה לכם חברים.

כוונתי היית מבחינה טכנולוגית,אבזור, וכמובן ביצועים.

אבל בהחלט עניתם לי בקצרה, תודה רבה לכם.

פורסם
יש כתבה נרחבת בעתון "רכב" אחרון.

סה"כ הם כתבו שהוא עולה בכל פרמטר על קודמו והמתחרה היחיד מולו הוא פולקסווגן טיגואן

 

פורסטר מתחרה יותר מול הראב 4 , למרות זאת הסגמנט הזה מכיל גם את הטיגואן , CRV,אאוטלנדר,טוסון וכו'...

 

אני הייתי ממליץ להיכנס לכל אולמות התצוגה עם הרכבים הנ"ל ולהתרשם כמו שצריך ולא תחת דפי פורום ..

 

 

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3071902,00.html

 

 

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

מה שלא יהיה, אני מקווה שהוא לא הזמין אוטומט, ואם כן, תנסו להמיר זאת לידני, אם אפשר.

האוטומט יגביל את המנוע בצורה שלא תיאמן, הביצועים נמוכים משמעותית באוטומט, וחוץ מזה, אם תרצו ביצועים, יש את גרסאת הטורבו, אוחח חתיכת ג'יפון..

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
מה שמוזר באוטו הזה שפנימית היא בדיוק כמו הB3.

חיצונית כמו כל שאר דגמי הפורסטר הקודמים

לא יודע מה איתך, אבל הוא שונה לגמרי מהדורות הקודמים, מהצד, מהפרונט, ומאחורה (האמת מאחורה יש דימיון, אבל גם כן מעט מאוד)...

פנימית זה נייר שקוף על תמונה, נכון, בניגוד לדור הקודם, שם היה מין פס קטן שלא היה באימפרזה וגלגל הגה שונה \:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לאבי יש את הדגם הקודם (לא הפורסטר של שנות התשעים אלה את הדגם שבה אחריו).

לאחר שנסענו קצת על הדגם החדש, אני יכול להגיד לך שהפורסטר החדש מרווח משמעותית מהדגם הקודם, הרבה יותר שקט ורכות הנסיעה שלו פשוט מצוינת. לדגם הטורבו, ביצועים שלא תוכל למצוא אצל המתחרים המקבילים בקטגוריה (רק שים לב שמנסיון, צריכת הדלק של הטורבו לא מזהירה ובנוסף הוא נדרש לדלק 98-דבר שמייקר מאוד את האחזקה שלו).

יכולות השטח של הפורסטר מצוינות (יש אפילו מועדון מסודר) בהשוואה למקובל בקטגוריה (הוא לא נועד לשבור בלודרים) וזה מתבטא בעיקר בעת מצבי הצלבה שלא גורמים לפורסטר לעצור ובנוסף מרווח הגחון גבוה, לגרסה הידנית ייתרון ברור בזכות הילוך כוח.

אבי משתמש בפורסטר לעבודתו ומדהים לראות איך מערכת המתלים האקטיבית מאחור לא שוקעת כאשר מעמיסים ציוד כבד בתא המטען (יש במתלים מאחור מע' שמונעת את השיקעה).

 

אני חייב להודות שלמרות כל הייתרונות של הדגם החדש, יצאתי מהנסיעה בדגם החדש ברגשות מוערבים-מצד אחד, הדגם החדש נוסע ממש טוב מצד שני המראה שלו הפך להיות כמו כל המתחרים, הפורסטר החדש מבחינת המראה שונה לג'יפון ולא לסטיישן יחודי.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
לאבי יש את הדגם הקודם (לא הפורסטר של שנות התשעים אלה את הדגם שבה אחריו).

לאחר שנסענו קצת על הדגם החדש, אני יכול להגיד לך שהפורסטר החדש מרווח משמעותית מהדגם הקודם, הרבה יותר שקט ורכות הנסיעה שלו פשוט מצוינת. לדגם הטורבו, ביצועים שלא תוכל למצוא אצל המתחרים המקבילים בקטגוריה (רק שים לב שמנסיון, צריכת הדלק של הטורבו לא מזהירה ובנוסף הוא נדרש לדלק 98-דבר שמייקר מאוד את האחזקה שלו).

יכולות השטח של הפורסטר מצוינות (יש אפילו מועדון מסודר) בהשוואה למקובל בקטגוריה (הוא לא נועד לשבור בלודרים) וזה מתבטא בעיקר בעת מצבי הצלבה שלא גורמים לפורסטר לעצור ובנוסף מרווח הגחון גבוה, לגרסה הידנית ייתרון ברור בזכות הילוך כוח.

אבי משתמש בפורסטר לעבודתו ומדהים לראות איך מערכת המתלים האקטיבית מאחור לא שוקעת כאשר מעמיסים ציוד כבד בתא המטען (יש במתלים מאחור מע' שמונעת את השיקעה).

 

אני חייב להודות שלמרות כל הייתרונות של הדגם החדש, יצאתי מהנסיעה בדגם החדש ברגשות מוערבים-מצד אחד, הדגם החדש נוסע ממש טוב מצד שני המראה שלו הפך להיות כמו כל המתחרים, הפורסטר החדש מבחינת המראה שונה לג'יפון ולא לסטיישן יחודי.

זהו, שהפורסטר לא צריך אוקטן 98, לפחות לא בגרסא הרגילה ללא הטורבו.

בגרסאת הטורבו כל רכב עם טורבו צריך 98, ככה שלא צריך לפגוע בתדמית הפורסטר בגלל סוג הדלק שהוא צורך.. גם בSTI צריך אוקטן 98..

בגרסא הרגילה שמים 95 ונהנים מאחד הרכבים הטובים בקט' :-)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
זהו, שהפורסטר לא צריך אוקטן 98, לפחות לא בגרסא הרגילה ללא הטורבו.

בגרסאת הטורבו כל רכב עם טורבו צריך 98, ככה שלא צריך לפגוע בתדמית הפורסטר בגלל סוג הדלק שהוא צורך.. גם בSTI צריך אוקטן 98..

בגרסא הרגילה שמים 95 ונהנים מאחד הרכבים הטובים בקט' :-)

תודה לכם חברים, עודדתם אותי!! כיף לנהוג באוטו כזה בתור נהג חדש.

דרך אגב אני מאמין שהוא הזמין אוטומט..

×
×
  • תוכן חדש...